H150 Sıvı Soğutma Garanti Süreci

KinqWolf

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Merhabalar garanti sürecin de böyle bir durumla karşılaştım ürününün fiyatı günümüzde üç katı arttı ne zaman ellerine stok geçer belli değil diyorlar ne yapmam gerekli fikirlerinizi bekliyorum.
seri numaralı üründen sorun görülmüş fakat stoklarımızda aynı ve eş değer model ürün olmadığından dolayı birebir değişim sağlanamamaktır dilerseniz stoklarımıza ürün gelmesi bekleyebilir (bununla ilgili kesin bir süre veremiyoruz) veya tarafınıza rapor düzenleriz rapor ile alım yaptığınız firma üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz

Teşekkürler
 
Merhabalar garanti sürecin de böyle bir durumla karşılaştım ürününün fiyatı günümüzde üç katı arttı ne zaman ellerine stok geçer belli değil diyorlar ne yapmam gerekli fikirlerinizi bekliyorum.
Nerden aldınız
 
Merhabalar garanti sürecin de böyle bir durumla karşılaştım ürününün fiyatı günümüzde üç katı arttı ne zaman ellerine stok geçer belli değil diyorlar ne yapmam gerekli fikirlerinizi bekliyorum.
ne zaman aldın ve aldığın TL tutar emsal güncel başka markadaki soğutucuyla eşleşiyor mu? son dönemlerde markalar enflasyon olayını iyi kullanmaya başladılar ve sinir bozucu olmaya başladı. 1, 1.5 sene önce 3000tl alınan bir parçanın emsali günümüzde 5000tlden satılıyor, para iadesini TL üzerinden 3000 verecekleri için emsal 5000e göre firmaların işlerine geliyor.
 
Merhabalar garanti sürecin de böyle bir durumla karşılaştım ürününün fiyatı günümüzde üç katı arttı ne zaman ellerine stok geçer belli değil diyorlar ne yapmam gerekli fikirlerinizi bekliyorum.
Suanki fiyatiyla esdeger baska bir urun talep edilebilir aslinda
 
Normalde birebir değişim yoksa üst modeli verilmeli,ürün üst modeli varmı baktınız mı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,169,966
Mesajlar
10,545,275
Üyeler
185,818
Son üye
eren111
Geri
Top