Ben ilk kez böyle bir sorunla karşılaşmıştım. Başka wifi yada wireless ya da bluetooth aygıtlarının sinyal çakışmalarıyla ilgili bir sorun zannetmiştim. Fakat maalesef bunla ilgisi olduğunu düşünmüyorum çünkü bu aygıtları kaldırıp denemiştim yine aynıydı. Sanırım kronik sorun. Bu arada evet iade etmek zorunda kaldım. Yılbaşından 2 gün önce iade ettim. Daha dün onaylandı. Fakat henüz para iadesi gerçekleşmedi. Haftaiçi düşer sanırım.Hocam alalı 2 gün oldu bahsettiğiniz problem bende de var. 1-2 saat geçince seste anlık bozulma oluyor. siz iade mi ettiniz
havitin kendi sitesinden aldıysan almıyorlar iadeSanırım iade edeceğim daha 2.günde problem yaratıyorsa ileriye dönük iyice sıkıntı olabilir
Ben kendi sitesinden almıştım. İade ettim. Süreç yaklaşık 2 hafta sürdü ama yasal süreç 21 iş günü zaten. Tabi satın aldıktan 14 gün içerisinde iade ettim. Bir sebebe de ihtiyacım yok iade etmek için hepimizin bu süreçte. Hatta ürün servise gitti. Bahsettiğim sorunu tespit edememiş servis. Eminim ki buna vakit ayırıp test edemediler. Sorun yok olarak belirtilmiş. Müşteri memnuniyeti adına iade onaylanmış zaten. Muhtemelen o ürün başka bir müşteriye gidecek birgün. Ama Havitin müşteri temsilcileri benim ettiğim tecrübeyle söylüyorum gayet nazik anlayışlı çözüm odaklıydı. Her konuda da yardımcı oluyorlar. Exvega gibi problemleri yokuşa sürme bozuk malları müşteriye kitleme gibi tavırları yok en azından. Bu benim ettiğim tecrübe tabi.havitin kendi sitesinden aldıysan almıyorlar iade
hijyen nedeniyle almadılar benimkini bidaha bulasmam haviteBen kendi sitesinden almıştım. İade ettim. Süreç yaklaşık 2 hafta sürdü ama yasal süreç 21 iş günü zaten. Tabi satın aldıktan 14 gün içerisinde iade ettim. Bir sebebe de ihtiyacım yok iade etmek için hepimizin bu süreçte. Hatta ürün servise gitti. Bahsettiğim sorunu tespit edememiş servis. Eminim ki buna vakit ayırıp test edemediler. Sorun yok olarak belirtilmiş. Müşteri memnuniyeti adına iade onaylanmış zaten. Muhtemelen o ürün başka bir müşteriye gidecek birgün. Ama Havitin müşteri temsilcileri benim ettiğim tecrübeyle söylüyorum gayet nazik anlayışlı çözüm odaklıydı. Her konuda da yardımcı oluyorlar. Exvega gibi problemleri yokuşa sürme bozuk malları müşteriye kitleme gibi tavırları yok en azından. Bu benim ettiğim tecrübe tabi.
Ben kendi sitesinden almıştım. İade ettim. Süreç yaklaşık 2 hafta sürdü ama yasal süreç 21 iş günü zaten. Tabi satın aldıktan 14 gün içerisinde iade ettim. Bir sebebe de ihtiyacım yok iade etmek için hepimizin bu süreçte. Hatta ürün servise gitti. Bahsettiğim sorunu tespit edememiş servis. Eminim ki buna vakit ayırıp test edemediler. Sorun yok olarak belirtilmiş. Müşteri memnuniyeti adına iade onaylanmış zaten. Muhtemelen o ürün başka bir müşteriye gidecek birgün. Ama Havitin müşteri temsilcileri benim ettiğim tecrübeyle söylüyorum gayet nazik anlayışlı çözüm odaklıydı. Her konuda da yardımcı oluyorlar. Exvega gibi problemleri yokuşa sürme bozuk malları müşteriye kitleme gibi tavırları yok en azından. Bu benim ettiğim tecrübe tabi.
Amazondan aldım. Müşteri temsilcisiyle görüştüm 30 gün içinde iade edebilirsiniz dedihavitin kendi sitesinden aldıysan almıyorlar iade
ozaman iyi ben bi eşeklik edip ordan aldım elimde patladıAmazondan aldım. Müşteri temsilcisiyle görüştüm 30 gün içinde iade edebilirsiniz dedi
youtube incelemerinde ki yorumlara baktım 1-2 kişi de aynı sorunla karşılaşmışBen ilk kez böyle bir sorunla karşılaşmıştım. Başka wifi yada wireless ya da bluetooth aygıtlarının sinyal çakışmalarıyla ilgili bir sorun zannetmiştim. Fakat maalesef bunla ilgisi olduğunu düşünmüyorum çünkü bu aygıtları kaldırıp denemiştim yine aynıydı. Sanırım kronik sorun. Bu arada evet iade etmek zorunda kaldım. Yılbaşından 2 gün önce iade ettim. Daha dün onaylandı. Fakat henüz para iadesi gerçekleşmedi. Haftaiçi düşer sanırım.
seninde mi aynı sıkıntı varozaman iyi ben bi eşeklik edip ordan aldım elimde patladı
yok fuxi h3 aldım begenmedım ıade konusunda sıkıntı çıkardılaryoutube incelemerinde ki yorumlara baktım 1-2 kişi de aynı sorunla karşılaşmış
Mesaj otomatik birleştirildi:
seninde mi aynı sıkıntı var
Anladım. Sorunsuz bi kablosuz kulaklık için sanırım en az 3k vermek lazım heralde. Razer blackshark v2x alıcam gibi şuan ona yükseldimyok fuxi h3 aldım begenmedım ıade konusunda sıkıntı çıkardılar
En az 3k zaten bu bütçede mükemmel ötesi bi kulaklık beklemeyin arkadaşlar 1450 tl ile ince hesapta satıldı kendi hesabında inidirm kodu ile 1614 tl ile alınabiliyor arkadaşlar bu fiyata başka kablosuz kulaklık mı var bakın aklınızı başınıza alın eleştiri yaparken fiyatı göz önünde bulundurun evet sorun yaşamanız hoş değil ama fiyat fiyat fiyat fazla uygun kulaklık fiyatına göre değerlendirinAnladım. Sorunsuz bi kablosuz kulaklık için sanırım en az 3k vermek lazım heralde. Razer blackshark v2x alıcam gibi şuan ona yükseldim