18 yaşıma girdim far cryın birnevi türk oyunu olduğunu şimdi öğrendimSadece hikaye olarak değil, Far Cry serisi oynanış olarak da geriye giden bir seri. Temel FPS mekanikleri bence Far Cry 1 hariç (onu da Crytek yapıyor) tüm seride kötü. Bunu bir sürü hikayeli, online FPS oyunu oynayan biri olarak söylüyorum. Ama ben oynayacak olsam Far Cry 3 oynarım. Şu kanal gibi şeyler yapmak eğlenceli olsa da, şahşi düşüncem Ubisoft FPS oyunu yapmaktan anlamıyor. Rakiplerine göre çok tırt, R6'da dahil. Ya kendi motorlarında sorun var ya da gerçekten Ubisoft formülü dışında oyun oynamamaktan, oyunlar nasıl kaliteli olur bilmiyorlar. Ubisoft bence gömüldüğü kadar da fazla iyimser davranılarak bu hale düşen firmalardan biri.
bi shader vs yükleyip öyle oynamayı düşünüyorum3 gelişim hissini çok iyi veriyor hikayesine çok iyi 6 yı oynamadım oynamayıda dusunmuyorum
Crytek Alman firması, patronlarının Türk olması bir şeyi değiştirmiyor. Hatta o kadar Almanlar ki oyun dışında Alman ordusuna da donanım ve yazılım üretiyorlar. Crytek sadece oyun piyasasında yer almıyor.18 yaşıma girdim far cryın birnevi türk oyunu olduğunu şimdi öğrendim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
cevaplar için teşekkür ederim herkese
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
bi shader vs yükleyip öyle oynamayı düşünüyorum