Hawk Future mı, İkea Markus Mu?

Katılım
16 Kasım 2022
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
5
Merhaba, bir süredir oyuncu veya ofis koltuğu arayışındayım. Birçok marka ve modeli araştırdım. Tamamen herkesin beğendiği bir ürün bulamadım. Birinin övdüğünü diğeri eleştirmiş.

En sonunda Hawk Future ve IKEA Markus arasında kaldım. Hawk'ın rahat olmaması ve parçalanma, kırılma gibi sorunlarının olduğunu gördüm. Markus'un ise statik elektriklenme yaptığını, garanti olmasına rağmen ilgilenmedikleri veya geçiştirdikleri gibi sorunları gördüm.
Maalesef konumum itibariyle ikisinden birini deneyebilmem mümkün değil. Boyum 175 kilom 78. Alacağım koltuğun rahat, sağlam ve uzun ömürlü olmasını istiyorum. 6 ay sonra şurası kırıldı, şu sorunu çıkardı derdiyle uğraşmak istemiyorum.
Hawk Future Amazonda 14.500tl,
İKEA Markus ise kendi sitesinde kargo ücretiyle beraber (1400tl kargo ücreti mi olur?) 13.400tl
Tavsiyeleriniz ve bu iki koltuktan birini kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum. Önerileriniz nelerdir?
 
Merhaba, bir süredir oyuncu veya ofis koltuğu arayışındayım. Birçok marka ve modeli araştırdım. Tamamen herkesin beğendiği bir ürün bulamadım. Birinin övdüğünü diğeri eleştirmiş.

En sonunda Hawk Future ve IKEA Markus arasında kaldım. Hawk'ın rahat olmaması ve parçalanma, kırılma gibi sorunlarının olduğunu gördüm. Markus'un ise statik elektriklenme yaptığını, garanti olmasına rağmen ilgilenmedikleri veya geçiştirdikleri gibi sorunları gördüm.
Maalesef konumum itibariyle ikisinden birini deneyebilmem mümkün değil. Boyum 175 kilom 78. Alacağım koltuğun rahat, sağlam ve uzun ömürlü olmasını istiyorum. 6 ay sonra şurası kırıldı, şu sorunu çıkardı derdiyle uğraşmak istemiyorum.
Hawk Future Amazonda 14.500tl,
İKEA Markus ise kendi sitesinde kargo ücretiyle beraber (1400tl kargo ücreti mi olur?) 13.400tl
Tavsiyeleriniz ve bu iki koltuktan birini kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum. Önerileriniz nelerdir?
Future kullaniyorum, gayet rahat ve kullanışlı. Memnunum hocam.
 
Merhaba, bir süredir oyuncu veya ofis koltuğu arayışındayım. Birçok marka ve modeli araştırdım. Tamamen herkesin beğendiği bir ürün bulamadım. Birinin övdüğünü diğeri eleştirmiş.

En sonunda Hawk Future ve IKEA Markus arasında kaldım. Hawk'ın rahat olmaması ve parçalanma, kırılma gibi sorunlarının olduğunu gördüm. Markus'un ise statik elektriklenme yaptığını, garanti olmasına rağmen ilgilenmedikleri veya geçiştirdikleri gibi sorunları gördüm.
Maalesef konumum itibariyle ikisinden birini deneyebilmem mümkün değil. Boyum 175 kilom 78. Alacağım koltuğun rahat, sağlam ve uzun ömürlü olmasını istiyorum. 6 ay sonra şurası kırıldı, şu sorunu çıkardı derdiyle uğraşmak istemiyorum.
Hawk Future Amazonda 14.500tl,
İKEA Markus ise kendi sitesinde kargo ücretiyle beraber (1400tl kargo ücreti mi olur?) 13.400tl
Tavsiyeleriniz ve bu iki koltuktan birini kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum. Önerileriniz nelerdir?
Ben de zamanında bunları ve birkaç modeli daha araştırmıştım, net bir sonuca varamayıp o an olan bir indirimin de etkisiyle “aman boşver yarı fiyatına Hawk Fab alayım ne olabilir ki” demiştim hala onu kullanıyorum hem klasik oyuncu koltukları gibi durmayıp masada estetik durması açısından hem bir rahatsızlık yaşamamam sebebiyle memnunum 😅

Future de iyidir bence, o an o fiyatı verip risk almak istememiştim ama şuan olsa şans verirdim.
 
Ben de zamanında bunları ve birkaç modeli daha araştırmıştım, net bir sonuca varamayıp o an olan bir indirimin de etkisiyle “aman boşver yarı fiyatına Hawk Fab alayım ne olabilir ki” demiştim hala onu kullanıyorum hem klasik oyuncu koltukları gibi durmayıp masada estetik durması açısından hem bir rahatsızlık yaşamamam sebebiyle memnunum 😅

Future de iyidir bence, o an o fiyatı verip risk almak istememiştim ama şuan olsa şans verirdim.
Ne kadar süredir kullanıyorsunuz?
 
Markus tavsiyemdir bir dönem kullandım malzeme kalitesi çok daha iyi hissettiriyor bir sebepten dolayı satmam gerekti ama keşke satmasaydım. Hawk fab v6 da var evde ama karşılaştırma yapmaya gerek bile yok diyebilirim.
 
Markus tavsiyemdir bir dönem kullandım malzeme kalitesi çok daha iyi hissettiriyor bir sebepten dolayı satmam gerekti ama keşke satmasaydım. Hawk fab v6 da var evde ama karşılaştırma yapmaya gerek bile yok diyebilirim.
Hocam hiç statik elektriklenme yaşadın mı? Ayrıca yakın şehirlerde bile İKEA bulunmadığı için olası garanti durumunda mağazalarına gitmem gerekir mi yoksa kargo ile tüm işlemler hallediliyor mu, bilgin var mı?
 
Hocam hiç statik elektriklenme yaşadın mı? Ayrıca yakın şehirlerde bile İKEA bulunmadığı için olası garanti durumunda mağazalarına gitmem gerekir mi yoksa kargo ile tüm işlemler hallediliyor mu, bilgin var mı?
Elektriklenme yaşamadım. Eğer kırık veya eksik bir parça varsa onu ekstra gönderiyorlar diye biliyorum. Sana gelen ürün defolu olmadığı sürece bir sorun yaşayacağını sanmıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yani elektriklenme neden olur düşüneyim halıda filan kullanılırsa belki ondan olur ama ben parkede kullandım hiç öyle bir sorun yaşamadım tabi benim deneyimim 3-4 yıl öncesine gidiyor. Onu da belirteyim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,821
Mesajlar
11,081,574
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top