Neler Yeni

Gamegaraj RTX 3070 Ekran Kartı Garanti Süreci Nasıl Olur?

Leqendd

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
51
İsim
Yusuf
Merhabalar, yaklaşık 2 hafta kadar önce Gamegaraj üzerinden Asus RTX 3070 siparişi vermiştim. 1.5-2 Haftadır normal bir şekilde, mutlu mesut kullanıyordum. Fakat bu mutluluk fazla uzun sürmedi. Dün COD: Vanguard oynarken bir anda arkamdan birisi sıktı ve öldüm. Tam deathcam ekranına girerken, ekran takıldı ve bir daha geri gelmemek üzere gitti... Alt+F4 - ctrl+alt+del ve alt+tab vs. yaptım fakat yinede hiçbir sonuç elde edemedim.

Daha sonra ise bilgisayar a restart attım ve kasa çalışırken ve kasanın tüm ışıkları yanarken(ekran kartınınkilerde dahil) ekrana görüntü bir türlü gelmedi. Daha sonrasında, BIOS'u sıfırladım ve RAM'leri çıkarıp taktım fakat hiçbir sonuç alamadım. Daha sonra ekran kartını çıkarıp farklı bir bilgisayara taktım ve yine görüntü alamadım. Anladım ki sorun ekran kartında.

Daha sonra sorunun ekran kartında olduğunu gördükten sonra Gamegaraj ile irtibata geçtim. Ürünü yarın gidip kendi ellerimle servise bırakacağım. Benim sorum, acaba sizce sorun nasıl sonuçlanır? İnternet üzerinden küçük bir araştırma yaptığımda gördüğüm, garanti kapsamındaki sorunlar genelde güzel bir şekilde sonuçlanmış. Fakat bu biraz uçuk fiyatlı ve stokları zor bulunan bir ürün olduğu için, acaba sonuç tahminen nasıl sonuçlanır? Gamegaraj tamir edip veya sıfırı ile değiştirir mi?
 

!ROGStrix!

80+ Platinum
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
11,180
En İyi Cevap
7
Merhabalar, yaklaşık 2 hafta kadar önce Gamegaraj üzerinden Asus RTX 3070 siparişi vermiştim. 1.5-2 Haftadır normal bir şekilde, mutlu mesut kullanıyordum. Fakat bu mutluluk fazla uzun sürmedi. Dün COD: Vanguard oynarken bir anda arkamdan birisi sıktı ve öldüm. Tam deathcam ekranına girerken, ekran takıldı ve bir daha geri gelmemek üzere gitti... Alt+F4 - ctrl+alt+del ve alt+tab vs. yaptım fakat yinede hiçbir sonuç elde edemedim.

Daha sonra ise bilgisayar a restart attım ve kasa çalışırken ve kasanın tüm ışıkları yanarken(ekran kartınınkilerde dahil) ekrana görüntü bir türlü gelmedi. Daha sonrasında, BIOS'u sıfırladım ve RAM'leri çıkarıp taktım fakat hiçbir sonuç alamadım. Daha sonra ekran kartını çıkarıp farklı bir bilgisayara taktım ve yine görüntü alamadım. Anladım ki sorun ekran kartında.

Daha sonra sorunun ekran kartında olduğunu gördükten sonra Gamegaraj ile irtibata geçtim. Ürünü yarın gidip kendi ellerimle servise bırakacağım. Benim sorum, acaba sizce sorun nasıl sonuçlanır? İnternet üzerinden küçük bir araştırma yaptığımda gördüğüm, garanti kapsamındaki sorunlar genelde güzel bir şekilde sonuçlanmış. Fakat bu biraz uçuk fiyatlı ve stokları zor bulunan bir ürün olduğu için, acaba sonuç tahminen nasıl sonuçlanır? Gamegaraj tamir edip veya sıfırı ile değiştirir mi?
Tamir eder gönderir yada Aldığınız fiyattan (İade yapar)
 

Leqendd

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
51
İsim
Yusuf
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Tamir eder gönderir yada Aldığınız fiyattan (İade yapar)
Peki sıfırı ile değişim yapma şansları yok mu hiç? Çünkü ürünün fiyatları dolar kurundan dolayı çok fazla arttı hocam. Aynı fiyata aynı ürünü bulabileceğimi hiç sanmıyorum.
 

!ROGStrix!

80+ Platinum
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
11,180
En İyi Cevap
7
Peki sıfırı ile değişim yapma şansları yok mu hiç? Çünkü ürünün fiyatları dolar kurundan dolayı çok fazla arttı hocam. Aynı fiyata aynı ürünü bulabileceğimi hiç sanmıyorum.
%5 malesef
 

Tatarcan

80+
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
264
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Alişan
Merhabalar, yaklaşık 2 hafta kadar önce Gamegaraj üzerinden Asus RTX 3070 siparişi vermiştim. 1.5-2 Haftadır normal bir şekilde, mutlu mesut kullanıyordum. Fakat bu mutluluk fazla uzun sürmedi. Dün COD: Vanguard oynarken bir anda arkamdan birisi sıktı ve öldüm. Tam deathcam ekranına girerken, ekran takıldı ve bir daha geri gelmemek üzere gitti... Alt+F4 - ctrl+alt+del ve alt+tab vs. yaptım fakat yinede hiçbir sonuç elde edemedim.

Daha sonra ise bilgisayar a restart attım ve kasa çalışırken ve kasanın tüm ışıkları yanarken(ekran kartınınkilerde dahil) ekrana görüntü bir türlü gelmedi. Daha sonrasında, BIOS'u sıfırladım ve RAM'leri çıkarıp taktım fakat hiçbir sonuç alamadım. Daha sonra ekran kartını çıkarıp farklı bir bilgisayara taktım ve yine görüntü alamadım. Anladım ki sorun ekran kartında.

Daha sonra sorunun ekran kartında olduğunu gördükten sonra Gamegaraj ile irtibata geçtim. Ürünü yarın gidip kendi ellerimle servise bırakacağım. Benim sorum, acaba sizce sorun nasıl sonuçlanır? İnternet üzerinden küçük bir araştırma yaptığımda gördüğüm, garanti kapsamındaki sorunlar genelde güzel bir şekilde sonuçlanmış. Fakat bu biraz uçuk fiyatlı ve stokları zor bulunan bir ürün olduğu için, acaba sonuç tahminen nasıl sonuçlanır? Gamegaraj tamir edip veya sıfırı ile değiştirir mi?
Bildiğim kadarıyla kartın kendisin de bir sorun varsa sıfırı ile değişim yapıyorlar fakat aksi durum ise kullanıcı hatasıysa süreç zor olabilir diye biliyorum
 

1337

80+ Bronze
Katılım
9 Kasım 2021
Mesajlar
517
Açıkçası ürün onlara sağlam giderse sizi mağdur edeceklerini sanmıyorum müşteri memnuniyetini önemsiyorlar, çoğu büyük markanın servisinden daha çok güveniyorum.

Yenisi ile değişim mi yaparlar iade mi alırlar muadili ile mi değiştirirler belli olmaz, stok durumunda bağlı biraz.
 

Leqendd

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
51
İsim
Yusuf
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Bildiğim kadarıyla kartın kendisin de bir sorun varsa sıfırı ile değişim yapıyorlar fakat aksi durum ise kullanıcı hatasıysa süreç zor olabilir diye biliyorum
Kullanıcı hatası olduğunu hiç sanmıyorum. Ürünü 2 haftadır kullanıyorum ve 2 haftadır kurduktan sonra elimi dahi sürmedim.
 

Tatarcan

80+
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
264
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Alişan
Kullanıcı hatası olduğunu hiç sanmıyorum. Ürünü 2 haftadır kullanıyorum ve 2 haftadır kurduktan sonra elimi dahi sürmedim.
Doğrudur o konuda pek bir şey demem doğru olmaz bende ekran kartımı oradan aldım çalışanlar vs baya ilgili firma arkadaşıma oradan bilgisayar aldırdım sorun yaşamadım umarım güzel sonuçlar alırsınız ve paylaşırsınız
 

Leqendd

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
51
İsim
Yusuf
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Doğrudur o konuda pek bir şey demem doğru olmaz bende ekran kartımı oradan aldım çalışanlar vs baya ilgili firma arkadaşıma oradan bilgisayar aldırdım sorun yaşamadım umarım güzel sonuçlar alırsınız ve paylaşırsınız
Sonuçları aldığım anda, gelip paylaşacağım.
 

AEnic31

80+
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
111
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Abdurrahman Eniç
Merhabalar, yaklaşık 2 hafta kadar önce Gamegaraj üzerinden Asus RTX 3070 siparişi vermiştim. 1.5-2 Haftadır normal bir şekilde, mutlu mesut kullanıyordum. Fakat bu mutluluk fazla uzun sürmedi. Dün COD: Vanguard oynarken bir anda arkamdan birisi sıktı ve öldüm. Tam deathcam ekranına girerken, ekran takıldı ve bir daha geri gelmemek üzere gitti... Alt+F4 - ctrl+alt+del ve alt+tab vs. yaptım fakat yinede hiçbir sonuç elde edemedim.

Daha sonra ise bilgisayar a restart attım ve kasa çalışırken ve kasanın tüm ışıkları yanarken(ekran kartınınkilerde dahil) ekrana görüntü bir türlü gelmedi. Daha sonrasında, BIOS'u sıfırladım ve RAM'leri çıkarıp taktım fakat hiçbir sonuç alamadım. Daha sonra ekran kartını çıkarıp farklı bir bilgisayara taktım ve yine görüntü alamadım. Anladım ki sorun ekran kartında.

Daha sonra sorunun ekran kartında olduğunu gördükten sonra Gamegaraj ile irtibata geçtim. Ürünü yarın gidip kendi ellerimle servise bırakacağım. Benim sorum, acaba sizce sorun nasıl sonuçlanır? İnternet üzerinden küçük bir araştırma yaptığımda gördüğüm, garanti kapsamındaki sorunlar genelde güzel bir şekilde sonuçlanmış. Fakat bu biraz uçuk fiyatlı ve stokları zor bulunan bir ürün olduğu için, acaba sonuç tahminen nasıl sonuçlanır? Gamegaraj tamir edip veya sıfırı ile değiştirir mi?
Reis sorun sizlik değil, kullanıcı hatası demeleri imkansız eğer kartla blokchain işlemleri veya overclock yapmadıysanız. O yüzden o konuda içiniz rahat olsun.

Belirli bir yer yanmışsa yanan yerdeki devre elemanları değiştirilir, eğer devre elemanlarının değişimi mümkün değilse ürünün değişimi yapılır. Ellerinde ürün kalmadıysa ürün iadesi yapılır.
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,606
En İyi Cevap
1
Ben gamegarajın teknik tarafıyla birkaç defa muhatap oldum. Şu ana kadar iyi ki tercih etmişim dediğim firmalardan biri. Yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
 

Leqendd

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
51
İsim
Yusuf
Reis sorun sizlik değil, kullanıcı hatası demeleri imkansız eğer kartla blokchain işlemleri veya overclock yapmadıysanız. O yüzden o konuda içiniz rahat olsun.

Belirli bir yer yanmışsa yanan yerdeki devre elemanları değiştirilir, eğer devre elemanlarının değişimi mümkün değilse ürünün değişimi yapılır. Ellerinde ürün kalmadıysa ürün iadesi yapılır.
Ben gamegarajın teknik tarafıyla birkaç defa muhatap oldum. Şu ana kadar iyi ki tercih etmişim dediğim firmalardan biri. Yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
Hocam ne mining yaptım, ne de overclock. Umarım dediğiniz gibi olur.
 
Top Bottom