Çözüldü✓ Gaming gen TR arızalı olarak gönderilen monitörü geri gönderdi

ffck61

80+
Katılım
19 Ekim 2021
Mesajlar
35
Reaksiyon skoru
6
Öncelikle merhaba arkadaşlar Gaming gen TR'den almış olduğum Dell G2422HS monitörüm arızalandı Şikayetvar konum üzerine beni arayıp monitörü bize gönderip iade veya değişim yapabileceğimi söylediler. Bende gönderdim monitörü müşteri hizmetlerini arayıp iade dememe rağmen monitörü bana geri göndermişler. Bende kargoyu almayıp geri gönderdim ve Gaming gen TR'yi aradığımda tamam iade yaparız gelsin monitör dediler ve monitör onlara ulaşmıştı. Neredeyse her gün arayıp bilgi aldım neyse şimdi ben yine Gaming geni aradım konuştum bana monitör elimize ulaştı dediler. Bu hafta içi iadesi yapılır dediler. Ben de iade beklerken sabah kargo şirketi kapımı çalarak bana monitörü getirmişti. Arızalı olarak gönderdiğim monitör sonra alıp Gaming geni aradığımda bana monitörde hiçbirsorun olmadığını söylediler. Bende dedim 1.5 2 haftadır bekliyorum müşteri hizmetleri bana iadesi olur dedi. Konuştuk sonra bana monitörü geri kargolayın dediler. Bende hasta halimle gittim Yurtiçi Kargo'ya geri gönderdim ve bana faturanın çıktısını alıp ad soyad bir de iade olarak yazın dedi. Bende çıktısını alıp yazdım ve bir tane daha kağıda ekstra olarak yazdım. 1.5 2 haftadan beri oyalıyorlar beni eğer yine sorun çıkarsa THH'ye başvurmaktan çekinmem.

Videolu kanıtım arızalı olduğuna dair:
 

Ekler

  • yurtiçikargo.PNG
    yurtiçikargo.PNG
    47.6 KB · Hit: 123
  • Üzgün
Reaksiyonlar: Che_
monitörde ne sorun var
 
şuan şikayet et zaman çok geçmesin
 
şuan şikayet et zaman çok geçmesin
Hocam şuan bize geri gönderin dediler gönderdim eğer yine sorun çıkarsa hakkımı aramaktan vazgeçmem bildiğin benle dalga geçtiler ve hasta halimle yurtiçi kargoya gittim umarım sorun çözülür.
 
Öncelikle merhaba arkadaşlar Gaming gen TR'den almış olduğum Dell G2422HS monitörüm arızalandı Şikayetvar konum üzerine beni arayıp monitörü bize gönderip iade veya değişim yapabileceğimi söylediler. Bende gönderdim monitörü müşteri hizmetlerini arayıp iade dememe rağmen monitörü bana geri göndermişler. Bende kargoyu almayıp geri gönderdim ve Gaming gen TR'yi aradığımda tamam iade yaparız gelsin monitör dediler ve monitör onlara ulaşmıştı. Neredeyse her gün arayıp bilgi aldım neyse şimdi ben yine Gaming geni aradım konuştum bana monitör elimize ulaştı dediler. Bu hafta içi iadesi yapılır dediler. Ben de iade beklerken sabah kargo şirketi kapımı çalarak bana monitörü getirmişti. Arızalı olarak gönderdiğim monitör sonra alıp Gaming geni aradığımda bana monitörde hiçbirsorun olmadığını söylediler. Bende dedim 1.5 2 haftadır bekliyorum müşteri hizmetleri bana iadesi olur dedi. Konuştuk sonra bana monitörü geri kargolayın dediler. Bende hasta halimle gittim Yurtiçi Kargo'ya geri gönderdim ve bana faturanın çıktısını alıp ad soyad bir de iade olarak yazın dedi. Bende çıktısını alıp yazdım ve bir tane daha kağıda ekstra olarak yazdım. 1.5 2 haftadan beri oyalıyorlar beni eğer yine sorun çıkarsa THH'ye başvurmaktan çekinmem.

Videolu kanıtım arızalı olduğuna dair:
o cızzz sesi bendede olmuştu tam temas edememesinden kaynaklı. Sornadan farkettimki kabloyu tam ittirmemişim düzelmişti
 
o cızzz sesi bendede olmuştu tam temas edememesinden kaynaklı. Sornadan farkettimki kabloyu tam ittirmemişim düzelmişti
Hocam kabloyu yerine tam taktım ve içinden sesler gelmeye başladı sonra böyle oldu ve tekrar denememde ise hiç çalışmadı ben ürünü kargoya vermeden öncede test etmiştim öyle vermiştim ve beni iade olucak diye oyaladılar beni aramışlardı iade ve değişim yapabiliriz diyede.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ters ibraz diye bir şey varmış akşam onu denicem.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar teknik servis maili üzerinden konuştuk iade olucak şimdi aklıma şu takıldı bana dediler monitör çalışıyor isterseniz video atalım diye şimdide bir problem yoksa diyor zaten bir problem olsada iade almalılar zaten bakalım bugün ellerine ulaşır monitör.
 

Ekler

  • iade.PNG
    iade.PNG
    8.7 KB · Hit: 100
"Ürününüzü bugün gün içinde iade işlemi için ilgili birime yönlendirdik."
Hallettim 1 saat önce böyle bir mail geldi teknik destek maili üzerinden iletişim kurmuştum.
 
Sorunum çözüldü şimdi müşteri hizmetleri ile konuştum iadeniz onaylandı dediler paranın hesaba yatmasıda bankaya bağlı dediler.
Edit: Para hesaba yattı.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,161,634
Mesajlar
10,470,487
Üyeler
184,484
Son üye
Borkkerr
Geri
Top