Arda
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 51
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 11
- İsim
- Arda Işıklı
Bundan tam 20 gün önce türknete arıza kaydı oluşturdum. İnternet hızım düşük diye . 2 kere arıza kaydını kapattillar bizim yapabileceğimiz bir şey yok diye . Geçen sene türknete geçerken 14 megabit hız diyordu. Şuan diyolar ki maks 4 . Şaka gibi . Neyse sonra 3. Defa açtım ve bir sorun olduğunu inceleme yapacaklarını söylediler . Günler geçti türknetten bı genç oğlan geldi . Eve gelen hızı ölçtü 3.83 dedi bizim yapabileceğimiz bir şey yok zaten sizin hızınız düşük dedi . Biz Türk Telekoma bildiricez onlar ilgilenecek artık altyapı değişikliği mi yaparlar bilemem . Tabi çok sinirlendim adama sövüyorum içimden . Sonra kesilmeler başladı. Abartısız söylüyorum günde 50 kereden fazla hatta belki 90 falandır . İptal işlemini e-faks ile başlattım . Dedim madem onların yapabileceği bir şey yok madem Telekom ilgilenecek Türk Telekoma gecmeyi düşünüyorum . Maalesef ki Superonline a da sordum vodefone da sordum türk Telekom millenicom hepsine sordum . Hepsi 8 diyor başka bir şey demiyor
1 - Hangi internete gecmeliyim ( müşteri hizmetleri olan ve saha ekipleri hızlı olan biri olsun )
2 - Bu altyapıyı nasıl değiştirebilirim arttırabilirim 16 bile değil 8 ya
1 - Hangi internete gecmeliyim ( müşteri hizmetleri olan ve saha ekipleri hızlı olan biri olsun )
2 - Bu altyapıyı nasıl değiştirebilirim arttırabilirim 16 bile değil 8 ya