Far Cry 3 mü Far Cry 6 mı?

Hangisi?

  • Far Cry 3

    Oylar: 9 90.0%
  • Far Cry 6

    Oylar: 1 10.0%

  • Oy kullanan toplam üye
    10
3 gelişim hissini çok iyi veriyor hikayesine çok iyi 6 yı oynamadım oynamayıda dusunmuyorum
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
Sadece hikaye olarak değil, Far Cry serisi oynanış olarak da geriye giden bir seri. Temel FPS mekanikleri bence Far Cry 1 hariç (onu da Crytek yapıyor) tüm seride kötü. Bunu bir sürü hikayeli, online FPS oyunu oynayan biri olarak söylüyorum. Ama ben oynayacak olsam Far Cry 3 oynarım. Şu kanal gibi şeyler yapmak eğlenceli olsa da, şahşi düşüncem Ubisoft FPS oyunu yapmaktan anlamıyor. Rakiplerine göre çok tırt, R6'da dahil. Ya kendi motorlarında sorun var ya da gerçekten Ubisoft formülü dışında oyun oynamamaktan, oyunlar nasıl kaliteli olur bilmiyorlar. Ubisoft bence gömüldüğü kadar da fazla iyimser davranılarak bu hale düşen firmalardan biri.

 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
Bence far cry 4 :) Çünkü far cry 3 çok iyi olsa da haritada arabayla gezmek zor. Far cry 4 ile kanca ve hava taşıtı geldi. Far cry 5 ve 6 yı bilmiyorum. En iyisi 3 veya 4 ü oyna sonra seriyi kafandan sil.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
1 hafta önce 6 yı oynadım grafık olarak vs iyi oynanışta iyi zaten bir tek 6 yı oynadım diğerleride hemen hemen kopyala yapıştır oynu far cry serisi komple böyle diyebiliriz
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
Sadece hikaye olarak değil, Far Cry serisi oynanış olarak da geriye giden bir seri. Temel FPS mekanikleri bence Far Cry 1 hariç (onu da Crytek yapıyor) tüm seride kötü. Bunu bir sürü hikayeli, online FPS oyunu oynayan biri olarak söylüyorum. Ama ben oynayacak olsam Far Cry 3 oynarım. Şu kanal gibi şeyler yapmak eğlenceli olsa da, şahşi düşüncem Ubisoft FPS oyunu yapmaktan anlamıyor. Rakiplerine göre çok tırt, R6'da dahil. Ya kendi motorlarında sorun var ya da gerçekten Ubisoft formülü dışında oyun oynamamaktan, oyunlar nasıl kaliteli olur bilmiyorlar. Ubisoft bence gömüldüğü kadar da fazla iyimser davranılarak bu hale düşen firmalardan biri.

18 yaşıma girdim far cryın birnevi türk oyunu olduğunu şimdi öğrendim :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

cevaplar için teşekkür ederim herkese
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3 gelişim hissini çok iyi veriyor hikayesine çok iyi 6 yı oynamadım oynamayıda dusunmuyorum
bi shader vs yükleyip öyle oynamayı düşünüyorum
 
18 yaşıma girdim far cryın birnevi türk oyunu olduğunu şimdi öğrendim :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

cevaplar için teşekkür ederim herkese
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bi shader vs yükleyip öyle oynamayı düşünüyorum
Crytek Alman firması, patronlarının Türk olması bir şeyi değiştirmiyor. Hatta o kadar Almanlar ki oyun dışında Alman ordusuna da donanım ve yazılım üretiyorlar. Crytek sadece oyun piyasasında yer almıyor.
 
Geri
Top