Hangi interneti almalıyım ( bol şikayet içerir)

Arda

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
60
Reaksiyon skoru
14
Bundan tam 20 gün önce türknete arıza kaydı oluşturdum. İnternet hızım düşük diye . 2 kere arıza kaydını kapattillar bizim yapabileceğimiz bir şey yok diye . Geçen sene türknete geçerken 14 megabit hız diyordu. Şuan diyolar ki maks 4 . Şaka gibi . Neyse sonra 3. Defa açtım ve bir sorun olduğunu inceleme yapacaklarını söylediler . Günler geçti türknetten bı genç oğlan geldi . Eve gelen hızı ölçtü 3.83 dedi bizim yapabileceğimiz bir şey yok zaten sizin hızınız düşük dedi . Biz Türk Telekoma bildiricez onlar ilgilenecek artık altyapı değişikliği mi yaparlar bilemem . Tabi çok sinirlendim adama sövüyorum içimden . Sonra kesilmeler başladı. Abartısız söylüyorum günde 50 kereden fazla hatta belki 90 falandır . İptal işlemini e-faks ile başlattım . Dedim madem onların yapabileceği bir şey yok madem Telekom ilgilenecek Türk Telekoma gecmeyi düşünüyorum . Maalesef ki Superonline a da sordum vodefone da sordum türk Telekom millenicom hepsine sordum . Hepsi 8 diyor başka bir şey demiyor
1 - Hangi internete gecmeliyim ( müşteri hizmetleri olan ve saha ekipleri hızlı olan biri olsun )
2 - Bu altyapıyı nasıl değiştirebilirim arttırabilirim 16 bile değil 8 ya
 


Dostum istersen bir bak genel olarak türknette mh şikayetleri oluyor ama ben millenicomda yaşamadım şimdiye kadar aradığım zaman kolayca ulaşabildim ve yardımcı olundu.
Altyapı için de Türk Telekoma dilekçe vermeniz lazım ama 3 5 dilekçe ile olacak şey değil biraz çok talep olması lazım
 
Altyapınızı siz arttıramazsınız. ExtraNet'ten sorgulayın bakalım kaç mbps alıyorsunuz.
 
Not : Adamlar kesilme sorununu nerdeyse 1 hafta oldu çözemediler :D Her gün 1 mesaj gönderiyorlar o da eKiPleRimiZ çaLışMaya deVam ediyor . GünClellme olduğunda size bildireceğim . Yalan
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Altyapınızı siz arttıramazsınız. ExtraNet'ten sorgulayın bakalım kaç mbps alıyorsunuz.9 diyo kanka . Valla deli olacam artık . Diyorum ya kime sorsam 8 - 9 diyor
 
Sorun dslamdadır veya en yakın dslam çok uzaktadır türknetin yapabileceği bişey yok türk telekoma arıza kaydı açtırın
 
Bundan tam 20 gün önce türknete arıza kaydı oluşturdum. İnternet hızım düşük diye . 2 kere arıza kaydını kapattillar bizim yapabileceğimiz bir şey yok diye . Geçen sene türknete geçerken 14 megabit hız diyordu. Şuan diyolar ki maks 4 . Şaka gibi . Neyse sonra 3. Defa açtım ve bir sorun olduğunu inceleme yapacaklarını söylediler . Günler geçti türknetten bı genç oğlan geldi . Eve gelen hızı ölçtü 3.83 dedi bizim yapabileceğimiz bir şey yok zaten sizin hızınız düşük dedi . Biz Türk Telekoma bildiricez onlar ilgilenecek artık altyapı değişikliği mi yaparlar bilemem . Tabi çok sinirlendim adama sövüyorum içimden . Sonra kesilmeler başladı. Abartısız söylüyorum günde 50 kereden fazla hatta belki 90 falandır . İptal işlemini e-faks ile başlattım . Dedim madem onların yapabileceği bir şey yok madem Telekom ilgilenecek Türk Telekoma gecmeyi düşünüyorum . Maalesef ki Superonline a da sordum vodefone da sordum türk Telekom millenicom hepsine sordum . Hepsi 8 diyor başka bir şey demiyor
1 - Hangi internete gecmeliyim ( müşteri hizmetleri olan ve saha ekipleri hızlı olan biri olsun )
2 - Bu altyapıyı nasıl değiştirebilirim arttırabilirim 16 bile değil 8 ya
kuzenim türktelekoma 150 tl verdi türktelekom altyapısını adsl den vdsl yaptılar şuan 50mbps ye 150 tl veriyo 2yıl tahhüdlü
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,983
Mesajlar
10,454,352
Üyeler
184,251
Son üye
FFatih
Geri
Top