Normalde altyapı sorgulama yaptığımda Türk Telekom 59mbps VDSL altyapımın olduğu yazıyordu. Şuan direkt "Port Yok" yazıyor. Nedeni nedir acaba? Bi kaç hafta önce sokakta su taşması olmuştu onunla ilgili olabilir mi? Bi' de kendi internet sağlayıcıma BTK ceza yazıp lisansını elinden almıştı ama bunun yüzünden port yok hatası almam mümkün mü? "boş port yok" dese belki anlam verebilirim ama bunu çözemedim. Şimdi port yok dediği için vdsl tarifelere geçemeyecek miyim(adsl kullanıyorum) ayrıca bi kaç ay sonra bu sorun ortadan kalkar mı?
Mesaj otomatik birleştirildi:
*en azından bu problemin çözülme ihtimali var mı(altyapı çalışmasının hiç yapılmayacağını varsayıyorum)ayrıca bi kaç ay sonra bu sorun ortadan kalkar mı?