Explorer.exe hatası Lütfen Yardım

JeyliBon

80+ Bronze
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1,247
Reaksiyon skoru
484
Arkadaşlar bugün bilgisayarı girdim ve spotifyı açmaya çalıştım ancak explorer.exe hatası aldım sadece spotify ile ilgili olduğunu düşünüm ama sonra görev çubuğundaki ve arama bölgesindeki hiçbir şeyin açılmadığını fark ettim youtubetan her şeyi denedim ancak bir türlü olmadı yardımcı olabilirseniz çok sevinirim elim kolum bağlandı hiçbir şey yapamıyorum
 
Geri
Top