ahmetmelihalemdar
80+ Gold
- Katılım
- 20 Nisan 2024
- Mesajlar
- 5,246
- Reaksiyon skoru
- 2,149
Thermalright şu an ki sistemimde kullandığım ürün. İyidir ama kumandası yoktur. Onun olayı daha çok bütün fanları ve argb bileşenleri hub a bağlayıp, hub tan çıkan argb kablosunu anakarta bağladıktan sonra, anakart yazılımı üzerinden renk ayarlamasını yapmak. O yüzden senin işini görmeyecektir.Hocam yani xok ac bütçem var sıvı sogutma için o yuzden o fiyata rgb pek yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
https://www.gaming.gen.tr/urun/5709...-controller-rev-a-3-pinli-argb-fan-coklayici/ şu nasıl sizce ?
Bütçeni bilemediğim için çok fazla öneri de bulunamıyorum malesef.
Önerdiğim Dark, daha önceki Dark kasamın üzerinde geldiği ve kullandığım için önerdim. Evet biraz pahalı