Ekran kaydı alabileceğim programlar

Xbox yazıp ayarlar kısmını seçtiğinde gözüküyor muhtemelen sorun bundan.
1614189974816.png
 
bandicam
 
Beyler obs yükledim stream sekmesinde url ve akış anahtarını girmek için ayarları açın diyor ne yapacağız burada
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

pardon ben yanlış yere tıklamışım

bende 1600 af 8gb ram ve rx 580 var ayarları nasıl yaparilirim yardımcı olursanız sevinirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,113
Mesajlar
11,084,388
Üyeler
198,241
Son üye
Nyxthara
Geri
Top