Bianconeri41
80+
- Katılım
- 14 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 2
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1
- İsim
- Murat Avcı
25 Haziran tarihinde 980361078 sipariş numaralı DA-C4 kodlu hazır sistemi sipariş ettim. 3 haftalık uzun bekleyişin ardından ayın 14'ünde müşteri hizmetlerinden aradılar. Satın almış olduğum RX 6800 ekran kartının kargoyla ilgili sıkıntılar nedeniyle ellerinde bulunmadığını, bunun yerine RTX 3070 ekran kartıyla değişiklik yada iade seçeneği sundular. Sistemin hazırlanma sürecinde takip ettiğim kadarıyla defalarca stoklara girip çıktı ürün. Değişiklik önerdikleri RTX 3070 hem VRAM olarak hemde performans olarak seçtiğim RX 6800 den bariz geride bir ürün. Hali hazırda çok beklediğim için uzlaşmak istedim ve kartın dengi olan 3070 Ti ile değişiklik önerdim. Onuda stoklarında olmadığı gerekçesiyle kabul etmediler ve dalga geçer gibi yerine daha da alt model olan 4060 ı önerdiler. En sonunda 3070 yerine 6750 XT göndermelerini istedim. Bunu yapabileceklerini ancak aradaki fiyat farkını havale ile göndermem gerektiğini söylediler. Sitelerindeki model RTX 3070 den 5 bin TL daha pahalıymış. Mağdur olan taraf olmama, satın aldığım ürünü temin edememelerine rağmen daha alt model için benden para talep ettiler arkadaşlar şaka gibi. Kabul etmeyince RX 6800 modelinin stoklara girmesinin haftaları hatta ayları bulabileceğini söyleyip RTX 3070 modeli yada iade seçeneğini yinelediler. Daha fazla bekleyip mahkeme süreciyle de uğraşmak istemediğim için istemeye istemeye kabul ettim. Anlayacağınız üzere tamamen kendilerinden kaynaklı bir hata olmasına rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmayıp ***** yerine koydular. Tabi burda bitmedi.
Telefon görüşmesi bittikten 2 saat sonra elimize ulaşması ayları bulabilir dedikleri RX 6800 ürünü sitelerindeki stoklara giriş yaptı. Bunu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. Saatlerce aralıklı olarak aramama rağmen düşüremedim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak bu arada tam bir işkence. Sitedeki destek merkezine hazır sistemdeki ürünün tekrar stoklarına girdiğini, önerdikleri değişikliğin iptalini talep ettim. Ordan müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyleyip dönüş yapmadılar. Aynı günün sonunda sistemim kargolandı. Pazartesi günü ancak müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Elimizde yok deyip değişiklik önerdikleri ürünün Cuma günü stoklara girdiğini belirtip, kargoladıkları sistemin RTX 3070 ile gelmesi halinde değişiklik talep edeceğimi söyledim. Sitelerinde sistemsel bir arıza olduğunu ürünün hiçbir zaman stoklara gelmediğini söylediler. Nasıl bir sistemsel arızaysa bu 3 gün içerisinde sadece kendi sitelerinde değil farklı alışveriş sitelerinde de Gençer Gaming satıcı adı altında stoklarda mevcuttu ürün. Ekran görüntüleri mevcut. RX 6800 ürününü başka bir satıcıdan temin ederek mağduriyetimi gidermelerini istedim. Anlaşmalı oldukları firma dışında alım yapmayacaklarını söyleyip onu da kabul etmediler. RX6800 faturalı sistemimi RTX 3070 ile teslim aldım. Şikayette bulunmayıp sorunumu çözmeleri için süre tanıdım ancak iplemediler. Benimle aynı sorunu yaşayan birkaç arkadaş gördüğüm için başkalarının mağdur olmaması adına bende paylaşma gereği hissettim. Firma yurtdışından sipariş verdikleri ürünleri ellerinde mevcut olmasa dahi stokta gösterebiliyor ve sıkıntı çıktığı taktirde sorumluluk kabul etmeyip faturayı müşteriye kesebiliyor. Açıkcası toplu alım yaptıkları ürünün kargosunda sıkıntı çıkınca nasıl stoklara sürekli girip çıkabiliyor o da bende şüphe uyandırdı. 1 ay önce sattıkları sistemin stoklarını ayırmamaları tamamen amatörlük. Müşteri hizmetlerindeki beyefendinin bana kullandığı savunmaya göre firma olarak ürünleri daha çok müşteriye ulaştırmak adına ellerinde olmayan ürünleri satışa açıyorlarmış. Bununla ilgili birçok benzer şikayet var sitede. O yüzden buradan alışveriş yaparken çok dikkatli olun. Nispeten yeni bir firma olduğu için bu tip yoğunluklarda yavaşlık bir nebze kabul edilebilir. Ancak stok takip edememek, bu tip mağduriyetlerde dahi müşteri yanlısı tavır sergilemeyip kar amacı gütmek artniyetli bana göre. 1-2 bin lira daha az para vereceğim diye bu tip sıkıntılara girmeyin. Neredeyse 1 ay beklediğim halde istediğim ürünü teslim alamadım. Paranızla rezil olmayın. Bana karşı öne sürdükleri bahaneye göre özelleştirmede RX 6800 ekran kartını seçen çoğu kişi aynı problemi yaşadı. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yorumlarda fikir belirtebilirler. İyi günler.
Telefon görüşmesi bittikten 2 saat sonra elimize ulaşması ayları bulabilir dedikleri RX 6800 ürünü sitelerindeki stoklara giriş yaptı. Bunu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. Saatlerce aralıklı olarak aramama rağmen düşüremedim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak bu arada tam bir işkence. Sitedeki destek merkezine hazır sistemdeki ürünün tekrar stoklarına girdiğini, önerdikleri değişikliğin iptalini talep ettim. Ordan müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyleyip dönüş yapmadılar. Aynı günün sonunda sistemim kargolandı. Pazartesi günü ancak müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Elimizde yok deyip değişiklik önerdikleri ürünün Cuma günü stoklara girdiğini belirtip, kargoladıkları sistemin RTX 3070 ile gelmesi halinde değişiklik talep edeceğimi söyledim. Sitelerinde sistemsel bir arıza olduğunu ürünün hiçbir zaman stoklara gelmediğini söylediler. Nasıl bir sistemsel arızaysa bu 3 gün içerisinde sadece kendi sitelerinde değil farklı alışveriş sitelerinde de Gençer Gaming satıcı adı altında stoklarda mevcuttu ürün. Ekran görüntüleri mevcut. RX 6800 ürününü başka bir satıcıdan temin ederek mağduriyetimi gidermelerini istedim. Anlaşmalı oldukları firma dışında alım yapmayacaklarını söyleyip onu da kabul etmediler. RX6800 faturalı sistemimi RTX 3070 ile teslim aldım. Şikayette bulunmayıp sorunumu çözmeleri için süre tanıdım ancak iplemediler. Benimle aynı sorunu yaşayan birkaç arkadaş gördüğüm için başkalarının mağdur olmaması adına bende paylaşma gereği hissettim. Firma yurtdışından sipariş verdikleri ürünleri ellerinde mevcut olmasa dahi stokta gösterebiliyor ve sıkıntı çıktığı taktirde sorumluluk kabul etmeyip faturayı müşteriye kesebiliyor. Açıkcası toplu alım yaptıkları ürünün kargosunda sıkıntı çıkınca nasıl stoklara sürekli girip çıkabiliyor o da bende şüphe uyandırdı. 1 ay önce sattıkları sistemin stoklarını ayırmamaları tamamen amatörlük. Müşteri hizmetlerindeki beyefendinin bana kullandığı savunmaya göre firma olarak ürünleri daha çok müşteriye ulaştırmak adına ellerinde olmayan ürünleri satışa açıyorlarmış. Bununla ilgili birçok benzer şikayet var sitede. O yüzden buradan alışveriş yaparken çok dikkatli olun. Nispeten yeni bir firma olduğu için bu tip yoğunluklarda yavaşlık bir nebze kabul edilebilir. Ancak stok takip edememek, bu tip mağduriyetlerde dahi müşteri yanlısı tavır sergilemeyip kar amacı gütmek artniyetli bana göre. 1-2 bin lira daha az para vereceğim diye bu tip sıkıntılara girmeyin. Neredeyse 1 ay beklediğim halde istediğim ürünü teslim alamadım. Paranızla rezil olmayın. Bana karşı öne sürdükleri bahaneye göre özelleştirmede RX 6800 ekran kartını seçen çoğu kişi aynı problemi yaşadı. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yorumlarda fikir belirtebilirler. İyi günler.