Neler Yeni

Çözüldü✓ Gaming.gen.tr sıfır bilgisayar yerine bozuk-kırık-hasarlı-eksik ürün gönderiyor.

Emrhan_

80+ Bronze
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
892
Geçmiş olsun umarım en kısa sürede sizde oğlunuzda mutlu olursunuz. Böyle şikayetler artmaya başladı son zamanlarda.
 

ucanzebra

80+
Katılım
30 Temmuz 2022
Mesajlar
105
Dahası  
Reaksiyon skoru
49
İsim
MT
tüm firmalar hemen hemen aynı şekilde ürün alıyorsun illaki önceden açılmış ürünlerden gönderiyorlar.
 

thepublicman

80+ Gold
Katılım
6 Aralık 2021
Mesajlar
5,911
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,749
Yaş
26
İsim
Kadir
Forumda dikkat ediyorum 2 aydır mağdur edilen hazır sistem alıp geç gelen hatalı gelen arızalı gelen dolu insan var faturaya farklı ürün bile yazılan var yok artık dedirtiyor. En iyi influencerlar ile anlaşınca her şey çözülmüyor para basmıyorsunuz veya hedef kitleniz sizi desteklemiyor tam tersine müşteri memnuniyetiniz arttıkça insanlar sizi destekliyor uzun vadede başarılı olmak istiyorsanız eğer. Sistem gelmiştir birkaç gün sonra bozulmuştur bu olur elektronik ürün bir kişi de olur iki kişi de olur garantiye gider ama çok fazla şikayet varsa oturup düşünmek lazım.

Bu tip yorumlara göre sistem alan çok fazla insan var ki ben uzak dururum artık.
 

LocutuS

80+ Bronze
Katılım
11 Haziran 2022
Mesajlar
677
Dahası  
Reaksiyon skoru
220
İsim
Ahmet Ahıskalı
Hazır sistemlere karşı zaten bir ön yargım varken böyle olayları görünce uzak durmam gerektiğini daha iyi anlıyorum. Kanaatimce ürünü teslim almayın. Okuduğum kadarıyla zaten tutanak tutmuş ve üründeki kusuru görsel olarak da kayıt altına almışsınız. Bir an evvel tüketici hakem heyetine başvurun. Süreç ne yazık ki uzun ve can sıkıcı olacaktır. Sabır diliyorum.
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,401
En İyi Cevap
1
Sizlere bir sorum var...
Bu gün yaşadığım olay...
3.kez iade ettiğim ürünün gaming.gen.tr tarafından kabul edilmeyip tarafıma iade edilmesi üzerine adresime geri gönderilmiş olan ürünü şubede teslim almak için Yurtiçi Kargo Şubesine gittim. Ve yine şaşırmadım.
Kolinin özensiz bir şekilde kapatılmış olduğunu yarım yamalak bantlanmış olduğunu, Yurtiçi Kargo aktarma bandının üst kapağın üçte birini kapatacak şekilde özensiz bir şekilde bantlandığını, bandın fazla kısmının sallanır vaziyette olduğunu, kolinin alt kısmının darbe aldığını ve çökük olduğunu, koliyi yetkili önünde açtığımda da içindeki alt ve üst köpüklerin kırılmış olduğunu gördüm. Israrcı olmam üzerine (lütfen) tutanak tutturdum. Kargoyu teslim almadım. Kargo bir kaç gün içinde alınmazsa aktarmaya gideceğini ve depoda bekletileceğini hukuki işlem başlatılacağını ve sürecin 6-7 ay sürebileceğini söyledi.
Şimdi sorum ve sorun şu :
Ben kargoyu almalı mıyım? Tüketici Mahkeme sürecini başlatıyorum... Teslim alırsam hak kaybına uğrar mıyım? Mahkeme süresince bende kalmasının dezavantajı var mıdır?
Ben kargoyu alıp şikayetimi oluştururdum. Bu sefer kargoda kaybolma durumu olur. Daha büyük problemler ortaya çıkar.
 
Katılım
28 Ağustos 2022
Mesajlar
409
Gaming.gen.tr sıfır yerine bozuk-kırık-hasarlı ve eksik ürün gönderiyor. Sonrasında da değiştirmiş gibi yaparak yine bozuk ürün gönderiyor. Devamında da isterseniz öylece göndeririz servis isterseniz ücret alırız diyor.
Gaming.gen.tr ile yaşadığım rezaleti aşağıda paylaşıyorum...
Gaming.gen.tr'den 4 Temmuz'da Easter Gamers TV-E6 bilgisayar sipariş ettim. 14 Temmuz'da elime ulaştı. Gelen bilgisayarda anakartın 1 tane RAM slotu kırık ve 1 adet 8GB Corsair RAM de eksikti. İletişime geçtiğimde resmini çekip göndermemi ve inceleyeceklerini söylediler. Resmini ve videosunu gönderdim. Bir süre sonra ürünü istediler kargoladım. Sonrasında anakartı değişmiş olarak geri gönderdiler. Ancak bu anakartın da başka bir RAM slotu kırık ve bu sefer 2 adet 8GB RAM bellekleri de takmadan göndermişler. Aynı gün 23 Temmuzda geri gönderdim. Arayacaklarını söylediler ve üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen tabii ki aramadılar.
Ben aradığımda ürünün 2. Kez değiştiremeyeceklerini istersem servise gönderebileceklerini tamir edebileceklerini ya da para iadesi yapacaklarını söylediler. Üzerinden 1 ay geçtiğini aynı fiyata bu ürünü alamayacağımı ve bilgisayarın arızalı anakartının değiştirilerek RAM'lerin de tamamlanarak gönderilmesini istedim.
Sonrasında nasıl olduysa Alihan Bey'e ulaştım. "Hemen bir gün sonra şirketin özel hattından arayacağını" söyledi. Tabi ki aramadı. Onlarca kez aramam sonucunda bir daha Alihan Bey'e ulaşamadım ama sırayla Samet Bey, Mehmet Bey ve Volkan? Beyle müşerref oldum. Oyalama taktiği ustası olan destek hattını tebrik ediyorum.
Eğer son kontrolleri yapan elemanlardan ya da kargoculardan birinin koliyi açıp içinden RAM'leri alıp anakartı da kırmıyorsa bu durumda gaming.gen.tr hakkında; "sıfır olması gereken ürünün yerine kırık, bozuk, tamir görmüş ve eksik ürünü satmaya çalışıyor" diye düşünmeme yol açtı. Ve maalesef gaming.gen.tr yöneticilerinin iyi niyetinden de kuşku duymama elbette.

(Konuyla ilgili resim ve videolara şikayetvar linkinden ulaşabilirsiniz)

Konuyu Şikayetvar'a yazınca Gaming.gen.tr'den 20 Ağustos 2022'de yine kargom geldi. Ancak 3. Kez aynı şeyi yaşadık. Bu sefer anakartın 2 RAM slotu da kırık ve 2 adet RAM bellek kasa içerisinde boşta idi. Kırık parçalar da ana kart altında gezeliyor sanırım. Koliyi açtığımda kasa naylon içinde sarılı değildi ve pat-pat naylon da sarılmamıştı ve kasanın yan tarafında katlı vaziyette sokuşturulmuştu. Paket üzerindeki fatura ve yapışkanlı poşet sağlamdı. Koliyi Yurtiçi Kargo elemanı Ali Bey'in önünde açtım. Video ve resimleri aşağıya ekliyorum. Koliyi aynı şekilde kapatarak kargo elemanı Ali Bey'e teslim ettim ve gönderdim.
Ancak kargoyu teslim almayarak uyanıklık yapmışlar. Kargo şu anda geri iade edilmiş ve yolda...
Oğluma karne hediyesi olarak sipariş ettiğim bilgisayarın üstünden 50 gün geçmiş olmasına rağmen hala elime geçmiş değil. Maddi kaybın yanı sıra süreçte yaşadığım üzüntü, stres ve zaman kaybı da cabası.
Gaming.gen.tr'nin yaptığı bu tutum "tüketici hakları" olayını aşmış durumda. Artık olayın sahtekarlık ve dolandırıcılık boyutuna ulaştığını düşündüğümden
savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Ayrıca Tüketici Mahkemesine de dava açıyorum.

Merak edenler için bunlarla yaptığım en son yaptığım yazışmalar da şöyle:
"""""Uyanıklık yaptık sanıyorsunuz ama unutmayın: "Allah doğrularla beraberdir".
3. Kez geri gönderdiğim kargoyu kabul etmeyerek kırık, bozuk, eksik gönderdiğiniz bilgisayarın
benim üzerimde kalacağını zannederek, suçu da kargoya yüklemeye çalışarak yırtacağınızı sanıyorsunuz... Yanılıyorsunuz.
Bakalım Türk Yargısının önüne çıktığınızda bu kadar pişkin ve rahat olabilecek misiniz? Göreceğiz...
2 gün içinde problemi çözmediğiniz takdirde öncelikle sizi "İNSANLARI ALDATMAK"'tan ""DOLANDIRICILIK"" suçlamasıyla savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.
Ardından Tüketici Mahkemesi'ne, Ticaret Bakanlığı'na ve ulaşabildiğim her yere sizi şikayet edeceğim. Bunu böyle bilesiniz.
Kiminle dans edilmeyeceğini hukuk önünde size göstermekten büyük onur duyacağım...""""""

"""Gaming.gen.tr Size artık kısa ve net konuşacağım. 50 günümüzü çaldınız. Hala karne hediyesi bekleyen Oğlumu üzdünüz.
Hukuk içerisinde yasal tüm haklarımı ve internette tüm mecraları kullanarak ben de sizin üzülmeniz için
elimden gelen her şeyi yapacağımı bilin.
3 kuruşluk ana kart için uzattıkça uzatıyorsunuz. Ekteki mailde belirttiğiniz, elinizde seri no ve kayıtların olmasının
hukuken hiçbir anlamı olmadığını hepimiz biliyoruz.
Çözüm için size verdiğim süre 24/08/2022 saat 18.00'da sona erecek.
Ertesi gün "dolandırıcılıktan" Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...
Bilginize...""""

""""Savcılığa ve Tüketici Mahkemesi'ne bugün dilekçelerinizi vereceğimi son kez bildiriyorum...Tercih sizin...
Sizleri hakim karşısına çıkarmak benim için büyük zevk olacaktır.""""


Burada bende dertlerimi anlattım .

İnsanlar anlamak istemiyorlar , Ticarette bu her zaman ve her şekilde yaşanıyor .

Önce bizim insanımızın düşünce yapısının ne denli şeytanca ve kötücül olduğunun farkına varalım .

Çünkü ülkemizde yaşayıp da hayatında kötülük şeytanlık görmeyen yok .

kötülük şeytanlıktan kastım , etik dışı hal hareket tavırlar / insanlık dışı haller eylemler ..

Hem bunları yapıyoruz yapıyoruz . Sonra da Biz şöyle mükemmeliz biz böyle insaflıyız merhametliyiz türküsü tutturuyoruz .

Başka milletler de acaba var mıdır ? Küçüklükten beridir şeytanca ve kötüce eylemlerin üstünü örtmeyi öğretmek ; ne bileyim bir kötülük yaptığın zaman nasıl biz Allah'ına kitabına bağlı namazında niyazında merhametli insanlığın abidesiyiz türküsü tutturmak .
 

yigithandeniz

80+ Bronze
Katılım
15 Ocak 2022
Mesajlar
1,379
Dahası  
Reaksiyon skoru
366
İsim
yigithandeniz
gaming gen tr eski betaplus bilenler bilir arızalı bozuk ürünleri iadeleri tekrar satarlar en başından beri kanım ısınmamıştı zaten
 
Katılım
28 Ağustos 2022
Mesajlar
409
gaming gen tr eski betaplus bilenler bilir arızalı bozuk ürünleri iadeleri tekrar satarlar en başından beri kanım ısınmamıştı zaten

burada aynı konulara değindim .

Sadece Gaming Gen değil , Sektörde alışkanlık haline gelmiş bir durum bu .
 

dr.luciano

80+ Silver
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
2,224
Dahası  
Reaksiyon skoru
866
İsim
Dr Luciano
Gaming.gen.tr sıfır yerine bozuk-kırık-hasarlı ve eksik ürün gönderiyor. Sonrasında da değiştirmiş gibi yaparak yine bozuk ürün gönderiyor. Devamında da isterseniz öylece göndeririz servis isterseniz ücret alırız diyor.
Gaming.gen.tr ile yaşadığım rezaleti aşağıda paylaşıyorum...
Gaming.gen.tr'den 4 Temmuz'da Easter Gamers TV-E6 bilgisayar sipariş ettim. 14 Temmuz'da elime ulaştı. Gelen bilgisayarda anakartın 1 tane RAM slotu kırık ve 1 adet 8GB Corsair RAM de eksikti. İletişime geçtiğimde resmini çekip göndermemi ve inceleyeceklerini söylediler. Resmini ve videosunu gönderdim. Bir süre sonra ürünü istediler kargoladım. Sonrasında anakartı değişmiş olarak geri gönderdiler. Ancak bu anakartın da başka bir RAM slotu kırık ve bu sefer 2 adet 8GB RAM bellekleri de takmadan göndermişler. Aynı gün 23 Temmuzda geri gönderdim. Arayacaklarını söylediler ve üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen tabii ki aramadılar.
Ben aradığımda ürünün 2. Kez değiştiremeyeceklerini istersem servise gönderebileceklerini tamir edebileceklerini ya da para iadesi yapacaklarını söylediler. Üzerinden 1 ay geçtiğini aynı fiyata bu ürünü alamayacağımı ve bilgisayarın arızalı anakartının değiştirilerek RAM'lerin de tamamlanarak gönderilmesini istedim.
Sonrasında nasıl olduysa Alihan Bey'e ulaştım. "Hemen bir gün sonra şirketin özel hattından arayacağını" söyledi. Tabi ki aramadı. Onlarca kez aramam sonucunda bir daha Alihan Bey'e ulaşamadım ama sırayla Samet Bey, Mehmet Bey ve Volkan? Beyle müşerref oldum. Oyalama taktiği ustası olan destek hattını tebrik ediyorum.
Eğer son kontrolleri yapan elemanlardan ya da kargoculardan birinin koliyi açıp içinden RAM'leri alıp anakartı da kırmıyorsa bu durumda gaming.gen.tr hakkında; "sıfır olması gereken ürünün yerine kırık, bozuk, tamir görmüş ve eksik ürünü satmaya çalışıyor" diye düşünmeme yol açtı. Ve maalesef gaming.gen.tr yöneticilerinin iyi niyetinden de kuşku duymama elbette.

(Konuyla ilgili resim ve videolara şikayetvar linkinden ulaşabilirsiniz)

Konuyu Şikayetvar'a yazınca Gaming.gen.tr'den 20 Ağustos 2022'de yine kargom geldi. Ancak 3. Kez aynı şeyi yaşadık. Bu sefer anakartın 2 RAM slotu da kırık ve 2 adet RAM bellek kasa içerisinde boşta idi. Kırık parçalar da ana kart altında gezeliyor sanırım. Koliyi açtığımda kasa naylon içinde sarılı değildi ve pat-pat naylon da sarılmamıştı ve kasanın yan tarafında katlı vaziyette sokuşturulmuştu. Paket üzerindeki fatura ve yapışkanlı poşet sağlamdı. Koliyi Yurtiçi Kargo elemanı Ali Bey'in önünde açtım. Video ve resimleri aşağıya ekliyorum. Koliyi aynı şekilde kapatarak kargo elemanı Ali Bey'e teslim ettim ve gönderdim.
Ancak kargoyu teslim almayarak uyanıklık yapmışlar. Kargo şu anda geri iade edilmiş ve yolda...
Oğluma karne hediyesi olarak sipariş ettiğim bilgisayarın üstünden 50 gün geçmiş olmasına rağmen hala elime geçmiş değil. Maddi kaybın yanı sıra süreçte yaşadığım üzüntü, stres ve zaman kaybı da cabası.
Gaming.gen.tr'nin yaptığı bu tutum "tüketici hakları" olayını aşmış durumda. Artık olayın sahtekarlık ve dolandırıcılık boyutuna ulaştığını düşündüğümden
savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Ayrıca Tüketici Mahkemesine de dava açıyorum.

Merak edenler için bunlarla yaptığım en son yaptığım yazışmalar da şöyle:
"""""Uyanıklık yaptık sanıyorsunuz ama unutmayın: "Allah doğrularla beraberdir".
3. Kez geri gönderdiğim kargoyu kabul etmeyerek kırık, bozuk, eksik gönderdiğiniz bilgisayarın
benim üzerimde kalacağını zannederek, suçu da kargoya yüklemeye çalışarak yırtacağınızı sanıyorsunuz... Yanılıyorsunuz.
Bakalım Türk Yargısının önüne çıktığınızda bu kadar pişkin ve rahat olabilecek misiniz? Göreceğiz...
2 gün içinde problemi çözmediğiniz takdirde öncelikle sizi "İNSANLARI ALDATMAK"'tan ""DOLANDIRICILIK"" suçlamasıyla savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.
Ardından Tüketici Mahkemesi'ne, Ticaret Bakanlığı'na ve ulaşabildiğim her yere sizi şikayet edeceğim. Bunu böyle bilesiniz.
Kiminle dans edilmeyeceğini hukuk önünde size göstermekten büyük onur duyacağım...""""""

"""Gaming.gen.tr Size artık kısa ve net konuşacağım. 50 günümüzü çaldınız. Hala karne hediyesi bekleyen Oğlumu üzdünüz.
Hukuk içerisinde yasal tüm haklarımı ve internette tüm mecraları kullanarak ben de sizin üzülmeniz için
elimden gelen her şeyi yapacağımı bilin.
3 kuruşluk ana kart için uzattıkça uzatıyorsunuz. Ekteki mailde belirttiğiniz, elinizde seri no ve kayıtların olmasının
hukuken hiçbir anlamı olmadığını hepimiz biliyoruz.
Çözüm için size verdiğim süre 24/08/2022 saat 18.00'da sona erecek.
Ertesi gün "dolandırıcılıktan" Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...
Bilginize...""""

""""Savcılığa ve Tüketici Mahkemesi'ne bugün dilekçelerinizi vereceğimi son kez bildiriyorum...Tercih sizin...
Sizleri hakim karşısına çıkarmak benim için büyük zevk olacaktır.""""
geçmiş olsun...
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
931
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Toprak
Ben kargoyu alıp şikayetimi oluştururdum. Bu sefer kargoda kaybolma durumu olur. Daha büyük problemler ortaya çıkar.
Konularıma bakin lütfen , beni de mağdur ettiler. Aynı sistemi aldım. Yanında da monitör , monitörde tam 4 kere ölü piksel den değişim sağladılar ve dördü de ölü pikselli geldi hadi bu ürün kapalı kutu diyelim. ( Ölü pikselli monitör toplayıp sattıklarını dahir söylentiler var)
Yolladıkları sistemde bir ram düşmüştü diğeri de tam takılı değildi taktım sistem çalıştı fakat , ekran kartı ve psuda coil whine vardı. Ekran kartında değişim şlem garantiye taşındığı için , PSU direk degisim yapın diye yolladım ve bana değişim yaptık diye geri yolladılar , geldiğinde ise değişim yapılmamıştı. Aradığımda sisteminizde sorun yok denildi ama beni yanilttiklarini, işlem uygulamadiklarini düşündüm ve tekrar yolladım ama ne yazikki tekrardan bana ses-sorun yok denilerek sistem geri yollanildi. Apaçık müşteriyi yaniltiyorlar. Ekran kartına gelelim , ekran kartı stoğu sık sık bittiği için garantiden çıkan değişim iade raporu ile iade verirlerse (7k yazıyor faturada ekran kartı) mağdur olacağım barizdi, bende yollamaktan vazgeçtim. Sistemimde sıkıntı yok coil whine dışında ama bu site arızalı ürün yolladığı bariz ve apaçıktır , sesimizi duyuralım bu temsilci bozuntulari insanlarin dişinden tirnagindan biriktirdiği para karşılığında bozuk,sorunlu sistem gondermesinler. Sesimizi duyuralım ki, indirim ayağına insanlar mağdur olmasınlar. Siteden almayın aldırmayın. Size geçmiş olsun her türlü yaninizdayim gelişmeleri takipteyim.
 

Meuf

80+
Katılım
13 Ağustos 2022
Mesajlar
201
Dahası  
Reaksiyon skoru
111
İsim
Meuf
Konularıma bakin lütfen , beni de mağdur ettiler. Aynı sistemi aldım. Yanında da monitör , monitörde tam 4 kere ölü piksel den değişim sağladılar ve dördü de ölü pikselli geldi hadi bu ürün kapalı kutu diyelim. ( Ölü pikselli monitör toplayıp sattıklarını dahir söylentiler var)
Yolladıkları sistemde bir ram düşmüştü diğeri de tam takılı değildi taktım sistem çalıştı fakat , ekran kartı ve psuda coil whine vardı. Ekran kartında değişim şlem garantiye taşındığı için , PSU direk degisim yapın diye yolladım ve bana değişim yaptık diye geri yolladılar , geldiğinde ise değişim yapılmamıştı. Aradığımda sisteminizde sorun yok denildi ama beni yanilttiklarini, işlem uygulamadiklarini düşündüm ve tekrar yolladım ama ne yazikki tekrardan bana ses-sorun yok denilerek sistem geri yollanildi. Apaçık müşteriyi yaniltiyorlar. Ekran kartına gelelim , ekran kartı stoğu sık sık bittiği için garantiden çıkan değişim iade raporu ile iade verirlerse (7k yazıyor faturada ekran kartı) mağdur olacağım barizdi, bende yollamaktan vazgeçtim. Sistemimde sıkıntı yok coil whine dışında ama bu site arızalı ürün yolladığı bariz ve apaçıktır , sesimizi duyuralım bu temsilci bozuntulari insanlarin dişinden tirnagindan biriktirdiği para karşılığında bozuk,sorunlu sistem gondermesinler. Sesimizi duyuralım ki, indirim ayağına insanlar mağdur olmasınlar. Siteden almayın aldırmayın. Size geçmiş olsun her türlü yaninizdayim gelişmeleri takipteyim.
Bende oradan monitör aldım geçen sene bir ölü piksel var ama kutu felan sanki açılmamış gibiydi...
 

EmrahBKRC

80+
Katılım
27 Ağustos 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Emrah BAKIRCI
Konularıma bakin lütfen , beni de mağdur ettiler. Aynı sistemi aldım. Yanında da monitör , monitörde tam 4 kere ölü piksel den değişim sağladılar ve dördü de ölü pikselli geldi hadi bu ürün kapalı kutu diyelim. ( Ölü pikselli monitör toplayıp sattıklarını dahir söylentiler var)
Yolladıkları sistemde bir ram düşmüştü diğeri de tam takılı değildi taktım sistem çalıştı fakat , ekran kartı ve psuda coil whine vardı. Ekran kartında değişim şlem garantiye taşındığı için , PSU direk degisim yapın diye yolladım ve bana değişim yaptık diye geri yolladılar , geldiğinde ise değişim yapılmamıştı. Aradığımda sisteminizde sorun yok denildi ama beni yanilttiklarini, işlem uygulamadiklarini düşündüm ve tekrar yolladım ama ne yazikki tekrardan bana ses-sorun yok denilerek sistem geri yollanildi. Apaçık müşteriyi yaniltiyorlar. Ekran kartına gelelim , ekran kartı stoğu sık sık bittiği için garantiden çıkan değişim iade raporu ile iade verirlerse (7k yazıyor faturada ekran kartı) mağdur olacağım barizdi, bende yollamaktan vazgeçtim. Sistemimde sıkıntı yok coil whine dışında ama bu site arızalı ürün yolladığı bariz ve apaçıktır , sesimizi duyuralım bu temsilci bozuntulari insanlarin dişinden tirnagindan biriktirdiği para karşılığında bozuk,sorunlu sistem gondermesinler. Sesimizi duyuralım ki, indirim ayağına insanlar mağdur olmasınlar. Siteden almayın aldırmayın. Size geçmiş olsun her türlü yaninizdayim gelişmeleri takipteyim.
Teşekkür ederim... Size de çok geçmiş olsun...
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
994,621
Mesajlar
8,969,437
Üyeler
157,260
Son üye
endergndz
Top Bottom