Neler Yeni

FİBER İNTERNET PACKET LOSS SORUNU

Zeus

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
137
Dahası  
Reaksiyon skoru
60
İsim
zeus k
Arkadaşlar selamlar türktelekom 1000mbps kullanıcısıyım dün oyun oynarken packet loss sorunu yaşadığımı fark ettim anlık bir ping dalgalanması buna bağlıda anlık bi packet loss yaşıyorum ping attığımda şöyle ilerliyor 10 10 10 10 12 13 12 10 10 24 10 diye devam ediyor arada 24 atması sorunun kaynağı diye düşünüyorum sorun nerde olabilir alt yapımı kablo mu ont cihazı mı modem mi ? fiber odama kadar geliyor
test etiği yöntemler
dns değiştirdim
hızı sınırladım
kablo değiştirdim
format attım
modemi restledim
başka pcde denedim
Mesaj otomatik birleştirildi:

sabit ip almak yardımcı olabilir mi sizce veya ekiplerin mi bakması lazım
Mesaj otomatik birleştirildi:

sabit ip fikrinden vazgeçtim bir çok kaynak fark etmediğini söylüyor
 
Son düzenleme:

Dwayne

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
1,641
Dahası  
Reaksiyon skoru
505
İsim
Dwayne Rolly
kablodadır aynı sorun bende de var tabi benimki fiber degıl adsl kabloya baktır bence
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Zeus

Zeus

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
137
Dahası  
Reaksiyon skoru
60
İsim
zeus k
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
kablodadır aynı sorun bende de var tabi benimki fiber degıl adsl kabloya baktır bence
bildiğim kadarıyla fiber kabloda sorun olması durumunda internet hiç çalışmıyor
 

Dwayne

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
1,641
Dahası  
Reaksiyon skoru
505
İsim
Dwayne Rolly
bildiğim kadarıyla fiber kabloda sorun olması durumunda internet hiç çalışmıyor
hayır çalısıyor benim kablo birkaç yıl once koptu ekleme yaptılar sonra ne olduysa oldu butun oyunlar 900 ping hep packet loss 20 50 100 fullüyo packet losu pingi
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
6,008
Arkadaşlar selamlar türktelekom 1000mbps kullanıcısıyım dün oyun oynarken packet loss sorunu yaşadığımı fark ettim anlık bir ping dalgalanması buna bağlıda anlık bi packet loss yaşıyorum ping attığımda şöyle ilerliyor 10 10 10 10 12 13 12 10 10 24 10 diye devam ediyor arada 24 atması sorunun kaynağı diye düşünüyorum sorun nerde olabilir alt yapımı kablo mu ont cihazı mı modem mi ? fiber odama kadar geliyor
test etiği yöntemler
dns değiştirdim
hızı sınırladım
kablo değiştirdim
format attım
modemi restledim
başka pcde denedim
Mesaj otomatik birleştirildi:

sabit ip almak yardımcı olabilir mi sizce veya ekiplerin mi bakması lazım
Mesaj otomatik birleştirildi:

sabit ip fikrinden vazgeçtim bir çok kaynak fark etmediğini söylüyor
Bunları yapana kadar
1697799374580.png

Müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açsaydınız.

Zamanında başıma geldi çözdüler 2 3 günde fiber altyapı 100down 8up
 

Zeus

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
137
Dahası  
Reaksiyon skoru
60
İsim
zeus k
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bunları yapana kadar
Alıntıyı görüntüle
Müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açsaydınız.

Zamanında başıma geldi çözdüler 2 3 günde fiber altyapı 100down 8up
denenir :)))
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bunları yapana kadar
Alıntıyı görüntüle
Müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açsaydınız.

Zamanında başıma geldi çözdüler 2 3 günde fiber altyapı 100down 8up
tabi müşteri hizmetleri paket kaybının ne olduğunu öğrenirlerse hızınızı kontrol ediyorum diyor akjdjlaskdadsadasd
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
6,008
denenir :)))
Mesaj otomatik birleştirildi:


tabi müşteri hizmetleri paket kaybının ne olduğunu öğrenirlerse hızınızı kontrol ediyorum diyor akjdjlaskdadsadasd
Size gelen işi, bilmiyor galiba şak diye anladı bendeki .d ping dersen daha iyi anlarlar
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Zeus

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,373
Dahası  
Reaksiyon skoru
639
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Yaşadığını yaşadım.
  • Aynı model modem değiştirdim düzelmedi.
  • GPON sıfırlandı olmadı.
  • Format atıldı olmadı.
  • Modem versiyonları güncellendi olmadı.
Defalarca ticket kaydı açıldı saha ekibi baktı olmadı.
IPV4 ve IPV6 ayarlarını değiştirince hem Müşteri Hizmetleri tarafından hemde modem arayüzü tarafından sonra düzeldi.
 

ApRâ

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
2,048
En İyi Cevap
1
Kullandığın modem nedir? Ek olarak her oyunda mı yaşıyorsunuz, sadece bir oyunda mı?

Ek olarak MH aranmadan buralara düştüyseniz...
 

Zeus

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
137
Dahası  
Reaksiyon skoru
60
İsim
zeus k
Yaşadığını yaşadım.
  • Aynı model modem değiştirdim düzelmedi.
  • GPON sıfırlandı olmadı.
  • Format atıldı olmadı.
  • Modem versiyonları güncellendi olmadı.
Defalarca ticket kaydı açıldı saha ekibi baktı olmadı.
IPV4 ve IPV6 ayarlarını değiştirince hem Müşteri Hizmetleri tarafından hemde modem arayüzü tarafından sonra düzeldi.
nasıl yapabilirim ipv4 ipv6 olayını
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kullandığın modem nedir? Ek olarak her oyunda mı yaşıyorsunuz, sadece bir oyunda mı?

Ek olarak MH aranmadan buralara düştüyseniz...
AX1800 Wireless Dual Band Gigabit VoIP Router
 

Rediron

80+
Katılım
18 Ağustos 2021
Mesajlar
50
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
Konum
İstanbul /Anadolu
İsim
Mert Aldemir
İlgilendiği Kategoriler
Sorunlar
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
977,844
Mesajlar
8,841,181
Üyeler
154,665
Son üye
ozoglutelekom
Top Bottom