Neler Yeni

Gençer Gaming Hazır Sistem Stok Rezaleti

Katılım
14 Temmuz 2023
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Murat Avcı
25 Haziran tarihinde 980361078 sipariş numaralı DA-C4 kodlu hazır sistemi sipariş ettim. 3 haftalık uzun bekleyişin ardından ayın 14'ünde müşteri hizmetlerinden aradılar. Satın almış olduğum RX 6800 ekran kartının kargoyla ilgili sıkıntılar nedeniyle ellerinde bulunmadığını, bunun yerine RTX 3070 ekran kartıyla değişiklik yada iade seçeneği sundular. Sistemin hazırlanma sürecinde takip ettiğim kadarıyla defalarca stoklara girip çıktı ürün. Değişiklik önerdikleri RTX 3070 hem VRAM olarak hemde performans olarak seçtiğim RX 6800 den bariz geride bir ürün. Hali hazırda çok beklediğim için uzlaşmak istedim ve kartın dengi olan 3070 Ti ile değişiklik önerdim. Onuda stoklarında olmadığı gerekçesiyle kabul etmediler ve dalga geçer gibi yerine daha da alt model olan 4060 ı önerdiler. En sonunda 3070 yerine 6750 XT göndermelerini istedim. Bunu yapabileceklerini ancak aradaki fiyat farkını havale ile göndermem gerektiğini söylediler. Sitelerindeki model RTX 3070 den 5 bin TL daha pahalıymış. Mağdur olan taraf olmama, satın aldığım ürünü temin edememelerine rağmen daha alt model için benden para talep ettiler arkadaşlar şaka gibi. Kabul etmeyince RX 6800 modelinin stoklara girmesinin haftaları hatta ayları bulabileceğini söyleyip RTX 3070 modeli yada iade seçeneğini yinelediler. Daha fazla bekleyip mahkeme süreciyle de uğraşmak istemediğim için istemeye istemeye kabul ettim. Anlayacağınız üzere tamamen kendilerinden kaynaklı bir hata olmasına rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmayıp ***** yerine koydular. Tabi burda bitmedi.
Telefon görüşmesi bittikten 2 saat sonra elimize ulaşması ayları bulabilir dedikleri RX 6800 ürünü sitelerindeki stoklara giriş yaptı. Bunu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. Saatlerce aralıklı olarak aramama rağmen düşüremedim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak bu arada tam bir işkence. Sitedeki destek merkezine hazır sistemdeki ürünün tekrar stoklarına girdiğini, önerdikleri değişikliğin iptalini talep ettim. Ordan müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyleyip dönüş yapmadılar. Aynı günün sonunda sistemim kargolandı. Pazartesi günü ancak müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Elimizde yok deyip değişiklik önerdikleri ürünün Cuma günü stoklara girdiğini belirtip, kargoladıkları sistemin RTX 3070 ile gelmesi halinde değişiklik talep edeceğimi söyledim. Sitelerinde sistemsel bir arıza olduğunu ürünün hiçbir zaman stoklara gelmediğini söylediler. Nasıl bir sistemsel arızaysa bu 3 gün içerisinde sadece kendi sitelerinde değil farklı alışveriş sitelerinde de Gençer Gaming satıcı adı altında stoklarda mevcuttu ürün. Ekran görüntüleri mevcut. RX 6800 ürününü başka bir satıcıdan temin ederek mağduriyetimi gidermelerini istedim. Anlaşmalı oldukları firma dışında alım yapmayacaklarını söyleyip onu da kabul etmediler. RX6800 faturalı sistemimi RTX 3070 ile teslim aldım. Şikayette bulunmayıp sorunumu çözmeleri için süre tanıdım ancak iplemediler. Benimle aynı sorunu yaşayan birkaç arkadaş gördüğüm için başkalarının mağdur olmaması adına bende paylaşma gereği hissettim. Firma yurtdışından sipariş verdikleri ürünleri ellerinde mevcut olmasa dahi stokta gösterebiliyor ve sıkıntı çıktığı taktirde sorumluluk kabul etmeyip faturayı müşteriye kesebiliyor. Açıkcası toplu alım yaptıkları ürünün kargosunda sıkıntı çıkınca nasıl stoklara sürekli girip çıkabiliyor o da bende şüphe uyandırdı. 1 ay önce sattıkları sistemin stoklarını ayırmamaları tamamen amatörlük. Müşteri hizmetlerindeki beyefendinin bana kullandığı savunmaya göre firma olarak ürünleri daha çok müşteriye ulaştırmak adına ellerinde olmayan ürünleri satışa açıyorlarmış. Bununla ilgili birçok benzer şikayet var sitede. O yüzden buradan alışveriş yaparken çok dikkatli olun. Nispeten yeni bir firma olduğu için bu tip yoğunluklarda yavaşlık bir nebze kabul edilebilir. Ancak stok takip edememek, bu tip mağduriyetlerde dahi müşteri yanlısı tavır sergilemeyip kar amacı gütmek artniyetli bana göre. 1-2 bin lira daha az para vereceğim diye bu tip sıkıntılara girmeyin. Neredeyse 1 ay beklediğim halde istediğim ürünü teslim alamadım. Paranızla rezil olmayın. Bana karşı öne sürdükleri bahaneye göre özelleştirmede RX 6800 ekran kartını seçen çoğu kişi aynı problemi yaşadı. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yorumlarda fikir belirtebilirler. İyi günler.
 

Ekler

  • Ekran Görüntüsü (57).png
    Ekran Görüntüsü (57).png
    366.7 KB · Hit: 102
  • Ekran Görüntüsü (69).png
    Ekran Görüntüsü (69).png
    511.7 KB · Hit: 103

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Yalan söylüyorlar stok cart curt. Kendi sitelerinde gelen siparişi stok yok diye iptal edebilir evet fakat hepsiburada öyle kafasına göre iptal edemiyorlar. Kendim satıcıyım oradan biliyorum. Ceza yer eğer gelen siparişi iptal ederse. Az miktarlarda da değil bu ceza tutarı. Yani kısacası ellerinde olmasa öyle stok girmezler hepsiburadaya.
 

Eren Güven

80+ Gold
Katılım
1 Mart 2023
Mesajlar
6,744
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,692
Yaş
27
İsim
Eren Güven
25 Haziran tarihinde 980361078 sipariş numaralı DA-C4 kodlu hazır sistemi sipariş ettim. 3 haftalık uzun bekleyişin ardından ayın 14'ünde müşteri hizmetlerinden aradılar. Satın almış olduğum RX 6800 ekran kartının kargoyla ilgili sıkıntılar nedeniyle ellerinde bulunmadığını, bunun yerine RTX 3070 ekran kartıyla değişiklik yada iade seçeneği sundular. Sistemin hazırlanma sürecinde takip ettiğim kadarıyla defalarca stoklara girip çıktı ürün. Değişiklik önerdikleri RTX 3070 hem VRAM olarak hemde performans olarak seçtiğim RX 6800 den bariz geride bir ürün. Hali hazırda çok beklediğim için uzlaşmak istedim ve kartın dengi olan 3070 Ti ile değişiklik önerdim. Onuda stoklarında olmadığı gerekçesiyle kabul etmediler ve dalga geçer gibi yerine daha da alt model olan 4060 ı önerdiler. En sonunda 3070 yerine 6750 XT göndermelerini istedim. Bunu yapabileceklerini ancak aradaki fiyat farkını havale ile göndermem gerektiğini söylediler. Sitelerindeki model RTX 3070 den 5 bin TL daha pahalıymış. Mağdur olan taraf olmama, satın aldığım ürünü temin edememelerine rağmen daha alt model için benden para talep ettiler arkadaşlar şaka gibi. Kabul etmeyince RX 6800 modelinin stoklara girmesinin haftaları hatta ayları bulabileceğini söyleyip RTX 3070 modeli yada iade seçeneğini yinelediler. Daha fazla bekleyip mahkeme süreciyle de uğraşmak istemediğim için istemeye istemeye kabul ettim. Anlayacağınız üzere tamamen kendilerinden kaynaklı bir hata olmasına rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmayıp ***** yerine koydular. Tabi burda bitmedi.
Telefon görüşmesi bittikten 2 saat sonra elimize ulaşması ayları bulabilir dedikleri RX 6800 ürünü sitelerindeki stoklara giriş yaptı. Bunu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. Saatlerce aralıklı olarak aramama rağmen düşüremedim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak bu arada tam bir işkence. Sitedeki destek merkezine hazır sistemdeki ürünün tekrar stoklarına girdiğini, önerdikleri değişikliğin iptalini talep ettim. Ordan müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyleyip dönüş yapmadılar. Aynı günün sonunda sistemim kargolandı. Pazartesi günü ancak müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Elimizde yok deyip değişiklik önerdikleri ürünün Cuma günü stoklara girdiğini belirtip, kargoladıkları sistemin RTX 3070 ile gelmesi halinde değişiklik talep edeceğimi söyledim. Sitelerinde sistemsel bir arıza olduğunu ürünün hiçbir zaman stoklara gelmediğini söylediler. Nasıl bir sistemsel arızaysa bu 3 gün içerisinde sadece kendi sitelerinde değil farklı alışveriş sitelerinde de Gençer Gaming satıcı adı altında stoklarda mevcuttu ürün. Ekran görüntüleri mevcut. RX 6800 ürününü başka bir satıcıdan temin ederek mağduriyetimi gidermelerini istedim. Anlaşmalı oldukları firma dışında alım yapmayacaklarını söyleyip onu da kabul etmediler. RX6800 faturalı sistemimi RTX 3070 ile teslim aldım. Şikayette bulunmayıp sorunumu çözmeleri için süre tanıdım ancak iplemediler. Benimle aynı sorunu yaşayan birkaç arkadaş gördüğüm için başkalarının mağdur olmaması adına bende paylaşma gereği hissettim. Firma yurtdışından sipariş verdikleri ürünleri ellerinde mevcut olmasa dahi stokta gösterebiliyor ve sıkıntı çıktığı taktirde sorumluluk kabul etmeyip faturayı müşteriye kesebiliyor. Açıkcası toplu alım yaptıkları ürünün kargosunda sıkıntı çıkınca nasıl stoklara sürekli girip çıkabiliyor o da bende şüphe uyandırdı. 1 ay önce sattıkları sistemin stoklarını ayırmamaları tamamen amatörlük. Müşteri hizmetlerindeki beyefendinin bana kullandığı savunmaya göre firma olarak ürünleri daha çok müşteriye ulaştırmak adına ellerinde olmayan ürünleri satışa açıyorlarmış. Bununla ilgili birçok benzer şikayet var sitede. O yüzden buradan alışveriş yaparken çok dikkatli olun. Nispeten yeni bir firma olduğu için bu tip yoğunluklarda yavaşlık bir nebze kabul edilebilir. Ancak stok takip edememek, bu tip mağduriyetlerde dahi müşteri yanlısı tavır sergilemeyip kar amacı gütmek artniyetli bana göre. 1-2 bin lira daha az para vereceğim diye bu tip sıkıntılara girmeyin. Neredeyse 1 ay beklediğim halde istediğim ürünü teslim alamadım. Paranızla rezil olmayın. Bana karşı öne sürdükleri bahaneye göre özelleştirmede RX 6800 ekran kartını seçen çoğu kişi aynı problemi yaşadı. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yorumlarda fikir belirtebilirler. İyi günler.
@GENCERGAMİNG ama böyle saçmalık olmaz gençer aga. 1. madem elinde yeterince 6800 yok neden o zaman 6800 lü sistemin stoğunu ona göre ayarlamıyorsun? 2. hadi stoğunu ayarlayamadın hata oldu vs. bu müşterinin suçu değil bu adam size 6800 lü sistem parası ödemiş eğer elinde 6800 yoksa en az 6800xt vermelisin. veya elinde 6800 den güçlü hangi kart varsa onu vereceksin. bu yaptığınız çok saçma. ee biz doğalgaz malzemesi satıyoruz adam geldi benden kombi aldı parasını ödedi. sonra ben adama dedim ki o kombi elimde kalmadı sana daha alt modelini vereyim. böyle saçma şey olur mu? aynısı sizin başınıza gelse ne hissedersiniz? biraz insaflı olun. koskoca firmasınız üç kuruşluk şey için kendinizi rezil edip adınızı karalıyosunuz. sonra forumlarda konu açılıyor gençerden şu alınır mı bu alınır mı güvenilir midir cart curt. size soruyorum güvenilir bir firma mısınız?
 

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,166
En İyi Cevap
1
3 gündür sorunlu rx6600 için müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıyorum henüz başarabilmiş değilim
 

pexxrd

80+ Bronze
Katılım
21 Mayıs 2021
Mesajlar
1,351
Dahası  
Reaksiyon skoru
522
İsim
Furkan Güven
görüceksiniz gençergaming çiftlikbank yada thodex olayına dönücek 1-2 bin TL az vericez diye mağdur olmayın.
 

Eren Güven

80+ Gold
Katılım
1 Mart 2023
Mesajlar
6,744
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,692
Yaş
27
İsim
Eren Güven

pexxrd

80+ Bronze
Katılım
21 Mayıs 2021
Mesajlar
1,351
Dahası  
Reaksiyon skoru
522
İsim
Furkan Güven
bence dolandırıcı değiller de işlerini adam gibi takip edemiyolar. başlarında işi çekip çeviren birisi yok bence.
o ihtimalde var bi anda büyüdüğü için işi tutturamamişta olabilirler.
 

Eren Güven

80+ Gold
Katılım
1 Mart 2023
Mesajlar
6,744
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,692
Yaş
27
İsim
Eren Güven
25 Haziran tarihinde 980361078 sipariş numaralı DA-C4 kodlu hazır sistemi sipariş ettim. 3 haftalık uzun bekleyişin ardından ayın 14'ünde müşteri hizmetlerinden aradılar. Satın almış olduğum RX 6800 ekran kartının kargoyla ilgili sıkıntılar nedeniyle ellerinde bulunmadığını, bunun yerine RTX 3070 ekran kartıyla değişiklik yada iade seçeneği sundular. Sistemin hazırlanma sürecinde takip ettiğim kadarıyla defalarca stoklara girip çıktı ürün. Değişiklik önerdikleri RTX 3070 hem VRAM olarak hemde performans olarak seçtiğim RX 6800 den bariz geride bir ürün. Hali hazırda çok beklediğim için uzlaşmak istedim ve kartın dengi olan 3070 Ti ile değişiklik önerdim. Onuda stoklarında olmadığı gerekçesiyle kabul etmediler ve dalga geçer gibi yerine daha da alt model olan 4060 ı önerdiler. En sonunda 3070 yerine 6750 XT göndermelerini istedim. Bunu yapabileceklerini ancak aradaki fiyat farkını havale ile göndermem gerektiğini söylediler. Sitelerindeki model RTX 3070 den 5 bin TL daha pahalıymış. Mağdur olan taraf olmama, satın aldığım ürünü temin edememelerine rağmen daha alt model için benden para talep ettiler arkadaşlar şaka gibi. Kabul etmeyince RX 6800 modelinin stoklara girmesinin haftaları hatta ayları bulabileceğini söyleyip RTX 3070 modeli yada iade seçeneğini yinelediler. Daha fazla bekleyip mahkeme süreciyle de uğraşmak istemediğim için istemeye istemeye kabul ettim. Anlayacağınız üzere tamamen kendilerinden kaynaklı bir hata olmasına rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmayıp ***** yerine koydular. Tabi burda bitmedi.
Telefon görüşmesi bittikten 2 saat sonra elimize ulaşması ayları bulabilir dedikleri RX 6800 ürünü sitelerindeki stoklara giriş yaptı. Bunu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. Saatlerce aralıklı olarak aramama rağmen düşüremedim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak bu arada tam bir işkence. Sitedeki destek merkezine hazır sistemdeki ürünün tekrar stoklarına girdiğini, önerdikleri değişikliğin iptalini talep ettim. Ordan müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyleyip dönüş yapmadılar. Aynı günün sonunda sistemim kargolandı. Pazartesi günü ancak müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Elimizde yok deyip değişiklik önerdikleri ürünün Cuma günü stoklara girdiğini belirtip, kargoladıkları sistemin RTX 3070 ile gelmesi halinde değişiklik talep edeceğimi söyledim. Sitelerinde sistemsel bir arıza olduğunu ürünün hiçbir zaman stoklara gelmediğini söylediler. Nasıl bir sistemsel arızaysa bu 3 gün içerisinde sadece kendi sitelerinde değil farklı alışveriş sitelerinde de Gençer Gaming satıcı adı altında stoklarda mevcuttu ürün. Ekran görüntüleri mevcut. RX 6800 ürününü başka bir satıcıdan temin ederek mağduriyetimi gidermelerini istedim. Anlaşmalı oldukları firma dışında alım yapmayacaklarını söyleyip onu da kabul etmediler. RX6800 faturalı sistemimi RTX 3070 ile teslim aldım. Şikayette bulunmayıp sorunumu çözmeleri için süre tanıdım ancak iplemediler. Benimle aynı sorunu yaşayan birkaç arkadaş gördüğüm için başkalarının mağdur olmaması adına bende paylaşma gereği hissettim. Firma yurtdışından sipariş verdikleri ürünleri ellerinde mevcut olmasa dahi stokta gösterebiliyor ve sıkıntı çıktığı taktirde sorumluluk kabul etmeyip faturayı müşteriye kesebiliyor. Açıkcası toplu alım yaptıkları ürünün kargosunda sıkıntı çıkınca nasıl stoklara sürekli girip çıkabiliyor o da bende şüphe uyandırdı. 1 ay önce sattıkları sistemin stoklarını ayırmamaları tamamen amatörlük. Müşteri hizmetlerindeki beyefendinin bana kullandığı savunmaya göre firma olarak ürünleri daha çok müşteriye ulaştırmak adına ellerinde olmayan ürünleri satışa açıyorlarmış. Bununla ilgili birçok benzer şikayet var sitede. O yüzden buradan alışveriş yaparken çok dikkatli olun. Nispeten yeni bir firma olduğu için bu tip yoğunluklarda yavaşlık bir nebze kabul edilebilir. Ancak stok takip edememek, bu tip mağduriyetlerde dahi müşteri yanlısı tavır sergilemeyip kar amacı gütmek artniyetli bana göre. 1-2 bin lira daha az para vereceğim diye bu tip sıkıntılara girmeyin. Neredeyse 1 ay beklediğim halde istediğim ürünü teslim alamadım. Paranızla rezil olmayın. Bana karşı öne sürdükleri bahaneye göre özelleştirmede RX 6800 ekran kartını seçen çoğu kişi aynı problemi yaşadı. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yorumlarda fikir belirtebilirler. İyi günler.
hocam bu arada geçenlerde bi arkadaşın da böyle bi sıkıntısı vardı. o siz miydiniz yoksa foruma yeni mi katıldınız
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,211
En İyi Cevap
1
Tek şikayeti olan kişi siz değilsiniz. Onlarca mağdur olan var. Bence firma doların yükselişinden dolayı stok yok diye bahane edip elindeki ürünü düşük fiyattan vermek istemiyor. Ürünleri sattıkları anda kur bir anda yükselince düşük fiyattan satmak istemiyorlar. Tipik türk esnaf modeli.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
2,978
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,354
İsim
Yusuf
25 Haziran tarihinde 980361078 sipariş numaralı DA-C4 kodlu hazır sistemi sipariş ettim. 3 haftalık uzun bekleyişin ardından ayın 14'ünde müşteri hizmetlerinden aradılar. Satın almış olduğum RX 6800 ekran kartının kargoyla ilgili sıkıntılar nedeniyle ellerinde bulunmadığını, bunun yerine RTX 3070 ekran kartıyla değişiklik yada iade seçeneği sundular. Sistemin hazırlanma sürecinde takip ettiğim kadarıyla defalarca stoklara girip çıktı ürün. Değişiklik önerdikleri RTX 3070 hem VRAM olarak hemde performans olarak seçtiğim RX 6800 den bariz geride bir ürün. Hali hazırda çok beklediğim için uzlaşmak istedim ve kartın dengi olan 3070 Ti ile değişiklik önerdim. Onuda stoklarında olmadığı gerekçesiyle kabul etmediler ve dalga geçer gibi yerine daha da alt model olan 4060 ı önerdiler. En sonunda 3070 yerine 6750 XT göndermelerini istedim. Bunu yapabileceklerini ancak aradaki fiyat farkını havale ile göndermem gerektiğini söylediler. Sitelerindeki model RTX 3070 den 5 bin TL daha pahalıymış. Mağdur olan taraf olmama, satın aldığım ürünü temin edememelerine rağmen daha alt model için benden para talep ettiler arkadaşlar şaka gibi. Kabul etmeyince RX 6800 modelinin stoklara girmesinin haftaları hatta ayları bulabileceğini söyleyip RTX 3070 modeli yada iade seçeneğini yinelediler. Daha fazla bekleyip mahkeme süreciyle de uğraşmak istemediğim için istemeye istemeye kabul ettim. Anlayacağınız üzere tamamen kendilerinden kaynaklı bir hata olmasına rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmayıp ***** yerine koydular. Tabi burda bitmedi.
Telefon görüşmesi bittikten 2 saat sonra elimize ulaşması ayları bulabilir dedikleri RX 6800 ürünü sitelerindeki stoklara giriş yaptı. Bunu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. Saatlerce aralıklı olarak aramama rağmen düşüremedim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak bu arada tam bir işkence. Sitedeki destek merkezine hazır sistemdeki ürünün tekrar stoklarına girdiğini, önerdikleri değişikliğin iptalini talep ettim. Ordan müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyleyip dönüş yapmadılar. Aynı günün sonunda sistemim kargolandı. Pazartesi günü ancak müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Elimizde yok deyip değişiklik önerdikleri ürünün Cuma günü stoklara girdiğini belirtip, kargoladıkları sistemin RTX 3070 ile gelmesi halinde değişiklik talep edeceğimi söyledim. Sitelerinde sistemsel bir arıza olduğunu ürünün hiçbir zaman stoklara gelmediğini söylediler. Nasıl bir sistemsel arızaysa bu 3 gün içerisinde sadece kendi sitelerinde değil farklı alışveriş sitelerinde de Gençer Gaming satıcı adı altında stoklarda mevcuttu ürün. Ekran görüntüleri mevcut. RX 6800 ürününü başka bir satıcıdan temin ederek mağduriyetimi gidermelerini istedim. Anlaşmalı oldukları firma dışında alım yapmayacaklarını söyleyip onu da kabul etmediler. RX6800 faturalı sistemimi RTX 3070 ile teslim aldım. Şikayette bulunmayıp sorunumu çözmeleri için süre tanıdım ancak iplemediler. Benimle aynı sorunu yaşayan birkaç arkadaş gördüğüm için başkalarının mağdur olmaması adına bende paylaşma gereği hissettim. Firma yurtdışından sipariş verdikleri ürünleri ellerinde mevcut olmasa dahi stokta gösterebiliyor ve sıkıntı çıktığı taktirde sorumluluk kabul etmeyip faturayı müşteriye kesebiliyor. Açıkcası toplu alım yaptıkları ürünün kargosunda sıkıntı çıkınca nasıl stoklara sürekli girip çıkabiliyor o da bende şüphe uyandırdı. 1 ay önce sattıkları sistemin stoklarını ayırmamaları tamamen amatörlük. Müşteri hizmetlerindeki beyefendinin bana kullandığı savunmaya göre firma olarak ürünleri daha çok müşteriye ulaştırmak adına ellerinde olmayan ürünleri satışa açıyorlarmış. Bununla ilgili birçok benzer şikayet var sitede. O yüzden buradan alışveriş yaparken çok dikkatli olun. Nispeten yeni bir firma olduğu için bu tip yoğunluklarda yavaşlık bir nebze kabul edilebilir. Ancak stok takip edememek, bu tip mağduriyetlerde dahi müşteri yanlısı tavır sergilemeyip kar amacı gütmek artniyetli bana göre. 1-2 bin lira daha az para vereceğim diye bu tip sıkıntılara girmeyin. Neredeyse 1 ay beklediğim halde istediğim ürünü teslim alamadım. Paranızla rezil olmayın. Bana karşı öne sürdükleri bahaneye göre özelleştirmede RX 6800 ekran kartını seçen çoğu kişi aynı problemi yaşadı. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yorumlarda fikir belirtebilirler. İyi günler.
direk THH şikayet ve dava açabilirsiniz bu kadar süreç içinde zararınız mevcut ve dediğini gibi sundukları alternatifler muadil olmadığı gibi para talep etmeleri aşırı düzeyde saçma. tam 1 aydır paranız onlara ait ve elde ettiğiniz ürün yok. bu kabul edilemez. eğer 1 ay bekletiyor ve üstünede para istiyorlarsa daha üst segmenti çok ucuza sunmaları gerekiyorki sundukları öneriler alt. kesinlikle davalık olurdum ben olsam.
 

SECTOSS

80+ Silver
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
2,685
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,047
İsim
Halit Efe Kaplan
bu konudan sonra inventusu özledim keske youtuberlarla anlasıp tekrar populer olsalar
 

Mert Camran

80+ Bronze
Katılım
23 Nisan 2020
Mesajlar
789
Dahası  
Reaksiyon skoru
280
İsim
Mert Camran
25 Haziran tarihinde 980361078 sipariş numaralı DA-C4 kodlu hazır sistemi sipariş ettim. 3 haftalık uzun bekleyişin ardından ayın 14'ünde müşteri hizmetlerinden aradılar. Satın almış olduğum RX 6800 ekran kartının kargoyla ilgili sıkıntılar nedeniyle ellerinde bulunmadığını, bunun yerine RTX 3070 ekran kartıyla değişiklik yada iade seçeneği sundular. Sistemin hazırlanma sürecinde takip ettiğim kadarıyla defalarca stoklara girip çıktı ürün. Değişiklik önerdikleri RTX 3070 hem VRAM olarak hemde performans olarak seçtiğim RX 6800 den bariz geride bir ürün. Hali hazırda çok beklediğim için uzlaşmak istedim ve kartın dengi olan 3070 Ti ile değişiklik önerdim. Onuda stoklarında olmadığı gerekçesiyle kabul etmediler ve dalga geçer gibi yerine daha da alt model olan 4060 ı önerdiler. En sonunda 3070 yerine 6750 XT göndermelerini istedim. Bunu yapabileceklerini ancak aradaki fiyat farkını havale ile göndermem gerektiğini söylediler. Sitelerindeki model RTX 3070 den 5 bin TL daha pahalıymış. Mağdur olan taraf olmama, satın aldığım ürünü temin edememelerine rağmen daha alt model için benden para talep ettiler arkadaşlar şaka gibi. Kabul etmeyince RX 6800 modelinin stoklara girmesinin haftaları hatta ayları bulabileceğini söyleyip RTX 3070 modeli yada iade seçeneğini yinelediler. Daha fazla bekleyip mahkeme süreciyle de uğraşmak istemediğim için istemeye istemeye kabul ettim. Anlayacağınız üzere tamamen kendilerinden kaynaklı bir hata olmasına rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmayıp ***** yerine koydular. Tabi burda bitmedi.
Telefon görüşmesi bittikten 2 saat sonra elimize ulaşması ayları bulabilir dedikleri RX 6800 ürünü sitelerindeki stoklara giriş yaptı. Bunu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. Saatlerce aralıklı olarak aramama rağmen düşüremedim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak bu arada tam bir işkence. Sitedeki destek merkezine hazır sistemdeki ürünün tekrar stoklarına girdiğini, önerdikleri değişikliğin iptalini talep ettim. Ordan müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyleyip dönüş yapmadılar. Aynı günün sonunda sistemim kargolandı. Pazartesi günü ancak müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Elimizde yok deyip değişiklik önerdikleri ürünün Cuma günü stoklara girdiğini belirtip, kargoladıkları sistemin RTX 3070 ile gelmesi halinde değişiklik talep edeceğimi söyledim. Sitelerinde sistemsel bir arıza olduğunu ürünün hiçbir zaman stoklara gelmediğini söylediler. Nasıl bir sistemsel arızaysa bu 3 gün içerisinde sadece kendi sitelerinde değil farklı alışveriş sitelerinde de Gençer Gaming satıcı adı altında stoklarda mevcuttu ürün. Ekran görüntüleri mevcut. RX 6800 ürününü başka bir satıcıdan temin ederek mağduriyetimi gidermelerini istedim. Anlaşmalı oldukları firma dışında alım yapmayacaklarını söyleyip onu da kabul etmediler. RX6800 faturalı sistemimi RTX 3070 ile teslim aldım. Şikayette bulunmayıp sorunumu çözmeleri için süre tanıdım ancak iplemediler. Benimle aynı sorunu yaşayan birkaç arkadaş gördüğüm için başkalarının mağdur olmaması adına bende paylaşma gereği hissettim. Firma yurtdışından sipariş verdikleri ürünleri ellerinde mevcut olmasa dahi stokta gösterebiliyor ve sıkıntı çıktığı taktirde sorumluluk kabul etmeyip faturayı müşteriye kesebiliyor. Açıkcası toplu alım yaptıkları ürünün kargosunda sıkıntı çıkınca nasıl stoklara sürekli girip çıkabiliyor o da bende şüphe uyandırdı. 1 ay önce sattıkları sistemin stoklarını ayırmamaları tamamen amatörlük. Müşteri hizmetlerindeki beyefendinin bana kullandığı savunmaya göre firma olarak ürünleri daha çok müşteriye ulaştırmak adına ellerinde olmayan ürünleri satışa açıyorlarmış. Bununla ilgili birçok benzer şikayet var sitede. O yüzden buradan alışveriş yaparken çok dikkatli olun. Nispeten yeni bir firma olduğu için bu tip yoğunluklarda yavaşlık bir nebze kabul edilebilir. Ancak stok takip edememek, bu tip mağduriyetlerde dahi müşteri yanlısı tavır sergilemeyip kar amacı gütmek artniyetli bana göre. 1-2 bin lira daha az para vereceğim diye bu tip sıkıntılara girmeyin. Neredeyse 1 ay beklediğim halde istediğim ürünü teslim alamadım. Paranızla rezil olmayın. Bana karşı öne sürdükleri bahaneye göre özelleştirmede RX 6800 ekran kartını seçen çoğu kişi aynı problemi yaşadı. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yorumlarda fikir belirtebilirler. İyi günler.
Hakkınızı sonuna kadar isteyin hocam müşteri her zaman haklıdır.
 

Eren Güven

80+ Gold
Katılım
1 Mart 2023
Mesajlar
6,744
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,692
Yaş
27
İsim
Eren Güven
şöyle de bi durum var. mesela garantili 3060 ekran kartınız var ve arızalandı. servise gönderdiniz ve servis kartı tamir edemedi servis stoğunda da kartın aynısından kalmamış. böyle durumlarda genelde müşteriye güncel fiyat üzerinden para iadesi veya kartın bir üst modelini vermek gibi teklifler yapılıyor. yani 3060 elimizde yok size ya 3050 veririz ya da 3060ti veririz ama şu kadar fark ödersiniz gibi muhabbetlere girmiyolar. bu durumda da olması gereken budur
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
906,873
Mesajlar
8,303,638
Üyeler
140,711
Son üye
Eko_Ekoo
Top Bottom