Arkadaşlar kısa sürede çok problem yaşadım. Geçmek isteyenlerin bilgisi olsun diye paylaşıyorum.
Kendim için ofis tuttum. Adreste internet yoktu gıbırnete başvuru yaptım 2 güne bağlandı. fiyat diğerlerinin yarısı kadardı vs ADSL idi problem yok yeterli dedim.
Her şey güzeldi ki 2 kattan fazla zam yapıldı. Ben de en azından VDSL geçiş yapayım dedim. Aradım boş port var geçiş işlemleri başladı dediler.
2 gün sonra port dolu gözüküyor dediler.
tam 3 kere bu durumu yaşadım ve böyle olmayacak deyip milenicom'a geçiş yaptım.
3 gün içinde internet bağlanır hiç kesinti olmadan devam edersiniz dendi.
Tamam dedim ve işlemler başladı. 5. günde gıbırnet aboneliğimi iptal ettiler. Aynı gün bağlanacak sandım ama 3 gün boyunca internetsiz kaldım. Her gün durumunu sordum ve en kısa zamanda açılacak cevabını aldım.
kesinlikle hiçbir bilgi vermiyorlar. İptal edeceğim dedim tamam yarın ilgili ekip sizi arayacak dendi.
İnterneti bağlayana kadar her şey güzel ama sonrasında sıfır hizmet.
Fiyatı uygun olan bu firmaların maalesef müşteri hizmetleri aşırı derecede kötü. İnternet bağlanana kadar çile çektirip bağladıktan sonra genelde çok problem yaşamazsınıız.
şimdi netspeed'e geçiş olarak değil de yeni abonelik başvurusu yaptım bakalım ne olacak. buradan bilgiendirme yapacağım.
Kendim için ofis tuttum. Adreste internet yoktu gıbırnete başvuru yaptım 2 güne bağlandı. fiyat diğerlerinin yarısı kadardı vs ADSL idi problem yok yeterli dedim.
Her şey güzeldi ki 2 kattan fazla zam yapıldı. Ben de en azından VDSL geçiş yapayım dedim. Aradım boş port var geçiş işlemleri başladı dediler.
2 gün sonra port dolu gözüküyor dediler.
tam 3 kere bu durumu yaşadım ve böyle olmayacak deyip milenicom'a geçiş yaptım.
3 gün içinde internet bağlanır hiç kesinti olmadan devam edersiniz dendi.
Tamam dedim ve işlemler başladı. 5. günde gıbırnet aboneliğimi iptal ettiler. Aynı gün bağlanacak sandım ama 3 gün boyunca internetsiz kaldım. Her gün durumunu sordum ve en kısa zamanda açılacak cevabını aldım.
kesinlikle hiçbir bilgi vermiyorlar. İptal edeceğim dedim tamam yarın ilgili ekip sizi arayacak dendi.
İnterneti bağlayana kadar her şey güzel ama sonrasında sıfır hizmet.
Fiyatı uygun olan bu firmaların maalesef müşteri hizmetleri aşırı derecede kötü. İnternet bağlanana kadar çile çektirip bağladıktan sonra genelde çok problem yaşamazsınıız.
şimdi netspeed'e geçiş olarak değil de yeni abonelik başvurusu yaptım bakalım ne olacak. buradan bilgiendirme yapacağım.