Hatamı yapıyorum ? Çokmu konuşuyorum ?

Ragnar Adamdır

80+ Silver
Katılım
10 Şubat 2021
Mesajlar
2,198
Reaksiyon skoru
1,314
Selam arkadaşlar şimdi konu şu yaklaşık 10-12 gün önce aranıza katıldım aranıza katılmadan önce aklıma takılan soruyu google yazınca zaten biri burda yazmış oluyordu ve bende çözüme genellikle ulaşıyordum sonra dedimki kendi kendime ulan her ihtiyacında bu foruma giriyorsun bilgiyi cebe atıyorsun çıkıyorsun e dedim sende katıl bişeyler öğrenirsin yks stresini birilerine yardım ederek yardım alarak atarsın falan dedim katıldım. Ve hemen hemen her gece bu saatlerde aktif oluyorum herkese yardım etmeye çalışıyorum bazen nokta atışı yapıyorum yani kesin bildiğim şeyler oluyor bazen google da araştırıp bulabilirim diyorum bakıyorum emin olduklarımı yazıyorum reddit falan çevirip yazmaya çalışıyorum. Bazen ki bazen değil çoğunlukla mouse ve kulaklık önerilerinde hata yapıyorum arkadaşlarda reaksiyonla açık açık söylüyorlar sağolsunlar :D
Sözün özü arkadaşlar biraz fazlamı konuşuyorum yani 10 günde bu kadar mesaj yazmam sizin deyiminizle mesaj kasıyor diye algılanıyorsa sadece nokta atışı bildiğim konularamı yazayım ne yapayım ? :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada hayatım boyunca bana verilen öğütlere önerilere üzülmedim kafamın bi yerine yazdım tamamen babanızın oğlu gibi çekinmeden yazabilirsiniz. :)
 
Selam arkadaşlar şimdi konu şu yaklaşık 10-12 gün önce aranıza katıldım aranıza katılmadan önce aklıma takılan soruyu google yazınca zaten biri burda yazmış oluyordu ve bende çözüme genellikle ulaşıyordum sonra dedimki kendi kendime ulan her ihtiyacında bu foruma giriyorsun bilgiyi cebe atıyorsun çıkıyorsun e dedim sende katıl bişeyler öğrenirsin yks stresini birilerine yardım ederek yardım alarak atarsın falan dedim katıldım. Ve hemen hemen her gece bu saatlerde aktif oluyorum herkese yardım etmeye çalışıyorum bazen nokta atışı yapıyorum yani kesin bildiğim şeyler oluyor bazen google da araştırıp bulabilirim diyorum bakıyorum emin olduklarımı yazıyorum reddit falan çevirip yazmaya çalışıyorum. Bazen ki bazen değil çoğunlukla mouse ve kulaklık önerilerinde hata yapıyorum arkadaşlarda reaksiyonla açık açık söylüyorlar sağolsunlar :D
Sözün özü arkadaşlar biraz fazlamı konuşuyorum yani 10 günde bu kadar mesaj yazmam sizin deyiminizle mesaj kasıyor diye algılanıyorsa sadece nokta atışı bildiğim konularamı yazayım ne yapayım ? :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada hayatım boyunca bana verilen öğütlere önerilere üzülmedim kafamın bi yerine yazdım tamamen babanızın oğlu gibi çekinmeden yazabilirsiniz. :)
Yanlış bilgilendirme yapmadığınız sürece ne kadar cevap yazdığınızın pek önemi yok.
Doğru olanı yapıyorsunuz böyle devam. 👍🏻
 
adamsın sen kimse doğuştan bilgiyle doğmadı her gün herkes birbirinden tonla şey öğreniyor.
 
Selam arkadaşlar şimdi konu şu yaklaşık 10-12 gün önce aranıza katıldım aranıza katılmadan önce aklıma takılan soruyu google yazınca zaten biri burda yazmış oluyordu ve bende çözüme genellikle ulaşıyordum sonra dedimki kendi kendime ulan her ihtiyacında bu foruma giriyorsun bilgiyi cebe atıyorsun çıkıyorsun e dedim sende katıl bişeyler öğrenirsin yks stresini birilerine yardım ederek yardım alarak atarsın falan dedim katıldım. Ve hemen hemen her gece bu saatlerde aktif oluyorum herkese yardım etmeye çalışıyorum bazen nokta atışı yapıyorum yani kesin bildiğim şeyler oluyor bazen google da araştırıp bulabilirim diyorum bakıyorum emin olduklarımı yazıyorum reddit falan çevirip yazmaya çalışıyorum. Bazen ki bazen değil çoğunlukla mouse ve kulaklık önerilerinde hata yapıyorum arkadaşlarda reaksiyonla açık açık söylüyorlar sağolsunlar :D
Sözün özü arkadaşlar biraz fazlamı konuşuyorum yani 10 günde bu kadar mesaj yazmam sizin deyiminizle mesaj kasıyor diye algılanıyorsa sadece nokta atışı bildiğim konularamı yazayım ne yapayım ? :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada hayatım boyunca bana verilen öğütlere önerilere üzülmedim kafamın bi yerine yazdım tamamen babanızın oğlu gibi çekinmeden yazabilirsiniz. :)
Konu başlığını "Hata mı yapıyorum, çok mu konuşuyorum?" diye düzeltsen hiç bir hatan kalmaz
 
Selam arkadaşlar şimdi konu şu yaklaşık 10-12 gün önce aranıza katıldım aranıza katılmadan önce aklıma takılan soruyu google yazınca zaten biri burda yazmış oluyordu ve bende çözüme genellikle ulaşıyordum sonra dedimki kendi kendime ulan her ihtiyacında bu foruma giriyorsun bilgiyi cebe atıyorsun çıkıyorsun e dedim sende katıl bişeyler öğrenirsin yks stresini birilerine yardım ederek yardım alarak atarsın falan dedim katıldım. Ve hemen hemen her gece bu saatlerde aktif oluyorum herkese yardım etmeye çalışıyorum bazen nokta atışı yapıyorum yani kesin bildiğim şeyler oluyor bazen google da araştırıp bulabilirim diyorum bakıyorum emin olduklarımı yazıyorum reddit falan çevirip yazmaya çalışıyorum. Bazen ki bazen değil çoğunlukla mouse ve kulaklık önerilerinde hata yapıyorum arkadaşlarda reaksiyonla açık açık söylüyorlar sağolsunlar :D
Sözün özü arkadaşlar biraz fazlamı konuşuyorum yani 10 günde bu kadar mesaj yazmam sizin deyiminizle mesaj kasıyor diye algılanıyorsa sadece nokta atışı bildiğim konularamı yazayım ne yapayım ? :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada hayatım boyunca bana verilen öğütlere önerilere üzülmedim kafamın bi yerine yazdım tamamen babanızın oğlu gibi çekinmeden yazabilirsiniz. :)
Bende ilk geldigimde senin gibiydim
 
En doğru olanı yapıyorsun.
 
Selam arkadaşlar şimdi konu şu yaklaşık 10-12 gün önce aranıza katıldım aranıza katılmadan önce aklıma takılan soruyu google yazınca zaten biri burda yazmış oluyordu ve bende çözüme genellikle ulaşıyordum sonra dedimki kendi kendime ulan her ihtiyacında bu foruma giriyorsun bilgiyi cebe atıyorsun çıkıyorsun e dedim sende katıl bişeyler öğrenirsin yks stresini birilerine yardım ederek yardım alarak atarsın falan dedim katıldım. Ve hemen hemen her gece bu saatlerde aktif oluyorum herkese yardım etmeye çalışıyorum bazen nokta atışı yapıyorum yani kesin bildiğim şeyler oluyor bazen google da araştırıp bulabilirim diyorum bakıyorum emin olduklarımı yazıyorum reddit falan çevirip yazmaya çalışıyorum. Bazen ki bazen değil çoğunlukla mouse ve kulaklık önerilerinde hata yapıyorum arkadaşlarda reaksiyonla açık açık söylüyorlar sağolsunlar :D
Sözün özü arkadaşlar biraz fazlamı konuşuyorum yani 10 günde bu kadar mesaj yazmam sizin deyiminizle mesaj kasıyor diye algılanıyorsa sadece nokta atışı bildiğim konularamı yazayım ne yapayım ? :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada hayatım boyunca bana verilen öğütlere önerilere üzülmedim kafamın bi yerine yazdım tamamen babanızın oğlu gibi çekinmeden yazabilirsiniz. :)
Öğreniyorsan bilerek yapmiyorsan sorun yok devam.
 
Geri
Top