Exvega kötü müşteri hizmeti

Katılım
8 Mart 2024
Mesajlar
8
Reaksiyon skoru
0
15 Ekim 2025 tarihinde Exvega bu koltuğu satın aldım ve tam dün saat 11 gibi elime ulaştı ama koltuğu incelerken oturma kısmının altında kumaş yırtığı olduğunu fark ettim. Destek ekibi ile iletişime geçtim ama kendileri yenisini göndermeyeceğini ama tamir edip göndereceğini söylediler ve ben de yani yama yapılmış tamir edilmiş bir koltuğu değil de yenisini gönderemedikleri için iade sürecine başladım. Ve dün müşteri hizmetlerini aramama rağmen mailden cevap yazabilirsiniz dediler ama mailden de iade istediğimi yazdım fakat herhangi bir dönüş sağlanmadı hala. Koltuğu alacak iseniz bunları göz önüne alarak alınız. Şu an koltuğa oturmuyorum sandalyede oturuyorum onu tercih etmem bunu ederim daha iyi.

Bazı kişiler için bu umursamaz olabilirsiniz ama ben bunu kullandıkça orasının daha çok yırtılmayacağını bilemediğim için iade etmeye çalışıyorum.
Resmi buraya bırakıyorum.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2025-10-17 151446.webp
    Ekran görüntüsü 2025-10-17 151446.webp
    18.5 KB · Hit: 54
Güncelleme
Ambalaj ve kutu hasar görmemiş bir şekilde geri gönderin diyorlar çok saçma bir şey yoksa(ambalaj veya hasarlı ise) iade alamayız diyorlar sözde. İade kabul etmezlerse mahkemeye gideceğim.
 
Hawk bu konuda mükemmel WhatsAppdan sorunlu yerin resmini çekip iletişime geçip anında sorunumu çözdüler
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Hawkda çok dayanıksız süngeri çok ince tartmiyor beni
fab v4 kullanıyorum çok rahat değil ama müşteri temsilcisi açısından hawk hemen sorunumu çözdü onun için söylemiştim.Exvaga daha rahattır belki hiç oturmadım :D
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
fab v4 kullanıyorum çok rahat değil ama müşteri temsilcisi açısından hawk hemen sorunumu çözdü onun için söylemiştim.Exvaga daha rahattır belki hiç oturmadım :D
Exvega rahat ben kullanıyorum bu sorunun olmadı şu ana kadar amortisör falan taş gibi
 
Güncelleme

Tüketici hakem heyetine başvurdum umarım en kısa sürede işlem yaparlar.
 
Geri
Top