Bianconeri41
80+
- Katılım
- 14 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 2
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1
- İsim
- Murat Avcı
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Yok hocam o başka bir arkadaştı ben yeni katıldım foruma. Dediğim gibi muhtemelen bu sorunu yaşayan çok kişi varhocam bu arada geçenlerde bi arkadaşın da böyle bi sıkıntısı vardı. o siz miydiniz yoksa foruma yeni mi katıldınız
Tam olarak bende böyle düşünüyorum. Çünkü ürün tekrar stoklara girdiğinde hazır sistem özelleştirme seçeneklerinden çıkarıldı. Kişisel fikrim ürün stoklarını hazır sistemler için ayırmak yerine satışa çıkardılar.Tek şikayeti olan kişi siz değilsiniz. Onlarca mağdur olan var. Bence firma doların yükselişinden dolayı stok yok diye bahane edip elindeki ürünü düşük fiyattan vermek istemiyor. Ürünleri sattıkları anda kur bir anda yükselince düşük fiyattan satmak istemiyorlar. Tipik türk esnaf modeli.
Hocam inan bu yola gitseler hiç dert etmezdim. Ancak ısrarla alt model önermeyi sürdürdüler. Alt model için fiyat farkı dahi talep ettiler. Diğer parçalarda iyileştirme önerdim. Anakartta B550M-DS3H modeli yerine özelleştirmede yer alan B550 Gaming X V2 modeli ile (ki arada 300 lira falan bi fark var) değişiklik istedim. Onu dahi sistem faturası kesildikten sonra parçalarda değişiklik yapamayacaklarını söyleyip reddettiler. Bunu sistemin en önemli parçasını değiştirdiklerinde söylüyolar bu arada. Bu tip artniyetli tavırlar çok soğuttu beni firmadan. Dava yoluna gitmeyi düşünüyorum.şöyle de bi durum var. mesela garantili 3060 ekran kartınız var ve arızalandı. servise gönderdiniz ve servis kartı tamir edemedi servis stoğunda da kartın aynısından kalmamış. böyle durumlarda genelde müşteriye güncel fiyat üzerinden para iadesi veya kartın bir üst modelini vermek gibi teklifler yapılıyor. yani 3060 elimizde yok size ya 3050 veririz ya da 3060ti veririz ama şu kadar fark ödersiniz gibi muhabbetlere girmiyolar. bu durumda da olması gereken budur