THH ile görüşüp konuyu aktardığımda, kargocu kargo kutusunda bariz bir hata yok ise;
*(Kutunun tutma yerleri tutunca yırtılır bu hasar oluşturmaz)
*(Bir koli düşünün yırtmaya kalksanız 4 ila 5 kat net bilgim yok ama derin olmayan tek bir yüzey çizik buda hasar teşkil etmez) tutanak tutma mecburiyeti yoktur ve firmanın bu şekilde topu size atması doğru değil. Gerekli yerlere başvurmanız gerekir ve kargonun size gelmesi ile göndermeniz 1 gün bile değil tüm bunlar göz önünde bulundurulmalı vs diyerek bir konuşma yapmış iken sizin böyle bir cevap vermeniz yerinde oldu. Ki resimlerde bariz vidalar bile yamuk temperli camın içine bilmem belki cinler girip camı açmadan vidaları yamultup çıkmıştır.
Ve başlık doğru bir başlık değil, kargocu çekip gitmiş kolide iki adet yırtık var önemsememişsin sonra konu açıp rezalet ve ayıplı ürün diyorsunuz bu şekilde sorunlarınızı çözemezsiniz.
2. Mesajınıza istinadende şunu söyliyim, burada İTOPYA'dan bahsediyoruz.
Ama kargo ama fabrikasyon bir hata var. Ben kendi kasamı ezip büzecek değilim.
Sen itopyasın demen gerekir ki ''tabii kasanızı en kısa sürede değiştiricez kusura bakmayın''.
Tutanak yok o yok bu yok kasa başınıza kalabilir geçmiş olsun demek itopyaya yakışıyorsa evet ben yanlış başlık açmışımdır, sorun yok.
Hiç sorumluluk hissediyormusunuz acaba takipciniz sizin yayınladığınız bir videoyu izlemiş ve bu doğrultuda
tavsiyeleriniz üzere reklamlarını da yaptığınız siteden bir kasa almış ve mağdur olmuş. Bunları merak ettim.
Adamlar sistem açığı bulmuş ''tutanak'' adı altında. Tutmadığım daha doğrusu tutturamadığım için sıfır para verip aldığım malı ayıplı kabul etmem yönünde diretmeleri suç değil de, benim alıntı yaparak x ve y diye bahsettiğim hataysa sizlerden de af dilerim Abi ben akıl fikir danışırken suçlanır oldum nereye düştüm ALLAH aşkına dilerim kimsenin başına gelmez çünki paranız ile rezil oluyorsunuz..
THH ile görüşüp konuyu aktardığımda, kargocu kargo kutusunda bariz bir hata yok ise;
*(Kutunun tutma yerleri tutunca yırtılır bu hasar oluşturmaz)
*(Bir koli düşünün yırtmaya kalksanız 4 ila 5 kat net bilgim yok ama derin olmayan tek bir yüzey çizik buda hasar teşkil etmez) tutanak tutma mecburiyeti yoktur ve firmanın bu şekilde topu size atması doğru değil. Gerekli yerlere başvurmanız gerekir ve kargonun size gelmesi ile göndermeniz 1 gün bile değil tüm bunlar göz önünde bulundurulmalı vs diyerek bir konuşma yapmış iken sizin böyle bir cevap vermeniz yerinde oldu. Ki resimlerde bariz vidalar bile yamuk temperli camın içine bilmem belki cinler girip camı açmadan vidaları yamultup çıkmıştır.
2. Mesajınıza istinadende şunu söyliyim, burada İTOPYA'dan bahsediyoruz.
Ama kargo ama fabrikasyon bir hata var. Ben kendi kasamı ezip büzecek değilim.
Sen itopyasın demen gerekir ki ''tabii kasanızı en kısa sürede değiştiricez kusura bakmayın''.
Tutanak yok o yok bu yok kasa başınıza kalabilir geçmiş olsun demek itopyaya yakışıyorsa evet ben yanlış başlık açmışımdır, sorun yok.
Hiç sorumluluk hissediyormusunuz acaba takipciniz sizin yayınladığınız bir videoyu izlemiş ve bu doğrultuda
tavsiyeleriniz üzere reklamlarını da yaptığınız siteden bir kasa almış ve mağdur olmuş. Bunları merak ettim.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Adamlar sistem açığı bulmuş ''tutanak'' adı altında. Tutmadığım daha doğrusu tutturamadığım için sıfır para verip aldığım malı ayıplı kabul etmem yönünde diretmeleri suç değil de, benim alıntı yaparak x ve y diye bahsettiğim hataysa sizlerden de af dilerim Abi ben akıl fikir danışırken suçlanır oldum nereye düştüm ALLAH aşkına dilerim kimsenin başına gelmez çünki paranız ile rezil oluyorsunuz..
Ve başlık doğru bir başlık değil, kargocu çekip gitmiş kolide iki adet yırtık var önemsememişsin sonra konu açıp rezalet ve ayıplı ürün diyorsunuz bu şekilde sorunlarınızı çözemezsiniz.
Keşke her şey Abdullah abinin videosundaki gibi olsa. Çocuğa 1 dk der demez çocuk fırladı ne yapıcam almıyorum desem çocuk teslimatı düşmüş (ALDIM DİYE) çekip gidiyor zor mu kullanayım.
Tüketici hakem heyetine git ama öncesinde kargoyuda itopyayıda uyar baktın hayla sorun devam ediyo aç davanı hem kasanı hem tazminatını alırsın derdim ama tamamını şimdi okudum keşke ilk geldiği zaman almıyorum kardeşim kaydetmeseydin deseydin veya ups ile konuş kuryeniz benden habersiz kaydetmiş diye
Trendyol, Hepsiburada, Gittigidiyor ve Amazon gibi sitelerde koşulsuz şartsız 14 gün içinde iade hakkınız bulunuyor. Aslında yasalara göre burada da iade hakkınız var. Bu pazar yerinde alışveriş yaptığınızda ürün kırıldıysa iade açıp gönderebiliyorsunuz ve site genelde müşteriden taraf oluyor. Ama karşınızdaki muhatap aracı değil doğrudan satıcı olduğu için ve parada aracının elinde değil satıcının kasasında olduğu için işi yokuşa sürebiliyor. İşte böyle sitelerden alışveriş yapınca maalesef uğraşıyorsunuz. Birde kapıda kontrol edeceğim deyince tamam diyen bir kargocu ben görmedim. Adam kargoyu atar kaçar niye tutanak tutup sorumluluğu üzerine alsın. Yoksa kargoyu açma iade edelim der. Sonuç olarak geçmiş olsun, ya 10 bin TL'lik ekran kartın kırılsaydı. En azından uygun fiyatlı bir şey.
Diyorlar ki sana hasarlı bir ürün geldiyse tutanak tuttur fotoğrafla bize yolla değişimini sağlayalım. Ancak bu genelleme. Arka planda olay şöyle gelişiyor, kargocu kargoyu bırakıp kaçıyor, hop hiştt aloo desende abi sıkıntı olursa ara diyip uzuyor (napayım adamı rehinmi alayım). Kabul etme diyenleri duyuyorum(adam teslimatı düştüm diyor) 'İMZA bile atmadan'. Firmayı arıyorsun tamam efendim yollayın halledelim diyor, kargocu gelip kargomu alıyor ''e tutanak'' abi biz tutamıyoruz depoda tutulacak gerekirse. Netice tutanaksız giden kargo, firma tarafından geri gönderilir vs bla bla. Parasını verip aldığım ürünü ''KULLANMAK'' istiyorum ama gel kargo git kargo geziyor ürün. Firma bana ve kargoya atıyor topu, kargo firmaya atıyor. Parası ile rezil olan benim. Bu kafalar yanlış, en azından (İtopya isen). 'Acaba benmi büyütüyorum gözümde bu firmayı' netice olarak sorun çözüldü. Firma haklı olarak başlığı değiştirmemi rica etti, bizde davete icabet ettik.
Diyorlar ki sana hasarlı bir ürün geldiyse tutanak tuttur fotoğrafla bize yolla değişimini sağlayalım. Ancak bu genelleme. Arka planda olay şöyle gelişiyor, kargocu kargoyu bırakıp kaçıyor, hop hiştt aloo desende abi sıkıntı olursa ara diyip uzuyor (napayım adamı rehinmi alayım). Kabul etme diyenleri duyuyorum(adam teslimatı düştüm diyor) 'İMZA bile atmadan'. Firmayı arıyorsun tamam efendim yollayın halledelim diyor, kargocu gelip kargomu alıyor ''e tutanak'' abi biz tutamıyoruz depoda tutulacak gerekirse. Netice tutanaksız giden kargo, firma tarafından geri gönderilir vs bla bla. Parasını verip aldığım ürünü ''KULLANMAK'' istiyorum ama gel kargo git kargo geziyor ürün. Firma bana ve kargoya atıyor topu, kargo firmaya atıyor. Parası ile rezil olan benim. Bu kafalar yanlış, en azından (İtopya isen). 'Acaba benmi büyütüyorum gözümde bu firmayı' netice olarak sorun çözüldü. Firma haklı olarak başlığı değiştirmemi rica etti, bizde davete icabet ettik.
Hayırlı olsun kardeşim. Sorununun çözülmesine ve başlığın değişmesine sevindim. Hiç bir alakam olmasada İtopya'ya bende teşekkür ederim. Malının arkasında durdukları için.
Hayırlı olsun kardeşim. Sorununun çözülmesine ve başlığın değişmesine sevindim. Hiç bir alakam olmasada İtopya'ya bende teşekkür ederim. Malının arkasında durdukları için.