En az 3k zaten bu bütçede mükemmel ötesi bi kulaklık beklemeyin arkadaşlar 1450 tl ile ince hesapta satıldı kendi hesabında inidirm kodu ile 1614 tl ile alınabiliyor arkadaşlar bu fiyata başka kablosuz kulaklık mı var bakın aklınızı başınıza alın eleştiri yaparken fiyatı göz önünde bulundurun evet sorun yaşamanız hoş değil ama fiyat fiyat fiyat fazla uygun kulaklık fiyatına göre değerlendirin
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ben kullanıyorum her işimi karşılıyor fiyatına göre performans bence çok iyi ama sorun yaşamamanızı yeğlerdim
merhaba arkadaşlar bende h7 almayı düşünüyorum geri dönüşlerinizi bekliyorum mesajları okudum ekstra bir şey söylemek isteyen varsa yorumlara açığım konudan belirli bir zaman geçmiş haftalardır deneyimleyen arkadaşlar cevaplarsanız sevinirim...
Ben ilk kez böyle bir sorunla karşılaşmıştım. Başka wifi yada wireless ya da bluetooth aygıtlarının sinyal çakışmalarıyla ilgili bir sorun zannetmiştim. Fakat maalesef bunla ilgisi olduğunu düşünmüyorum çünkü bu aygıtları kaldırıp denemiştim yine aynıydı. Sanırım kronik sorun. Bu arada evet iade etmek zorunda kaldım. Yılbaşından 2 gün önce iade ettim. Daha dün onaylandı. Fakat henüz para iadesi gerçekleşmedi. Haftaiçi düşer sanırım.
hocam iadeniz ne durumda acaba. Ben bugün görüştüm 20 iş günü içinde iade oluyor denildi ama arıza giderilirse geri gönderim sağlarız dediler merak ettim senin durumu
merhaba arkadaşlar bende h7 almayı düşünüyorum geri dönüşlerinizi bekliyorum mesajları okudum ekstra bir şey söylemek isteyen varsa yorumlara açığım konudan belirli bir zaman geçmiş haftalardır deneyimleyen arkadaşlar cevaplarsanız sevinirim...
hocam iadeniz ne durumda acaba. Ben bugün görüştüm 20 iş günü içinde iade oluyor denildi ama arıza giderilirse geri gönderim sağlarız dediler merak ettim senin durumu
Mesaj otomatik birleştirildi:
hocam mesajları okuduysanız eğer biraz şans işi kimisinde sıkıntı yok kullanıyor kimisi beğenmememiş benimde arızalı çıktı misal
Ben iademi gerçekleştirdim fakat sorunlar devam ediyor. Ürünü satın alalı 1 ay oluyor nerdeyse. Bu sorunu farkettiğimde bildirdim gayet anlayışlı ve çözüm odaklı yaklaştı müşterci temsilcisi. Özür diledir ve iade etmem gerektiğini söylediler. Gönderdim 21 iş günü sürebileceğini ama normalde 5-6 günde çözüm sağladıklarını söylediler. İki hafta geçmişti ses yoktu. Ertesi gün yazayım dedim haber var mı diye. Yazdığım gün iademi onayladılar. 1-2 iş gününde ödeme yapılan hesaba paranın iade edileceğini söylediler. Sonra kapı çaldı kargo geldi. Bir baktım benim gönderdiğim kulaklığı bana geri göndermiş servis. Üzerindeki notta şöyle yazıyordu ' Ürünün testleri yapıldı bir sorun bulunamadı fakat müşteri memnuniyeti adına iade onaylanmıştır.' Muhtemelen bu sorunu tespit etmek için gereken vakti ayıramadılar. Çünkü ben dahil bir çok kullanıcı aynı problemi yaşamış kronik bir sorun ve saçma bir sorun olduğu için tespit edilememiş olabilir ama bunun sorumlusu asla tüketici değildir.Daha sonra bunu bildirdim. Bunun bir yanlışlık olduğunu belirterek özür dilediler ve zahmet vereceğiz ama tarafımıza ürünü tekrar gönderirmisiniz diyerek kargo kodu verdiler. Bende müsait olduğum zaman kargoya bırakabileceğimi söyledim. Henüz bırakamadım çalıştığım için mesai saatlerim kargo saatlerine uymuyor. Bir off günümde bırakmayı düşünüyorum. Para iadem onaylandıktan sonra yaklaşık 10 gün geçti. Bugün iletişim kurduk ve iademin hala yapılmadığını belirttim. Dün sistemde para iadesinin yapıldığını görünüyor diye bilgi verdiler. Bu süreçte 1-2 gün sonra gerçekleşiyormuş bilemedim. Yarın tekrar kontrol edip bize bilgin verin sizle dekont paylaşalım dediler. Yarında yatmaz ise aldığım dekontu paparayla paylaşacağım bende. Süreç bu şekilde bakalım. Ama Türkiye üzerinde böyle çözüm odaklı ve gerçekten ilgili yardımsever ilk kez bir firmayla görüşüyorum iade konusunda. Fakat henüz sonuç alamadığım için bu söylediklerimi doğrulayamıyorum maalesef.
Ben iademi gerçekleştirdim fakat sorunlar devam ediyor. Ürünü satın alalı 1 ay oluyor nerdeyse. Bu sorunu farkettiğimde bildirdim gayet anlayışlı ve çözüm odaklı yaklaştı müşterci temsilcisi. Özür diledir ve iade etmem gerektiğini söylediler. Gönderdim 21 iş günü sürebileceğini ama normalde 5-6 günde çözüm sağladıklarını söylediler. İki hafta geçmişti ses yoktu. Ertesi gün yazayım dedim haber var mı diye. Yazdığım gün iademi onayladılar. 1-2 iş gününde ödeme yapılan hesaba paranın iade edileceğini söylediler. Sonra kapı çaldı kargo geldi. Bir baktım benim gönderdiğim kulaklığı bana geri göndermiş servis. Üzerindeki notta şöyle yazıyordu ' Ürünün testleri yapıldı bir sorun bulunamadı fakat müşteri memnuniyeti adına iade onaylanmıştır.' Muhtemelen bu sorunu tespit etmek için gereken vakti ayıramadılar. Çünkü ben dahil bir çok kullanıcı aynı problemi yaşamış kronik bir sorun ve saçma bir sorun olduğu için tespit edilememiş olabilir ama bunun sorumlusu asla tüketici değildir.Daha sonra bunu bildirdim. Bunun bir yanlışlık olduğunu belirterek özür dilediler ve zahmet vereceğiz ama tarafımıza ürünü tekrar gönderirmisiniz diyerek kargo kodu verdiler. Bende müsait olduğum zaman kargoya bırakabileceğimi söyledim. Henüz bırakamadım çalıştığım için mesai saatlerim kargo saatlerine uymuyor. Bir off günümde bırakmayı düşünüyorum. Para iadem onaylandıktan sonra yaklaşık 10 gün geçti. Bugün iletişim kurduk ve iademin hala yapılmadığını belirttim. Dün sistemde para iadesinin yapıldığını görünüyor diye bilgi verdiler. Bu süreçte 1-2 gün sonra gerçekleşiyormuş bilemedim. Yarın tekrar kontrol edip bize bilgin verin sizle dekont paylaşalım dediler. Yarında yatmaz ise aldığım dekontu paparayla paylaşacağım bende. Süreç bu şekilde bakalım. Ama Türkiye üzerinde böyle çözüm odaklı ve gerçekten ilgili yardımsever ilk kez bir firmayla görüşüyorum iade konusunda. Fakat henüz sonuç alamadığım için bu söylediklerimi doğrulayamıyorum maalesef.
Anlattığınız göre gerçekten ilgililer ki bende kulaklığı alırken sallamamazlık yapmadılar ama iade meselesine üzüldüm biraz şanssızlık yaşamışsın gibi umarım herkese aynı yaklaşımda bulunmuyorlardır
Ben iademi gerçekleştirdim fakat sorunlar devam ediyor. Ürünü satın alalı 1 ay oluyor nerdeyse. Bu sorunu farkettiğimde bildirdim gayet anlayışlı ve çözüm odaklı yaklaştı müşterci temsilcisi. Özür diledir ve iade etmem gerektiğini söylediler. Gönderdim 21 iş günü sürebileceğini ama normalde 5-6 günde çözüm sağladıklarını söylediler. İki hafta geçmişti ses yoktu. Ertesi gün yazayım dedim haber var mı diye. Yazdığım gün iademi onayladılar. 1-2 iş gününde ödeme yapılan hesaba paranın iade edileceğini söylediler. Sonra kapı çaldı kargo geldi. Bir baktım benim gönderdiğim kulaklığı bana geri göndermiş servis. Üzerindeki notta şöyle yazıyordu ' Ürünün testleri yapıldı bir sorun bulunamadı fakat müşteri memnuniyeti adına iade onaylanmıştır.' Muhtemelen bu sorunu tespit etmek için gereken vakti ayıramadılar. Çünkü ben dahil bir çok kullanıcı aynı problemi yaşamış kronik bir sorun ve saçma bir sorun olduğu için tespit edilememiş olabilir ama bunun sorumlusu asla tüketici değildir.Daha sonra bunu bildirdim. Bunun bir yanlışlık olduğunu belirterek özür dilediler ve zahmet vereceğiz ama tarafımıza ürünü tekrar gönderirmisiniz diyerek kargo kodu verdiler. Bende müsait olduğum zaman kargoya bırakabileceğimi söyledim. Henüz bırakamadım çalıştığım için mesai saatlerim kargo saatlerine uymuyor. Bir off günümde bırakmayı düşünüyorum. Para iadem onaylandıktan sonra yaklaşık 10 gün geçti. Bugün iletişim kurduk ve iademin hala yapılmadığını belirttim. Dün sistemde para iadesinin yapıldığını görünüyor diye bilgi verdiler. Bu süreçte 1-2 gün sonra gerçekleşiyormuş bilemedim. Yarın tekrar kontrol edip bize bilgin verin sizle dekont paylaşalım dediler. Yarında yatmaz ise aldığım dekontu paparayla paylaşacağım bende. Süreç bu şekilde bakalım. Ama Türkiye üzerinde böyle çözüm odaklı ve gerçekten ilgili yardımsever ilk kez bir firmayla görüşüyorum iade konusunda. Fakat henüz sonuç alamadığım için bu söylediklerimi doğrulayamıyorum maalesef.
tam bir rezalet. ben garanti olsun diye amazona da yazdım 14 günlük cayma hakkımı kullanmak için. para iadesi acil lazım burda kapalı kutu razer barracuda buldum onu alıcam ama anlaşılan para hemen iade olmayacak
tam bir rezalet. ben garanti olsun diye amazona da yazdım 14 günlük cayma hakkımı kullanmak için. para iadesi acil lazım burda kapalı kutu razer barracuda buldum onu alıcam ama anlaşılan para hemen iade olmayacak
hocam 21 iş günü oldu yazmış arkadaş çok uzun bir süre üstelik hala yatmamış bana göre fiyasko. misal ben kulaklığı 1600 tl ye aldım şuan 2000 olmuş para onlarda kaldıkça değeri düşüyor
Anlattığınız göre gerçekten ilgililer ki bende kulaklığı alırken sallamamazlık yapmadılar ama iade meselesine üzüldüm biraz şanssızlık yaşamışsın gibi umarım herkese aynı yaklaşımda bulunmuyorlardır
Ya açıkçası ben ürünü kozmetik ve ergonomik açıdan çok beğenmiştim iade ederken üzüldüm gerçekten. Ama maalesef bu tarz problemli ürünü kullanmak insanın canını sıkar haliyle. Ne kadar fp ürün olsa da sıfır bir ürün alıp kullanıyorken performans beklemesen bile sorunsuz çalışmasını bekler herkes doğal olarak. Neyse sağlık olsun bakalım.
hocam 21 iş günü oldu yazmış arkadaş çok uzun bir süre üstelik hala yatmamış bana göre fiyasko. misal ben kulaklığı 1600 tl ye aldım şuan 2000 olmuş para onlarda kaldıkça değeri düşüyor
Evet böyle bi durumda var ve süreç bu kadar uzadıkça insan düşünüyor acaba kibar davranıp işi yokuşa mı sürüyorlar diye. Ama küçücük basit bir firma değil sonuçta böyle şeylere ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. Yoğunluktan vesaire olabilir diyorum . Yine de onların bu güzel yaklaşımı sebebiyle aynı anlayışı bende gösterdim bu süreçte. Umarım pişman etmezler
Ya açıkçası ben ürünü kozmetik ve ergonomik açıdan çok beğenmiştim iade ederken üzüldüm gerçekten. Ama maalesef bu tarz problemli ürünü kullanmak insanın canını sıkar haliyle. Ne kadar fp ürün olsa da sıfır bir ürün alıp kullanıyorken performans beklemesen bile sorunsuz çalışmasını bekler herkes doğal olarak. Neyse sağlık olsun bakalım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Evet böyle bi durumda var ve süreç bu kadar uzadıkça insan düşünüyor acaba kibar davranıp işi yokuşa mı sürüyorlar diye. Ama küçücük basit bir firma değil sonuçta böyle şeylere ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. Yoğunluktan vesaire olabilir diyorum . Yine de onların bu güzel yaklaşımı sebebiyle aynı anlayışı bende gösterdim bu süreçte. Umarım pişman etmezler