Neler Yeni

Görüntülerde Bozulma

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
O zaman sorun sizde, indirdiğiniz programlardan birisi virüslüdür veya yanlış sürücüyü yüklüyorsunuzdur. Nvidia resmi sitesinden indirin sürücüleri. Ayrıca bu donanımsaldan ziyade yazılımsal bir sorun gibi gözüküyor ve hiç kimse de bu sorunu görmedim.
kurulumları monster yetkili teknik servisi kendisi yapıp teslim etti, hiçbir ekstra driver kurulumu, bios güncellemesi yapmadım .
 

stereohearts

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,421
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,375
Konum
Cehennem
İsim
Enes
Instagram
@stereocrypex
Steam
✪SoloTürk
Twitter
rulerkoala
Discord
stereohearts#1401
dostum markanın müşteri ilişkileri gerçekten güzel, ancak markanın ürünleri, yani sıfır ürün diyerek tekrar tekrar verdiği ürünleri beş para etmez.
Sıfır ürün diyerek kullanılmış ürün satılamaz. Kanıtınız var mı? Üründe deforme, kutusunda ilk geldiğinde yırtık, ekranda parmak izi vb. var mıydı ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

kurulumları monster yetkili teknik servisi kendisi yapıp teslim etti, hiçbir ekstra driver kurulumu, bios güncellemesi yapmadım .
Servis kurup verdiyse bile format atmanız lazım.
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Sıfır ürün diyerek kullanılmış ürün satılamaz. Kanıtınız var mı? Üründe deforme, kutusunda ilk geldiğinde yırtık, ekranda parmak izi vb. var mıydı ?
dostum uzun uzun süreçleri anlattıgım link az önce paylaştım. Bu ürün bana verdikleri son ürün, tüm jelatinlerini ben kendim teknik servis müdürüyle beraber söktüm. Ürün sıfır ve bugün 8. günü. Son iki gündür bu şekilde belirli uygulamalarda sürekli görüntülerde bozulma kaybolma yaşanıyor. 1 veya 2 uygulamada değil bundan önceki 3 ürününde problemi ekran kartındaydı ve kendileri bunu kabul ederek ürünleri geri aldı. Yarın sabah tekrar götüreceğim gelişmeleri aktaracağım
 

stereohearts

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,421
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,375
Konum
Cehennem
İsim
Enes
Instagram
@stereocrypex
Steam
✪SoloTürk
Twitter
rulerkoala
Discord
stereohearts#1401
dostum uzun uzun süreçleri anlattıgım link az önce paylaştım. Bu ürün bana verdikleri son ürün, tüm jelatinlerini ben kendim teknik servis müdürüyle beraber söktüm. Ürün sıfır ve bugün 8. günü. Son iki gündür bu şekilde belirli uygulamalarda sürekli görüntülerde bozulma kaybolma yaşanıyor. 1 veya 2 uygulamada değil bundan önceki 3 ürününde problemi ekran kartındaydı ve kendileri bunu kabul ederek ürünleri geri aldı. Yarın sabah tekrar götüreceğim gelişmeleri aktaracağım
Model numarası tam olarak nedir? OEM karşılığını (MSI, Clevo, Tongfang) biliyor musunuz?
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Bu link üzerinden tarafıma verilen, şuan elimdekinden bir önce verilmiş ürünün performans değerlerini görebilirsiniz.

Mesaj otomatik birleştirildi:

Model numarası tam olarak nedir? OEM karşılığını (MSI, Clevo, Tongfang) biliyor musunuz?
T7 20.4 Tulpar şuan ki cihaz, Bundan önce problem yaşayıp götürdüğümde değişimi gerçekleşen ürün Tulpar T7 24.1
 
Katılım
7 Mart 2022
Mesajlar
291
Dahası  
Reaksiyon skoru
161
İsim
Mert Soytürk
Eğer SS olarak aldıysanız muhtemelen ekran kartında olan bir problemdir
DDU ile grafik sürücüsünü silip tekrar yükledikten sonra düzelmiyorsa bence Monster'ın teknik servisiyle iletişime geçip garantiye gönderin
 

stereohearts

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,421
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,375
Konum
Cehennem
İsim
Enes
Instagram
@stereocrypex
Steam
✪SoloTürk
Twitter
rulerkoala
Discord
stereohearts#1401
Bu link üzerinden tarafıma verilen, şuan elimdekinden bir önce verilmiş ürünün performans değerlerini görebilirsiniz.

Mesaj otomatik birleştirildi:


T7 20.4 Tulpar şuan ki cihaz, Bundan önce problem yaşayıp götürdüğümde değişimi gerçekleşen ürün Tulpar T7 24.1
Elinizdeki model tongfang eski model clevo. Acaba sorun tam olarak ne ben de merak ettim
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Eğer SS olarak aldıysanız muhtemelen ekran kartında olan bir problemdir
DDU ile grafik sürücüsünü silip tekrar yükledikten sonra düzelmiyorsa bence Monster'ın teknik servisiyle iletişime geçip garantiye gönderin
Az önce linkedin üzerinden monster teknik servis ile iletişime geçtim, durumla ilgili özür dileyip tarafımızla tekrar iletişime geçin şeklinde geri dönüş yapıldı. Yarın sabah tekrar gidip iade edeceğim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Elinizdeki model tongfang eski model clevo. Acaba sorun tam olarak ne ben de merak ettim
bir önceki ürünlerde direk ekran kartı problemliydi kendileri de çözemedi, ekran kartı sistemde var gözükmesine rağmen asla kullanılmıyordu. Bunda ise uygulamalar açıldıgında görüntüleri bozuluyor
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Monster Bayiiden az önce ayrıldım, cihazı incelediler ve sıkıntılı oldugunu kabul ettiler akşam tekrar sıfır başka bir cihazla değişimi yapılacak bu verecekleri 5. cihaz oluyor. Bu cihazda da problem çıkması dahilinde iade işlemini kabul ettiler
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Sıfır ürünle değişim gerçekleşti, az önce yeni ürüne işletim sistemi kurdum ve ekranda 3 adet misafirim var
1649095875712.png
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
İade işlemlerini başlattım arkadaşlar bilginiz olsun. bir daha asla monster hp casper markalarının yanından geçmem
 

emircan.s

80+
Katılım
8 Mart 2022
Mesajlar
203
Dahası  
Reaksiyon skoru
76
İsim
Emircan Savaş
DDU ile ekran kartı sürücülerini silip tekrardan indirin. Çözülmezse garantiye verin. Marka kötülemesi yapacaksanız konu açmayın
T7 v20.4 kullanıyorum ve tek şikayetim ufak bir coil whine. Onu da genelde duymuyorum bile.
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
T7 v20.4 kullanıyorum ve tek şikayetim ufak bir coil whine. Onu da genelde duymuyorum bile.
totalde 5 cihaz ile değişiklik gerçekleştirildi, 1. cihazda ekran kartı çalışmıyordu, 2. cihazda ekran kartı çalışmıyordu, 3. cihazda ekran kartı ve işlemci çalışmıyordu, 4. cihazda ekran kartından kaynaklı görüntü bozulmaları meydana geliyordu panel arızalı dendi, son cihazda touchpad çalışmıyordu ve ekranda ölü pixeller artmaya başladı . Bu cihazların en uzun kullanılanı 1. cihaz ilk aldığım yani 4 ay kullandım diğer cihazları 2 hafta içinde getir götür değiştir olarak deneyimledim her cihaz sıfır kutu açılımı şeklinde teslim alıp denediğim cihazlar oldu. Ürünler kusurlu, teknoloji şans işi ve ben 5 cihazda sürekli problemler yaşadığım için benim için bu konu tartışmaya kapanmıştır arkadaşlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,034,991
Mesajlar
9,325,806
Üyeler
164,081
Son üye
unalyesilyurt
Top Bottom