FATURA TUTARI

Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
2
n11 den bilgisayar parçaları (işlemci,ekran kartı vb.)satın aldım.benim mailime fatura tutarı gibi şeyler gönderdiler. bu fatura olayları nedir bu konuda bir bilgiye sahip değilim açıklarsanız sevinirim
 
Sorun çıkarsa o faturalar lazım oluyor
 
Ödeyeceğin miktar olması gerekiyor
 
Satın aldığınıza dair belgeler. Garanti vb. konularda işinize yarıyacaktır.
 
Satın aldığına dair belge kankam. Sakla onları.
 
Bildiğimiz fatura fişlerini elektronik halleri. Eğer parça bozulursa garantisi için o fatura lazım olur.
 
e-faturadır banada benzer gelmişti aynısı birde ürünün kutusunun üstündede koymuşlardı.
 
Geri
Top