Ferhat ÜZÜM
80+
- Katılım
- 18 Haziran 2023
- Mesajlar
- 353
- Reaksiyon skoru
- 59
Ekran kartı kullanırım bazen %30 lara kadar düşüyor genellikle %70 lerde işlemciden darboğaz yapması imkansız 7500F 4060ti i çok rahat besler
Olduğum yerde durarsam %100 oluyor hareket edince ekran kartı kullanımı düşüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Olduğum yerde durarsam %100 oluyor hareket edince ekran kartı kullanımı düşüyor