Fenerbahçe 3 Antep 2

Fenerbahçe'nin bu kadar uzun süre iyi oynaması hiç hayra alamet değil.
 
Zajc iyi oynamış.
 
Şampiyonluğu kaybetmesi kesinleşince winnerbahçe:

IMG_20220429_224325.jpg
 
Bazi trabzonlularin hala korktuguna eminim 😃
 
Ah be, dönem başından beri böyle oynasaydınız ne kaybederdiniz ki? Neyse önümüzdeki sezon CL'ye bakıcaz artık.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,307
Mesajlar
11,075,818
Üyeler
198,100
Son üye
sunlesscc
Geri
Top