S Süleyman Hacıoğlu 80+ Katılım 1 Nisan 2020 Mesajlar 375 Reaksiyon skoru 150 3 Ağustos 2020 #1 Hangisi? 1. https://www.teknobiyotik.com/asrock...en1-hdmi-dp-vga-atx-anakart-asrb450-pro4.html 2. https://www.itopya.com/gigabyte-b450-aorus-elite-amd-am4-soket-ddr4-3200mhz-dvi-hdmi-anakart/
Hangisi? 1. https://www.teknobiyotik.com/asrock...en1-hdmi-dp-vga-atx-anakart-asrb450-pro4.html 2. https://www.itopya.com/gigabyte-b450-aorus-elite-amd-am4-soket-ddr4-3200mhz-dvi-hdmi-anakart/
B Burakg3 80+ Katılım 25 Temmuz 2020 Mesajlar 357 Reaksiyon skoru 210 3 Ağustos 2020 #2 Her türlü gigabyte daha iyi. ramleri oc ile 3600e dek yükseltebilirsin(3200se falan)
DA-MD2 80+ Platinum Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 13,088 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 18,374 3 Ağustos 2020 #4 @crazyreign yardımcı olur.
Mırnav 80+ Gold Katılım 3 Haziran 2020 Mesajlar 5,283 Reaksiyon skoru 2,795 3 Ağustos 2020 #5 Süleyman Hacıoğlu yazmış: Hangisi? 1. https://www.teknobiyotik.com/asrock...en1-hdmi-dp-vga-atx-anakart-asrb450-pro4.html 2. https://www.itopya.com/gigabyte-b450-aorus-elite-amd-am4-soket-ddr4-3200mhz-dvi-hdmi-anakart/ Devamı için tıklayın... Ciciabayt
Süleyman Hacıoğlu yazmış: Hangisi? 1. https://www.teknobiyotik.com/asrock...en1-hdmi-dp-vga-atx-anakart-asrb450-pro4.html 2. https://www.itopya.com/gigabyte-b450-aorus-elite-amd-am4-soket-ddr4-3200mhz-dvi-hdmi-anakart/ Devamı için tıklayın... Ciciabayt
TyLoo 80+ Bronze Katılım 30 Mayıs 2020 Mesajlar 1,504 Reaksiyon skoru 872 3 Ağustos 2020 #6 Süleyman Hacıoğlu yazmış: Hangisi? 1. https://www.teknobiyotik.com/asrock...en1-hdmi-dp-vga-atx-anakart-asrb450-pro4.html 2. https://www.itopya.com/gigabyte-b450-aorus-elite-amd-am4-soket-ddr4-3200mhz-dvi-hdmi-anakart/ Devamı için tıklayın... bende asrock var 2side çok güzel ama gıgabyte alabilirsin
Süleyman Hacıoğlu yazmış: Hangisi? 1. https://www.teknobiyotik.com/asrock...en1-hdmi-dp-vga-atx-anakart-asrb450-pro4.html 2. https://www.itopya.com/gigabyte-b450-aorus-elite-amd-am4-soket-ddr4-3200mhz-dvi-hdmi-anakart/ Devamı için tıklayın... bende asrock var 2side çok güzel ama gıgabyte alabilirsin
Dainty 80+ Katılım 19 Temmuz 2020 Mesajlar 399 Reaksiyon skoru 110 3 Ağustos 2020 #7 asrock mantikli degil gigabyte al hem senelerin gigabyte ı yani asrock u ise sayili kere duydum ben sanirim tr de okadar tutulan bi marka değil
asrock mantikli degil gigabyte al hem senelerin gigabyte ı yani asrock u ise sayili kere duydum ben sanirim tr de okadar tutulan bi marka değil