fg ile ultrada oynayacaksınız rdr 2 gibi oyun native 100 ise şu an ne olduğu belirsiz oyunlar teknolojilerle bile kötü bunlarla karşılaştırmayın tek hücreli arkadaşlar
RDR 2 Nasıl native 100 fps anlatırmısın 2 farklı RTX 4060 sisteminde test ettim ultrada hiç bir şekilde 100 fps alamıyor dlss açtığımda en düşükte 100 fps i öyle geçiyordu ikinci olarak neye dayanarak çok bilmiş taslıyorsun hayatında kaç kez optimizasyon ölçekleme gibi konularda çalıştında millete hakaret etme haddini kendinde buluyorsun
RDR 2 Nasıl native 100 fps anlatırmısın 2 farklı RTX 4060 sisteminde test ettim ultrada hiç bir şekilde 100 fps alamıyor dlss açtığımda en düşükte 100 fps i öyle geçiyordu ikinci olarak neye dayanarak çok bilmiş taslıyorsun hayatında kaç kez optimizasyon ölçekleme gibi konularda çalıştında millete hakaret etme haddini kendinde buluyorsun
rdr 2 5.5-5 arası vram alıyor ultrada dlss ve fg ile gta 6 da kalabalık biraz ksılırsa 8 gb sıkıntı çıkarmaz ayrıca sıkıntı çıkarması için bi 9-10 gb lere çıkması lazım
Kanka ben anlamıyorum sizi cidden RDR2 de RTX olmadan 6GB Vram yiyor ve 2018 oyunu, GTA6 nasıl 8GB Vram yicek bana anlatsana, oyunda RTGI var yani yansıma, ışıklandırma, gölgede, üstelik bu oyunun doku kalitesi RDR2 den çok daha iyi, bu oyun nasıl 8GB vram ile oynanıcak açıklar mısın, anlamıyorum güncel oyunlara hiçmi bakmıyonuz, 8GB olayını 2023 te bende savunuyordum fakat 2 yıl önceydi günümüzde 12GB sınır oldu.
Kanka ben anlamıyorum sizi cidden RDR2 de RTX olmadan 6GB Vram yiyor ve 2018 oyunu, GTA6 nasıl 8GB Vram yicek bana anlatsana, oyunda RTGI var yani yansıma, ışıklandırma, gölgede, üstelik bu oyunun doku kalitesi RDR2 den çok daha iyi, bu oyun nasıl 8GB vram ile oynanıcak açıklar mısın, anlamıyorum güncel oyunlara hiçmi bakmıyonuz, 8GB olayını 2023 te bende savunuyordum fakat 2 yıl önceydi günümüzde 12GB sınır oldu.
gta 5 ile rdr 2 arasındaki farka göre rdr 2 çıkarkende denilebilirdi öyle ayrıca series x te 10 gb vram var ince advanced ayarlar kısılarak ve doku kalitesinin kısılmasına gerek kalmayacağını sdüşünüyorum oynatır
gta 5 ile rdr 2 arasındaki farka göre rdr 2 çıkarkende denilebilirdi öyle ayrıca series x te 10 gb vram var ince advanced ayarlar kısılarak ve doku kalitesinin kısılmasına gerek kalmayacağını sdüşünüyorum oynatır
oha hocam mfg de var onda bu kadar niye abarttınız oyunu kalitesi kadar bütçeside olağan üstü o bütçeyi karşılamak için abartı şeyler olmaz tıpkı dediğiniz gibi o paraya deymez de bunu anlatıyor ben zaten 1080p ultrada diyorum
2k ve 4k da yetmeyeceği bariz şu konuda katılıyor musun: kalabalık orta seviyede yapılırsa advanced ayarlar ve aşırı gereksiz ayarlar olabiliyor onlar halledilirse dlss q fg açık 90-100 fps
2k ve 4k da yetmeyeceği bariz şu konuda katılıyor musun: kalabalık orta seviyede yapılırsa advanced ayarlar ve aşırı gereksiz ayarlar olabiliyor onlar halledilirse dlss q fg açık 90-100 fps
2k ve 4k da yetmeyeceği bariz şu konuda katılıyor musun: kalabalık orta seviyede yapılırsa advanced ayarlar ve aşırı gereksiz ayarlar olabiliyor onlar halledilirse dlss q fg açık 90-100 fps
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
cyberpunkta ray tracing ile 140-150 fps oynatıyor çünkü
DLSS4 ve FG devreye girerse 60+ rahat oynatıcak zaten orasına lafım yok, ince ayar çekersiniz mesela doku kalitesini High - Ultra yapıp diğerlerini orta felan yapın yine sağlam gözükür oyun.
DLSS4 ve FG devreye girerse 60+ rahat oynatıcak zaten orasına lafım yok, ince ayar çekersiniz mesela doku kalitesini High - Ultra yapıp diğerlerini orta felan yapın yine sağlam gözükür oyun.
evet hocam şimdi bu 8gb vram ve raytracing çok takılan olmuş ayrıca günümüzde çıkan oyunlar onların optimizasyonu çok kötü rdr 2 ye bakınca veya henhangi optimizasyonu güzel oyun grafikleri daha iyi olduğu halde fps çok çok çok daha iyi oluyor bide gerçekten 1080p de çok bulanık hele downsampling ile FSAA OGSSAA falan ile resolotion scale yükseltmek yerine kullanılabilirdi ama bitek taa msaa falan var NVIDIA EQAA ile olursa 2k upgrade edilmiş şekilde oynanabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
SSAAYüksek çözünürlükte render, sonra küçültmeEn iyi kalite, tüm aliasing türlerini azaltır / Çok keskinYok (çok iyi implementasyonda)Çok YüksekMSAASadece poligon kenarlarında çoklu örneklemeİyi kenar yumuşatma, dokuları bulanıklaştırmaz / Transparanlarda ve shader aliasing'de zayıf-Orta - YüksekFXAAPost-processing, parlaklık tabanlı kenar bulanıklaştırmaHızlı, transparanlarda kısmen etkili / Genel görüntüde hafif bulanıklık, detay kaybıBulanıklıkÇok DüşükSMAAGelişmiş post-processing, morfolojik kenar tespitiFXAA'dan daha net, iyi kenar yumuşatma / FXAA'dan biraz daha yavaşHafif bulanıklık (FXAA'dan az)DüşükTAAÖnceki karelerden zamansal veri kullanarak yumuşatmaÇok pürüzsüz hareket, zamansal aliasing'i iyi giderir / Hareketli nesnelerde ghosting, bulanıklıkGhosting, bulanıklıkDüşük - OrtaDLAAYapay zeka ile yerel çözünürlükte kenar yumuşatma (NVIDIA)TAA'dan genellikle daha net ve stabil, mükemmel kalite / NVIDIA RTX GPU gerektirirMinimal (iyi implementasyonda)Orta