Çözüldü✓ Garantiden geri dönen ürünün yenisini stok yok diyerek tedarik etmiyorlar.

gunesh

80+
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
13
Merhaba Amazontrden satın aldığım rival 650 wireless ürünümü garantiye gönderdim. Yetkili servis bana ürünü geri gönderip "amazontr ya ürünün yenisini ya da fiyat iadesini karşılayacak" dedi.
amazon ile iletişime geçtiğimde "elimizde şuan stok yok ne zaman stok gelir belli değil ürünü satın aldığınız fiyatı iade edebiliriz" dediler ama o tutar nerdeyse ürünün şuan yarı fiyatı ne yapmam gerek?
 
Merhaba Amazontrden satın aldığım rival 650 wireless ürünümü garantiye gönderdim. Yetkili servis bana ürünü geri gönderip "amazontr ya ürünün yenisini ya da fiyat iadesini karşılayacak" dedi.
amazon ile iletişime geçtiğimde "elimizde şuan stok yok ne zaman stok gelir belli değil ürünü satın aldığınız fiyatı iade edebiliriz" dediler ama o tutar nerdeyse ürünün şuan yarı fiyatı ne yapmam gerek?
Bu durumda stokta olan daha üst modeli vermek zorundalar. Vermezlerse THH başvurusu yapabilirsin. Karar çıkınca amazon anlaşmak için arıyor zaten.
 
Merhaba Amazontrden satın aldığım rival 650 wireless ürünümü garantiye gönderdim. Yetkili servis bana ürünü geri gönderip "amazontr ya ürünün yenisini ya da fiyat iadesini karşılayacak" dedi.
amazon ile iletişime geçtiğimde "elimizde şuan stok yok ne zaman stok gelir belli değil ürünü satın aldığınız fiyatı iade edebiliriz" dediler ama o tutar nerdeyse ürünün şuan yarı fiyatı ne yapmam gerek?
bu gibi durumlarda ürünün bir üst modelini vermek zorundalar yada muadilini
 
Tekrar arayıp thhye şikayet etmeden anlaşabilir miyiz diye konuşacağım sonucu yazarım
 
alt model kabul etmiyeceğini bu tür durumlarda varsa benzer veya üst model verilmesi gerektiğini belirt yapmazlarsa tüketici hakem heyetine edevletten yaz 2 ay içinde sonuçlanır. öncelikle yaz dava masrafı vb ödersiniz diye az korkut süre uzamadan halletmeye bak olmazsa davayı aç
 
Arkadaslar belirtmis onlara ek fiyat guncel olarak iade yapmalari gerekiyor.Aldiginiz fiyattan degil
 
Ürünün bir üst modelini istediğini belirt
 
Son zamanlarda çok rezalet bir firmaya dönüştü amazon
 
Merhaba Amazontrden satın aldığım rival 650 wireless ürünümü garantiye gönderdim. Yetkili servis bana ürünü geri gönderip "amazontr ya ürünün yenisini ya da fiyat iadesini karşılayacak" dedi.
amazon ile iletişime geçtiğimde "elimizde şuan stok yok ne zaman stok gelir belli değil ürünü satın aldığınız fiyatı iade edebiliriz" dediler ama o tutar nerdeyse ürünün şuan yarı fiyatı ne yapmam gerek?
aynı durumu rival 600 ile yaşıyorum. Garanti bana ürünümü geri yollayıp bir mektup yolladı ve satıcıyla iletişime geçmemi istedi. Trendyol ile iletişime geçtiğimde ilk aldığım fiyattan iade kitlemeye çalıştılar sonra kabul etmedim ve şuanda iade yöntemiyle ürünü geri göndermemi istiyorlar. Ürünü mektup ile beraber yollayınca iade sürecinde dikkat edilip mağdur bırakılmayacağım söylendi.
Sizce mağdur bırakılırmıyım? canlı destek ile görüştüğüm gibi iade yoluyla gönderirsem iade parasını gönderip iletişimi keserler diye çekiniyorum
 
Aynısını Stanley termosta yaşadım kalitesiz paketlemeyle göndermişler hasarlıydı farklı rengiyle bile değişim yapmadılar ister aldığım fiyattan isterseniz de %20 kısmı iade yapalım dediler aynı renginde stok olmadığı için
Amazon’da şaşırdı artık
 
Aynısını Stanley termosta yaşadım kalitesiz paketlemeyle göndermişler hasarlıydı farklı rengiyle bile değişim yapmadılar ister aldığım fiyattan isterseniz de %20 kısmı iade yapalım dediler aynı renginde stok olmadığı için
Amazon’da şaşırdı artık
hocam tüketici mahkemesine gidin, tüketici mahkemesi çoğunlukla tüketiciye hak verir bilginiz olsun
 
GÜNCEL
Ürünün güncel fiyatını iade edemediklerini söylediler ben de bir üst modelini istediğini belirttim ve onlar da artık öyle bir politikamız yok dediler. ben de thhye başvurdum hayırlısı
Umarım gönlünce sonuçlanır dostum, koskoca firmaların 3-4k lık ürün için böyle toplara girmeleri büyük saçmalık
 
Geri
Top