Arkadaşlar hayalet ekran sorununun panel 2 defa degişmesine rağmen gitmemesi neden dolayı olur. Bide evofone garantisinden arızanın giderilememesi durumunda değişim veya iade yapan varsa süreç nasil oldu anlatabilir mi ?
panel degiştiginde sorun ortadan kalkar ekranı degiştirmemişlerdir muhtemelen lakin 6 ay içinde telefon aynı arızadan 3 kez servisi gitmiş ve sorun çözülememiş ise cihazın faturası kimin adına kayıtlı ise e devletten tüketici hakem heyetine basurup ücret iadesi yada ürün değişimi talebinde bulunabilirArkadaşlar hayalet ekran sorununun panel 2 defa degişmesine rağmen gitmemesi neden dolayı olur. Bide evofone garantisinden arızanın giderilememesi durumunda değişim veya iade yapan varsa süreç nasil oldu anlatabilir mi ?
LG G6 telefonumda aynı sorunu yaşadım, garantisi bitmesine rağmen değiştirelim dediler.Arkadaşlar hayalet ekran sorununun panel 2 defa degişmesine rağmen gitmemesi neden dolayı olur. Bide evofone garantisinden arızanın giderilememesi durumunda değişim veya iade yapan varsa süreç nasil oldu anlatabilir mi ?