FS22 darbogaz sorunu

Katılım
18 Haziran 2023
Mesajlar
353
Reaksiyon skoru
59
Ekran kartı kullanırım bazen %30 lara kadar düşüyor genellikle %70 lerde işlemciden darboğaz yapması imkansız 7500F 4060ti i çok rahat besler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

20240821_194046.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Olduğum yerde durarsam %100 oluyor hareket edince ekran kartı kullanımı düşüyor
 
Geri
Top