Öneri Ekteki Laptop alınır mı?

StyxqI

80+
Katılım
27 Haziran 2023
Mesajlar
32
Reaksiyon skoru
11
Dostlar merhabalar, uzun süredir bir bilgisayar almak istiyordum ve yaptığım araştırmalar sonucunda ise bırakacağım linkteki bilgisayarı buldum. Bilgisayarın özellikleri gayet güzel ve yeterli gibi görünüyor fakat daha iyi bilenler vardır diye danışmak istedim. Ben bilgisayarı oyun, ders ve ileri süreçte yazılım için kullanmayı planlıyorum ayrıca beni üniversite sonuna kadar, yaklaşık beş ya da altı yıl, götürmesini istiyorum. Çıkabileceğim maksimum fiyat budur eğer bu fiyatta ya da bundan bir miktar daha aşağı fiyatlı güzel bir bilgisayar öneriniz olursa önerilerinize açığım, teşekkürler.


 
Ekranı kötü, Performans olarak nitro 16dan daha geride, marka olarak daha geride, Internet hizi bile daha düsük victusun
Marka olarak niye bakıyorsun ki olaya ? Bu mantığına göre Casper bir 4090'lı laptop üretse, rakibi de ASUS'un ROG bir cihazı olsa, Marka olarak daha geri de Casper, daha fazla verip ASUS ROG mu al diyeceksin ?
İnternet hızı açısından ne kullanıcaksın kanka laptopta ? 1 - 2 gigabit internet bağlayamaz zaten, bağlasa da niye laptop alıyor. Sabit kullanacaksa o interneti masaüstü alsın ??

Ekranı evet belki çok iyi değil ama 32'kya şu donanımda başka laptop çok zor. Kaldı ki soğutması gerçekten iyi.

Performans olarak nitro 16'dan daha geride ? İşlemci taraflı mı söyledin bunu ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kaldı ki 32'lik laptopa bakan birine 40k bandına çıkın demek ne kadar sağlıklı bilemem. Hani 35 - 36k neyse.. Arada 7 - 8k var.
 
Marka olarak niye bakıyorsun ki olaya ? Bu mantığına göre Casper bir 4090'lı laptop üretse, rakibi de ASUS'un ROG bir cihazı olsa, Marka olarak daha geri de Casper, daha fazla verip ASUS ROG mu al diyeceksin ?
İnternet hızı açısından ne kullanıcaksın kanka laptopta ? 1 - 2 gigabit internet bağlayamaz zaten, bağlasa da niye laptop alıyor. Sabit kullanacaksa o interneti masaüstü alsın ??

Ekranı evet belki çok iyi değil ama 32'kya şu donanımda başka laptop çok zor. Kaldı ki soğutması gerçekten iyi.

Performans olarak nitro 16'dan daha geride ? İşlemci taraflı mı söyledin bunu ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kaldı ki 34'lük laptopa bakan birine 40k bandına çıkın demek ne kadar sağlıklı bilemem. Hani 35 - 36k neyse.. Arada 6 - 7k var.
 
Dostlar merhabalar, uzun süredir bir bilgisayar almak istiyordum ve yaptığım araştırmalar sonucunda ise bırakacağım linkteki bilgisayarı buldum. Bilgisayarın özellikleri gayet güzel ve yeterli gibi görünüyor fakat daha iyi bilenler vardır diye danışmak istedim. Ben bilgisayarı oyun, ders ve ileri süreçte yazılım için kullanmayı planlıyorum ayrıca beni üniversite sonuna kadar, yaklaşık beş ya da altı yıl, götürmesini istiyorum. Çıkabileceğim maksimum fiyat budur eğer bu fiyatta ya da bundan bir miktar daha aşağı fiyatlı güzel bir bilgisayar öneriniz olursa önerilerinize açığım, teşekkürler.


alınır.
 
Marka olarak niye bakıyorsun ki olaya ? Bu mantığına göre Casper bir 4090'lı laptop üretse, rakibi de ASUS'un ROG bir cihazı olsa, Marka olarak daha geri de Casper, daha fazla verip ASUS ROG mu al diyeceksin ?
İnternet hızı açısından ne kullanıcaksın kanka laptopta ? 1 - 2 gigabit internet bağlayamaz zaten, bağlasa da niye laptop alıyor. Sabit kullanacaksa o interneti masaüstü alsın ??

Ekranı evet belki çok iyi değil ama 32'kya şu donanımda başka laptop çok zor. Kaldı ki soğutması gerçekten iyi.

Performans olarak nitro 16'dan daha geride ? İşlemci taraflı mı söyledin bunu ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kaldı ki 32'lik laptopa bakan birine 40k bandına çıkın demek ne kadar sağlıklı bilemem. Hani 35 - 36k neyse.. Arada 7 - 8k var.
Videodaki victus arkadasin attigi victusun üst modeli hocam ona göre izleyin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,459
Mesajlar
11,067,370
Üyeler
197,905
Son üye
yufus.xyz
Geri
Top