Yardım G24-F2 Monitör bozuldu garanti süreci

İce Wizard

80+ Bronze
Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
583
Reaksiyon skoru
162
Arkadaşlar monitör bozuldu ilk başlarda windows logoda çizgiler çıkıyordu sadece ondan sonra normal olarak açılıyordu 2 gün öncede video izlerken ekran full çizgiler çıkmaya başladı garanti için nasıl bir yol izlemeliyim ben direk değişim isteyeceğim ama itopya bize gönderin tedarikçiyi bulamadım garanti belgesinde vs.
Sizce nasıl bir yol izlemeliyim ?
 
Arkadaşlar monitör bozuldu ilk başlarda windows logoda çizgiler çıkıyordu sadece ondan sonra normal olarak açılıyordu 2 gün öncede video izlerken ekran full çizgiler çıkmaya başladı garanti için nasıl bir yol izlemeliyim ben direk değişim isteyeceğim ama itopya bize gönderin tedarikçiyi bulamadım garanti belgesinde vs.
Sizce nasıl bir yol izlemeliyim ?
öncelikle anlayamadım mevzuyu itopya bize mi gönderin dedi ikinci olarakta kendimizi yırttık 3 5 kişi sıkıntılı monitör paneli kalitesiz alınmaz diye çogunluk arkasında durdu yok mükemmel yok çok iyi fiyat performans vs vs gene aynı sorunlar panel patlamış garanti süreci devam ediyorsa değişir veya ellerinde yoksa iade yaparlar
 
Geçen sene eylül ayında götürdüm aynı problemden dolayı. İstanbul'da olduğum için elden teslim etmiştim İtopya'ya. Gigabyte yetkili servisine gitti iade/değişim kararı çıkmıştı. Bu problem kronik olduğu için aynı monitör ismiyle açılan bir çok konu var gördüklerimin hepsinde de iade/değişim kararı çıkmıştı.
Uzunca süredir ellerinde yok galiba monitör en son bu problemle ilgili konuları gördüğümde para iadesi ya da muadil bir ürün teklifinde bulunuyorlardı. Senin için de süreç bu şekilde ilerler muhtemelen. Bu arada ben de süreç için tekrardan İtopya'yla uğraşmayıp direkt gitmesi gereken yerin neresi olduğuyla ilgili Gigabyte'a ticket attığımda onlar da aldığınız yere teslim edin, işlemleri onlar başlatsın demişti.
Benim süreç tam 3 hafta sürdü, 21. günde yeni monitörü teslim almıştım.
 
geçen sene aynı durumu yaşadım sanırsam kronik bir problem var itopyayı arayıp kargo kodu aldım gönderdim 1 hafta içinde iade veya değişim yapabiliriz dediler iade isteyip parayı aldım
 
Ben de monitörümde aynı sorunu yaşadım ve garantiye gönderdim. İade ya da farklı bir muadil ürünle (GS24F2) değişim yapabileceklerini söylediler.
 
Geçen sene eylül ayında götürdüm aynı problemden dolayı. İstanbul'da olduğum için elden teslim etmiştim İtopya'ya. Gigabyte yetkili servisine gitti iade/değişim kararı çıkmıştı. Bu problem kronik olduğu için aynı monitör ismiyle açılan bir çok konu var gördüklerimin hepsinde de iade/değişim kararı çıkmıştı.
Uzunca süredir ellerinde yok galiba monitör en son bu problemle ilgili konuları gördüğümde para iadesi ya da muadil bir ürün teklifinde bulunuyorlardı. Senin için de süreç bu şekilde ilerler muhtemelen. Bu arada ben de süreç için tekrardan İtopya'yla uğraşmayıp direkt gitmesi gereken yerin neresi olduğuyla ilgili Gigabyte'a ticket attığımda onlar da aldığınız yere teslim edin, işlemleri onlar başlatsın demişti.
Benim süreç tam 3 hafta sürdü, 21. günde yeni monitörü teslim almıştım.
Nereden teslim ettin kartal deposuna gönderin diyorlar orası neresi bilmiyorum eski outlet mağazaları olabilirmi kartal esentepedeki.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben de monitörümde aynı sorunu yaşadım ve garantiye gönderdim. İade ya da farklı bir muadil ürünle (GS24F2) değişim yapabileceklerini söylediler.
Hangi modeli istediniz değişim için?
 
Nereden teslim ettin kartal deposuna gönderin diyorlar orası neresi bilmiyorum eski outlet mağazaları olabilirmi kartal esentepedeki.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hangi modeli istediniz değişim için?
Aynı ürün kalmadığı için GS25F2 teklif ettiler işte bende kabul ettim, yanlış yazmışım üstteki mesajımda pardon
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,166,110
Mesajlar
10,511,407
Üyeler
185,223
Son üye
Ayazz1
Geri
Top