Reapt0r
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Nisan 2020
- Mesajlar
- 765
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 860
Forum Hangi Aracı Kullanıyor?
Motor Kullananlar Kullandığı Motoru yazsın.
Araba Kullananlar Kullandığı Arabayı yazsın.
Bir de top speeds alalım.
İsteyenler extra özelliklerini v.s yazabilir.
+ Görsel ile buraları zenginleştirebilirsiniz.
Aracı olmayan arkadaşlar umarım bir gün en hayırlısını nasip olsun.
Edit:
Motor
Rks Rnx 125
Top Speed 107
Motor Kullananlar Kullandığı Motoru yazsın.
Araba Kullananlar Kullandığı Arabayı yazsın.
Bir de top speeds alalım.
İsteyenler extra özelliklerini v.s yazabilir.
+ Görsel ile buraları zenginleştirebilirsiniz.
Aracı olmayan arkadaşlar umarım bir gün en hayırlısını nasip olsun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Edit:
Motor
Rks Rnx 125
Top Speed 107