Arkadaşlar merhaba. 8 ay önce bağlattığım Türk Telekom Fiber İnternet ile bugüne kadar hiç sıkıntı yaşamamıştım.22 Kasım Cuma Günü komşumuz da Türk Telekom abonesi olmuş ve o gün onun internetini bağlarken sanırım benim internetime zarar verdiler ve o gün bugündür internetim yok. Arızadan bir gün sonra geldiler ve modemi değiştirip gittiler ancak sorunu düzeltemediler. Sorunun bence modemden kaynaklanmadığımı ısrarla söylememe rağmen bir çözüm üretemeden acil bir işe bakmamız lazım bahanesiyle yapmadan gittiler.12 gündür de arıza hakkında incelememiz devam etmektedir smsyle ilgilenmeden bekletiyorlar.Elli kişiye aratmama rağmen, elli kere Türk Telekom Tüketici Şikayeti oluşturmama rağmen 12 gündür hala arızayı giderememekteler. Sonunda bir tane yetkiliye ulaşmamla sorunun sinyal kaynaklı olduğunu ve fiber ekiplerinin geleceğini söyledi.Bu Fiber ekipleri ne zaman gelir bilmiyorum ama bu sinyal problemi büyük bir sorun mudur?Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.Modem ve Gpon cihazında her ışık yeşil yanıyor ama internet yok. Bunlar gelinceye kadar benim yapabileceğim bir şey var mıdır yoksa illa bu gelmeyen arıza ekiplerinin gelmesini mi beklemek zorundayım.