Etherium Mining Yapanlar Bakabilir mi?

'Floki

80+
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Merhaba arkadaşlar, etherium mining işini araştırıyorum ve girmeyi düşünüyorum. Yapan arkadaşlar bir kaç tüyo ve artılarını eksilerini söyleyebilir mi şuan girilebilir mi halen?

Etheriumun şuan ki kur fiyatı yüksek evet biliyorum bunun yakın zaman da düşmesi gibi bir şey düşünüyor musunuz?
Piyasada ki kart stok sıkıntısının farkındayım kartları 2.el almak sorun yaratır mı?

Yorumlara bekliyorum. Şimdiden teşekkürler :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,739
Mesajlar
11,070,234
Üyeler
197,973
Son üye
davidees
Geri
Top