G6 OLED'imin Paneli Kırıldı :/

Bende de oled var çok nazik ürünler bir gün zarar görecek diye çok korkuyorum. Ama kalitesi çok iyi. Alışınca diğer monitörler kötü geliyor
 
Bende de oled var çok nazik ürünler bir gün zarar görecek diye çok korkuyorum. Ama kalitesi çok iyi. Alışınca diğer monitörler kötü geliyor
Ben de şu an IPS'e bakarken ağlıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,366
Mesajlar
11,065,935
Üyeler
197,880
Son üye
Dayyyuum
Geri
Top