Ekrankartı kullanımı düşük

wenjaaaa

80+
Katılım
21 Şubat 2024
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
10
merhaba arkadaşlar ekran kartı kullanımı bazı oyunlarda çok düşük sebebi nediR
SİSTEM:
gigabyt rtx306012gb
intel i5 10400f
REDY OR NOT -Pubg de benzer
redy or not
1708710170555.png

pubg
1708710239382.png
 
İşlemcin çok fazla ısınıyor. Muhtemelen ısındığından dolayı kendini korumak için performansını düşürüyor, darboğaz yaptırıyor olabilir.
 
Geri
Top