Beyler selamlar yardıma ihtiyacım var şu anki sistemimi r5 5600g, 3080 (320w TDP), 32 gb ram, b450m a pro max anakart ve 850w 80+bronze sertifikalı güç kaynağı ile kullanıyordum fakat işlemcim darboğaza girdi ve bende r9 5900x aldım ve taktım fakat oyunlara girince stutter (FPS bir anda düşüyor sesler titreyerek geliyor ve oyun 5 saniye falan 10 fps oluyor) sorunu yaşıyorum ve yarın sipariş ettiğim anakart( MSI MPG B550 GAMING PLUS) gelicek ve montajını yapacağım fakat sorun sizce güç kaynağı yetersizliği mi yoksa anakart işlemciyi besleyemiyor mu?