F/P Router Önerisi Lazım

Emir87

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2026
Mesajlar
740
Reaksiyon skoru
224
Arka odada internet çekmiyor modemi başka yere koyamiyorum f/p pahalı olmayan bir internet artırıcı/ROUTER önerirseniz sevinirim
 
Bütçen varsa bir kere mesh sistem alıp unutmak en iyisi. Öyle yapmak istemiyorsan yine tplink deco cihazlardan kullanımına uygun olan birisini alıp kabloyla bağlayabilirsin.
Su prize takılanlardan diyorum hocam
 
Su prize takılanlardan diyorum hocam
Çok kullanmamış olsamda onların düzgün çalışanına şahit olmadım henüz. Onların çalışması için odada wifi çekiyor olması lazım zaten, odada wifi çekmezse onun bağlantısıda düzgün olmuyor genelde. TP-Link RE500X bakabilirsin.
 
Çok kullanmamış olsamda onların düzgün çalışanına şahit olmadım henüz. Onların çalışması için odada wifi çekiyor olması lazım zaten, odada wifi çekmezse onun bağlantısıda düzgün olmuyor genelde. TP-Link RE500X bakabilirsin.
Çeken bir odaya koysam diğer odalara çekimi arttirir mi
 
Çeken bir odaya koysam diğer odalara çekimi arttirir mi
Arttırabilir. İki oda arasındaki duvar kalınsa arttırmayadabilir. Wifinin çekmemesini sağlayan en önemli etken duvar. Modemle cihaz arasına ne kadar çok ve ne kadar kalın duvar girerse o kadar az çeker. Odaların durumuna göre o hesaplamayı senin yapman lazım. En garantisi ve uğraştırmayacak olanı kablo ile bağlamak oluyor o yüzden. Ben şahsen görüntü kötü olmasın diye linkteki borulardan alıp ev boyu ethernet kablosu çekiyorum.
 
Arka odada internet çekmiyor modemi başka yere koyamiyorum f/p pahalı olmayan bir internet artırıcı/ROUTER önerirseniz sevinirim
Düşünürsen Yazarsın .

Fiyatı Düşürüm .

 
Diğerleri hakkında pek fikrim yok ama Xiaomi Ac1200 kullanıyorum, önermem. Sürekli modemle olan bağlantısı kesiliyor. Modemden ayar yapmak gerekiyor. O zaman da internet hızı düşüyor. Kısacası iyi bir cihaz değil.
 
Diğerleri hakkında pek fikrim yok ama Xiaomi Ac1200 kullanıyorum, önermem. Sürekli modemle olan bağlantısı kesiliyor. Modemden ayar yapmak gerekiyor. O zaman da internet hızı düşüyor. Kısacası iyi bir cihaz değil.
Geneli öyle zaten. Modemler nedense ek ağ bağladığın zaman cozutuyor. Misafir ağı bile açamıyorsun.
 
Geri
Top