Hangisini almalıyım ??

bence lenovo hocam ama siz bilirsiniz. Monsterde ddr4 32gb ram var birde depola 2 katı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


niye hocam
Daha güvenilir, sağlam ve kendini kanıtlamış markalar var çünkü.
 
Neredeyse aynı fiyata monsterin özellikleri lenovonun iki katı, bu beni ikilemde bırakıyor
 
Monster alınmalı kağıt üzerinde daha iyi.
 
Monster almayın. Nedeni internette binlerce kişi tarafından paylaşıldı ve paylaşılmaya devam ediyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,874
Mesajlar
11,071,315
Üyeler
198,000
Son üye
Power59
Geri
Top