Neler Yeni

Gaming.gen.tr hakkında !

Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Aytaç Kaya
Yazım çok uzun , lütfen siteden hazır sistem alacak arkadaşlar sabırla okursa belki bi nebzede yardımcı olmuş olurum.
Evet arkadaşlar site üzerinden alışveriş yaptım. Bazı arkadaşların sorularını yanıtlamak isterim. Ben memnun kalmadım. Konu ile ilgili şikayet var üzerinden şikayetimi paylaştım. Sizlerlede paylaşmak isterim. Aynı durumları yaşamamanız dileğiyle.
Gaming.gen.tr üzerinden ürünü sipariş verdim ve başıma gelenleri paylaşıyorum arkadaşlar. 15 ocak 2021 tarihi cuma akşamı saat saat 23:00 da sipariş verdim. Dikkat etmediğim bir konu vardı sipariş verirken. Fatura adresim ve bilgisayarın gönderileceği adres farklıydı. Ben gönderi adresi olarak fatura adresi seçmişim. Fatura adresi 500 km uzağımdadır. Saat 23:00 da sipariş verdim hemen farkettim 10 dk sonra destek bileti oluşturdum ve fatura adresine değilde iletişim adresine gönderilmesini rica ettim. Hafta sonu olduğu için arayamadım tabi. Aklıma takıldı cumartesi günü yani 1 gün sonra bir destek bileti daha oluşturdum. Tabi halen cevap yok. Neyse efendim pazartesi günü oldu , sabah erken saat'de aradım firmayı tam 45 dk telefonda bekledim bağlandım ve durumu ilettim. Fatura adresine gönderilmemesini rica ettim 2 tane destek bileti oluşturdugumu ancak cevap alamadığımı söyledim. Adresimi değiştirdiklerini söylediler. Fatura adresine değilde iletişim adresime göndereceklerini beyan ettiler doğal olarak sorun çözüldü zannedip telefonu kapattım. 1 gün sonra yanı salı günü akşam saatlerinde yurtiçi kargodan mesaj geldi , kargonuz teslim alınmıştır diye , merak ettim girdim siteye kontrol ettim. Kargom Fatura adresine yani benden 500 km ötedeki adrese gönderilmesi için verilmiş kargoya . Saat 17.15 de aramaya başladım gaming.gen.tr adlı firmayı saat 18.15 sularında artık kapattım çünkü bağlanamadım. Tekrar aradım mesai saatleri dışında aradınız mesajı ile karşılaştım. O gece sinirle karışık acaba ne olacak duygusu ile geçti , sabah erken saatde firmayı aradım , tam 45 dk sonra bağlanabildim. Durumu anlattım , karşımdaki yetkili yurtiçi kargoya ulaşacaklarını ürün dağıtıma çıkmadan yeniden kargolanıp tarafıma geleceğini söyledi , yeniden güvendim. Kapattım . Perşembe günü telefonuma Yurtiçi kargodan mesaj geliyor, ''kargonuz dağıtıma çıkmıştır'' ve 15 dakika sonra görevli kargocu arkadaş arıyor, ''abi kapıdayım ürünü getirdim '' diyor. Kargocu arkadaşa durumu izah ediyorum , geri götürmesini söylüyorum.( Buradan onada selam olsun teşekkür ederim bi o çözümcü davrandı. ) Ardından firmayı arıyorum , yinde 30-40 dakika telefondan bekliyorum tabi sinir stres tavan seviyede anca bağlanabiliyorum , karşımdaki arkadaş hemen kargo firmasını arayacağını ve tekrar yola cıkaracağını söylüyor. Teşekkür ederim dediğini yaptı. Kargo 500 km uzaktan tekrar kargolandı ve tarafıma tam 1 hafta sonra teslim edildi. Bu süre içerisinde telefonda saatlerce beklemeniz. Her aradıgınızda çözüleceği söylenip çözülmemesi. Kargonuzun 500 km uzaklıktaki fatura adresinin kapısına gidip gelmesi epeyce sinir bozucu, herneyse kutumu kontrol ettim , az bi yaıpranmışlık vardı , normaldir 1 haftadır sağda solda geziyor kasa. Aldım evime götürdüm , ekran kartımı güzelce yerleştirdim. Power tuşuna bastım , hop kasa ile gelen 4 fandan 2 tanesi çalışmıyor. Gülermisin ağlarmısın. Fan dediğimiz olay ucuz bi olay biliyorsunuz. 70-80 TL'ye 2 tane fan alıp takabilirim çok takmam normalde ancak genede dayanamadım firmayı aradım. O gün akşam ulaşamadım. Mesai saatleri dediler. Gündüz yeniden aradım firmayı 40 dakika sonra bağlanabildim, anlattım durumu 2 tane fanın çalışmadığını söyledim. Bana kasayı geri göndermemi söylediler. :) 2 tane fan için aynı stresi tekrar çekmemi söylüyorlar. Reddettim. Fanları söküp göndereyim inceleyin dediğimde ise onlar reddetti. Komple kasayı göndermem gerektiğini söylediler. Ben ilk alırken çektiğim sıkıntılara istinaden 2 tane fan için bilgisayarı göndermem. Bilmiyorum benimle aynı düşünen varmıdır. Herneyse heryerde tabi görsel olarak rgb aynı fandan aramaya başladım , aynı fandan bulamadım. Firmayı yeniden aradım 30-40 dk bekleme süresi sabit , fanlardan bulamadığımı ellerinde varsa para ile alacağımı söyledim. Fan satmadıklarını beyan ettiler. Herneyse olay aslında buradan sonra başlıyor , Bende sitelerine girip 3 yıldız vererek yorum yaptım. 2 tane ayrı ayrı yorumda alacak olan arkadaşlara uygun dille sipariş süreci ve sonrasında yaşanan fan olaylarından bahsettim. İki yorumumu da onaylamadılar. Aradım firmayı neden onaylamıyorsunuz diye sordum, gözden kaçmıştır dediler. sonrasında iki yorumumuda silmişler. Yani arkadaşlar eleştirilmeye tahammül edemiyorlar. Bende bütün sitelerde forumlarda yaşabileyeceğiniz olası durumları paylaşıyorum. Bana hepsinin altına gönderin yapalım diye yorum atıyorlar. Bu saatden sonra benzin döker yakarım yinede göndermem yardım istemem , 2 tane 30 tl lik fanı çözemeyen 1 hafta hergün 1 saat telefon başında bekleten bir firmadır kendisi. Ufak tefek şeyler evet doğru tonla para veriyorsunuz , sonunda aldığınız hizmet tam bir hüsran. Alışveriş yapacak arkadaşlarıma ithafen. Saygılarımla.
 

MTBC

80+ Bronze
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
1,797
Dahası  
Reaksiyon skoru
832
İsim
Mehmet Türker BAYRAKTAR
Olan şu ki, firmaların müşteri hizmetlerine ciddi önem vermeleri gerekiyor. Halledeceğiz dendiğinde halledilse, belki bu kadar sorun olmayacak. İtopya'da bende üç hafta kargonun gelmesini beklemiştim, artık oradan alışveriş yapmıyorum. İsterse 5K'lık ürün 1 TL olsun yine de almam. :)
Geçmiş olsun.
 
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Aytaç Kaya
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Çok teşekkür ederim. Kesinlikle katılıyorum. Sinek küçük ama mide bulandırıyor.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: MTBC
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
28
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Batuhan Kiremitciler
kasa ile gelen 4 fandan 2 tanesi çalışmıyor
Bu durum bende şu şekilde olmuştu bi fanın rgb ledleri yanıyor fakat fan dönmüyordu. Sonradan farkettim ki kasanın arkasında fanların bağlandığı kontrolcüye bir tanesi ters bağlanmış. İstersen bi kontrol et şansına öyle bi durum olmuş olabilir.
 

Emptx_

80+ Bronze
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
1,628
müşteri hizmetlerinde gamegaraj çok iyi hemen bağlanabiliyorsun çok yardımcı oluyorlar itopya ise müşteri hizmetlerinde çok kötü
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,040
En İyi Cevap
2
Geçmiş olsun. Bende buradan sistem aldım ciddi bir sorun yaşamadım inşallahta yaşamam çünkü dediğiniz gibi müşteri hizmetleri gerçekten kanser.
Bu arada fanın kablolarını kontrol edin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

müşteri hizmetlerinde gamegaraj çok iyi hemen bağlanabiliyorsun çok yardımcı oluyorlar itopya ise müşteri hizmetlerinde çok kötü
Bazen sadece keşke gamegarajdan alsaydım dersin :( (!)
 
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Aytaç Kaya
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Kontrol sağladım. Kabloların yerini değiştirdim, ama sonuç aynı. Yenisini alacağım. Fanlar çok önemli değil. Firmaya teklifte bulundum para ile satın alayım diye ancak , sonuç alamadım. O kadar para verdikten sonra insan bi ilgi falan bekliyor aslında ama para ile rezillik bu olsa gerek. İnşallah sizler aynı sıkıntıları yaşamazsınız. Devlet dairesinde görev yapıyorum gün içerisinde kaç defa saatlerce telefonda beklemek zorunda kaldım. Yani demeliyimki süreç yıpratıcı bir süreç.
 
Top Bottom