dün bilgisayarıma format attım ekran kartı programını indirmeye çalışıtığımda hata alıyorum
formattan sonra ekstra olarak fark ettiğim şey Armoury Crate programını otomatik indirmiş
bu programı ilk defa görüyorum ekran kartının kendi programı olduğu için mi acaba gerek duymuyor ekstra indirmeye
(5500 xt 8 gb asus ekran kartım ) radeon software indiriyorum kurarkan hata oluştu felan diyor
formattan sonra ekstra olarak fark ettiğim şey Armoury Crate programını otomatik indirmiş
bu programı ilk defa görüyorum ekran kartının kendi programı olduğu için mi acaba gerek duymuyor ekstra indirmeye
(5500 xt 8 gb asus ekran kartım ) radeon software indiriyorum kurarkan hata oluştu felan diyor