Explorer.exe hatası Lütfen Yardım

JeyliBon

80+ Bronze
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1,247
Reaksiyon skoru
484
Arkadaşlar bugün bilgisayarı girdim ve spotifyı açmaya çalıştım ancak explorer.exe hatası aldım sadece spotify ile ilgili olduğunu düşünüm ama sonra görev çubuğundaki ve arama bölgesindeki hiçbir şeyin açılmadığını fark ettim youtubetan her şeyi denedim ancak bir türlü olmadı yardımcı olabilirseniz çok sevinirim elim kolum bağlandı hiçbir şey yapamıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,887
Mesajlar
11,082,171
Üyeler
198,210
Son üye
Ahmetttkcmz
Geri
Top