sabah hiçbirşeyi yoktu yemekten sonra bilgisayarı açayım dedim monitörde elektrik olduğuna dair olan ışık bile yoktu (başka prizlerede takmayı denedim boş haliyle) ya monitör yandı yada kablosu (umarım kablosu yanmıştır)
da tanıttığı zaman aldım işte iade süresi geçti ama garantininde düzgün bi cevap vereceğini sanmıyorum (%99 garantiler çöp gibi davranıyor herkese) yarın bakıcam açık yer varsa kablonun aynısından bulmaya çalışıcamGeçmiş olsun. Belirttiğin gibi öncelikle güç kablosunu değiştirerek dene, yine aynıysa garantisi vardır umarım.
Öyle şey olur mu ? Sorun monitördeyse mutlaka hakkınızı arayın.da tanıttığı zaman aldım işte iade süresi geçti ama garantininde düzgün bi cevap vereceğini sanmıyorum (%99 garantiler çöp gibi davranıyor herkese) yarın bakıcam açık yer varsa kablonun aynısından bulmaya çalışıcam
arıyıcam zaten ama hepsiburada da garanti seçeneği yok kutudan çıkan kağıttaki yeri arıyıcam yarın şarj kablosu testi yapıpÖyle şey olur mu ? Sorun monitördeyse mutlaka hakkınızı arayın.
Öncelikli olarak hepsiburada ile iletişime geçmenizi öneririm. Onların cevabına göre hareket edin.arıyıcam zaten ama hepsiburada da garanti seçeneği yok kutudan çıkan kağıttaki yeri arıyıcam yarın şarj kablosu testi yapıp
Mesaj otomatik birleştirildi:
kontrol kalemim vardı fakat kayıp şuanda yok ortada o yüzden bakamadım
nasıl nereden müşteri hizmetleri kısmı sadece bir botÖncelikli olarak hepsiburada ile iletişime geçmenizi öneririm. Onların cevabına göre hareket edin.
öyle bi seçenek yokİlgili siparişin "iade ve diğer talepler" kısmından "ürünümde arıza var" seçeneğiyle ilerleyip talep oluşturun. Geri dönüş yaparlar kısa sürede.
Müşteri hizmetlerine ulaşıp durumu anlatın. Söylemek istediğim, onarım sürecini hepsiburada üzerinden başlatırsanız daha çabuk aksiyon alırsınız.öyle bi seçenek yok
"Kolay iade talebi açmak istiyorum
Fatura talebi oluşturmak istiyorum
Siparişimde fazla ürün var
Kargom bana ulaşmadı ancak teslim edildi görünüyor
Farklı bir sorun mu var?
Müşteri Hizmetleri’ne ulaş"
gözüküyor
işte oraya girincede otomatik cevaplı bot var ulaşmaya çalışıncada ulaşılamıyor diyo aktif değil diyoMüşteri hizmetlerine ulaşıp durumu anlatın. Söylemek istediğim, onarım sürecini hepsiburada üzerinden başlatırsanız daha çabuk aksiyon alırsınız.
işte oraya girincede otomatik cevaplı bot var ulaşmaya çalışıncada ulaşılamıyor diyo aktif değil diyo
konuştum iade değişim istiyorum diye söyledim yarın kargoya vericem (aras) ücretsiz kod gönderdilerMüşteri hizmetlerini arayın, mutlaka yardımcı olurlar.