cruwiel
80+
- Katılım
- 1 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 87
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 35
- İsim
- Cruwiel
GÜNCELLEME 2: Aşağıda belirttiğim gibi anakartı pazartesi yolladım, çarşamba onlara ulaştı. Naptınız inceleyebildiniz mi diye sormak için akşam üzeri 4-5 gibi aradım. Bakacağız birazdan dedi. Lütfen yarına kalmasın kargolama işi, yoksa yetişmez bana dedim, hemen gönderdiğim anakartı incelemeden yenisini gönderdiler. Anakart ve işlemci yollamıştım, anakart ve işlemci gönderildi. Çarşamba kargoya verdiler, ertesi gün gelir diye umdum ama bugün geldi, sorun yok, problemim halloldu özet olarak. Sağolsunlar arkasında durdular ve problemimi çözdüler. Hem de günlerce haftalarca uğraştırmadan. Durumun ciddiyetini anlayınca hemen firma yetkilisi aradı ve işlemleri olabildiğince hızlıca halletti.
GÜNCELLEME: Gencer Gaming'in sanıyorum sahibi aradı ve yaşadığım mağduriyeti anladığını, nasıl bir yol izlememiz gerektiğini güzelce anlattı. İki seçenek sundu. İlki, bilgisayarcı bi tanıdık varsa onun yanına git, yazılımsal bi sorun varsa halletsin, masrafı ben öderim dedi. Eğer daha ciddi bir sorun varsa bugün kargoya yetiştir, yarın bize ulaşır ulaşmaz inceleyelim, hemen akşamına sana ürünü geri gönderelim (ya tamir edilmiş ürünü, ya da yenisini diye tahmin ediyorum). Problem yaşanılan parçayı, yani anakartı kargoladım gönderdim.
İletişime geçen beyefendinin tutumu çok iyi ve yapıcıydı. İnsan refleks olarak Türkiye'de yaşadığımız için hemen "ulan yine mi dolandırılıyorum" paniğine kapılıyor. O panikle bu konuları açtım, ama sanıyorum ki bu sorun güzelce çözülecek gibi. Eğer öyle olursa bu güncellemelerle kalmam, yeni başlık açar, yerdiğim gibi özür dileyip övmesini de bilirim.
Bu cumartesi kıbrısa geri dönüyorum. Umuyorum en kısa sürede sorunumu çözecekler gibi görünüyor.
Buyrun beyler ekran görüntüsünü atıyorum faturanın. Örneğin ekran kartım bozuldu, ne yapacağım ben? Rx 6600 yazıyor sadece. Hangi rx 6600? Msi mı? Asus mu? Xfx mi?? Benim kart xfx, ama adamlara bunu kanıtlamam imkansız çünkü Gencer Gaming'in kestiği fatura aha bu şekilde. Gidin daha bilindik, işini düzgün yapan yerlerden alışveriş yapın. Bulaşmayın bunlara
GÜNCELLEME: Gencer Gaming'in sanıyorum sahibi aradı ve yaşadığım mağduriyeti anladığını, nasıl bir yol izlememiz gerektiğini güzelce anlattı. İki seçenek sundu. İlki, bilgisayarcı bi tanıdık varsa onun yanına git, yazılımsal bi sorun varsa halletsin, masrafı ben öderim dedi. Eğer daha ciddi bir sorun varsa bugün kargoya yetiştir, yarın bize ulaşır ulaşmaz inceleyelim, hemen akşamına sana ürünü geri gönderelim (ya tamir edilmiş ürünü, ya da yenisini diye tahmin ediyorum). Problem yaşanılan parçayı, yani anakartı kargoladım gönderdim.
İletişime geçen beyefendinin tutumu çok iyi ve yapıcıydı. İnsan refleks olarak Türkiye'de yaşadığımız için hemen "ulan yine mi dolandırılıyorum" paniğine kapılıyor. O panikle bu konuları açtım, ama sanıyorum ki bu sorun güzelce çözülecek gibi. Eğer öyle olursa bu güncellemelerle kalmam, yeni başlık açar, yerdiğim gibi özür dileyip övmesini de bilirim.
Bu cumartesi kıbrısa geri dönüyorum. Umuyorum en kısa sürede sorunumu çözecekler gibi görünüyor.
Buyrun beyler ekran görüntüsünü atıyorum faturanın. Örneğin ekran kartım bozuldu, ne yapacağım ben? Rx 6600 yazıyor sadece. Hangi rx 6600? Msi mı? Asus mu? Xfx mi?? Benim kart xfx, ama adamlara bunu kanıtlamam imkansız çünkü Gencer Gaming'in kestiği fatura aha bu şekilde. Gidin daha bilindik, işini düzgün yapan yerlerden alışveriş yapın. Bulaşmayın bunlara
Son düzenleme: