Neler Yeni

Yardım Hepsiburada Değişim Deyip İade Talebi Oluşturuyor.

Clyde

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2022
Mesajlar
1,005
Dahası  
Reaksiyon skoru
451
Konum
Adana
İsim
Yiğit Özdemir
İlgilendiği Kategoriler
Telefon. Bilgisayar. Monitör. Kulaklık.
17/06/2023 tarihinde Hepsiburada Sepetist adlı mağazadan NSI MPG B650 CARBON Wi-Fi Anakart satın aldım. İşlemcimi görmemesi ve ekran gelmemesi sorunu ile servise başvurdum. 3 hafta sonunda servisten değişim/iade kararı verildi. 1 Ağustos Salı günü Hepsiburada'yı aradım değişim istediğimi belirttim telefon kapandı bir daha da geri dönmediler (talep oluşturmama rağmen). Bugün talebim üzerinden beni aradılar Değişim istediğimi belirttim "İade talebi alabiliyoruz sadece iade talebi üzerinden değişim istediğinizi belirteceğim" dediler. Ben de iade istemediğimi bu 3. Anakartım önce ki 2 kartın yamuk geldiğini yine değişim yerine iade yapıldığını açıkça belirttim. İade oluşturulursa bize ulaşın tekrardan dediler. Herhangi bir iade işlemi yapılırsa Tüketici Hakem Heyetine başvurmam sonuç verir mi? Ben ürünü 9000 TL'ye aldım ürün şuan aynı sitede 14000 TL ki 1 1.5 aydır bu sorun ile uğraşıyorum.
 

Ekler

  • Screenshot_20230804_161411_Hepsiburada.jpg
    Screenshot_20230804_161411_Hepsiburada.jpg
    384.9 KB · Hit: 68
  • Screenshot_20230804_160510_Hepsiburada.jpg
    Screenshot_20230804_160510_Hepsiburada.jpg
    285.9 KB · Hit: 59
  • Screenshot_20230801_211516_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20230801_211516_Samsung Notes.jpg
    121.9 KB · Hit: 64

CptSpork

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
1,139
ben de 5 gün önce felan sepetist'den msi b550-a pro aldım şuana kadar bi sorun yaşamadım ama ürünün dış kutusu hafif hasarlıydı.
sanırım aynı ürün stoklarında bitmiş o yüzden iade vermeye çalışıyorlar çok yaşanılan bi durum bu.
çünki benim kartı da 3100 TL'ye koymuşlardı satışa. akakçede en ucuz 3700 TL şu anda.
 

Clyde

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2022
Mesajlar
1,005
Dahası  
Reaksiyon skoru
451
Konum
Adana
İsim
Yiğit Özdemir
İlgilendiği Kategoriler
Telefon. Bilgisayar. Monitör. Kulaklık.
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
ben de 5 gün önce felan sepetist'den msi b550-a pro aldım şuana kadar bi sorun yaşamadım ama ürünün dış kutusu hafif hasarlıydı.
sanırım aynı ürün stoklarında bitmiş o yüzden iade vermeye çalışıyorlar çok yaşanılan bi durum bu.
çünki benim kartı da 3100 TL'ye koymuşlardı satışa. akakçede en ucuz 3700 TL şu anda.
Şuan Sepetist ürünü satıyor. Ürün ellerinde yoksa mantıken satamazlar. Müşteri Hizmetlerinin dediği şey "Değişim talebi oluşturamıyoruz iade talebi oluşturup iade talebi üzerinden değişim istediğinizi belirteceğim."
 

CptSpork

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
1,139
Şuan Sepetist ürünü satıyor. Ürün ellerinde yoksa mantıken satamazlar. Müşteri Hizmetlerinin dediği şey "Değişim talebi oluşturamıyoruz iade talebi oluşturup iade talebi üzerinden değişim istediğinizi belirteceğim."
evet hocam garip olan da o
benim ürünü 3100 TL'ye satıyolardı şu anda 5800 TL'ye satıyolar.
bu kadar piyasanın altında satıp bi andada bu kadar piyasa fiyatının üstüne satmak çok değişik bi strateji ne yapmaya çalışıyorlar acaba
hepsiburada bence amazondan sonra en iyi site ama bilmiyorum umarım çözülür sorununuz.
tüketici hakem heyeti genelde yardımcı oluyor bu tarz konularda.

bir de anakart yamuk geldi demişsiniz sepetistten sipariş ettiğiniz anakartlar mı bunlar? yamukluğu gözle görülür bi biçimdemiydi?
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,218
En İyi Cevap
1
17/06/2023 tarihinde Hepsiburada Sepetist adlı mağazadan NSI MPG B650 CARBON Wi-Fi Anakart satın aldım. İşlemcimi görmemesi ve ekran gelmemesi sorunu ile servise başvurdum. 3 hafta sonunda servisten değişim/iade kararı verildi. 1 Ağustos Salı günü Hepsiburada'yı aradım değişim istediğimi belirttim telefon kapandı bir daha da geri dönmediler (talep oluşturmama rağmen). Bugün talebim üzerinden beni aradılar Değişim istediğimi belirttim "İade talebi alabiliyoruz sadece iade talebi üzerinden değişim istediğinizi belirteceğim" dediler. Ben de iade istemediğimi bu 3. Anakartım önce ki 2 kartın yamuk geldiğini yine değişim yerine iade yapıldığını açıkça belirttim. İade oluşturulursa bize ulaşın tekrardan dediler. Herhangi bir iade işlemi yapılırsa Tüketici Hakem Heyetine başvurmam sonuç verir mi? Ben ürünü 9000 TL'ye aldım ürün şuan aynı sitede 14000 TL ki 1 1.5 aydır bu sorun ile uğraşıyorum.
Hepsiburada politikasında değişim talep ettiğinde eğer ürün ellerinde yoksa paranı iade ederler. Ama fiyatı kaç olursa olsun eğer hala ürünü satıyorlarsa ürünü değiştirmek zorundalar. Kendi kurallarında bu yazıyor. Sonuç alamazsan THH başvurmalısın. Sonucunda değişim kararı çıkar.
 

Clyde

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2022
Mesajlar
1,005
Dahası  
Reaksiyon skoru
451
Konum
Adana
İsim
Yiğit Özdemir
İlgilendiği Kategoriler
Telefon. Bilgisayar. Monitör. Kulaklık.
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
evet hocam garip olan da o
benim ürünü 3100 TL'ye satıyolardı şu anda 5800 TL'ye satıyolar.
bu kadar piyasanın altında satıp bi andada bu kadar piyasa fiyatının üstüne satmak çok değişik bi strateji ne yapmaya çalışıyorlar acaba
hepsiburada bence amazondan sonra en iyi site ama bilmiyorum umarım çözülür sorununuz.
tüketici hakem heyeti genelde yardımcı oluyor bu tarz konularda.

bir de anakart yamuk geldi demişsiniz sepetistten sipariş ettiğiniz anakartlar mı bunlar? yamukluğu gözle görülür bi biçimdemiydi?
Bu fotoğrafta ki Amazon'dan. Amazon kendisi satıyordu. Diğerinin fotoğrafını bulamadım o direkt ram slotları ile birlikte yamulmuştu. Onu da resmi satıcı olarak Hepsiburada'dan aldım. 2 yamuk 1 bozuk cihaz. Bu şans benden başkasını bulmaz zaten.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hepsiburada politikasında değişim talep ettiğinde eğer ürün ellerinde yoksa paranı iade ederler. Ama fiyatı kaç olursa olsun eğer hala ürünü satıyorlarsa ürünü değiştirmek zorundalar. Kendi kurallarında bu yazıyor. Sonuç alamazsan THH başvurmalısın. Sonucunda değişim kararı çıkar.
Benim şuan sorunlu olan ürünüm Sepetist adlı satıcıdan aldığım ürün. Hepsiburada değişim talebi açamıyoruz diyor. İade talebi açıldı ben de talebin altına olanları anlatıp müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini ve son olarak Değişim istediğimi iade istemediğimi belirttim. 2 iş günü içerisinde sonuçlanır dediler beklemekteyim. Bilgisayar üzerinden işim 2 aydır işsiz işsiz oturuyorum çok canımı sıkmaya başladı bu durum.
 

Ekler

  • IMG-20230714-WA0048.jpg
    IMG-20230714-WA0048.jpg
    289.5 KB · Hit: 43
  • IMG-20230714-WA0050.jpg
    IMG-20230714-WA0050.jpg
    296.1 KB · Hit: 40

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
3,003
Bu fotoğrafta ki Amazon'dan. Amazon kendisi satıyordu. Diğerinin fotoğrafını bulamadım o direkt ram slotları ile birlikte yamulmuştu. Onu da resmi satıcı olarak Hepsiburada'dan aldım. 2 yamuk 1 bozuk cihaz. Bu şans benden başkasını bulmaz zaten.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Benim şuan sorunlu olan ürünüm Sepetist adlı satıcıdan aldığım ürün. Hepsiburada değişim talebi açamıyoruz diyor. İade talebi açıldı ben de talebin altına olanları anlatıp müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini ve son olarak Değişim istediğimi iade istemediğimi belirttim. 2 iş günü içerisinde sonuçlanır dediler beklemekteyim. Bilgisayar üzerinden işim 2 aydır işsiz işsiz oturuyorum çok canımı sıkmaya başladı bu durum.
Geçmiş olsun dostum. Umarım en kısa zamanda istediğin olur. İşinin bozulması daha kötü bir durum
 

Clyde

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2022
Mesajlar
1,005
Dahası  
Reaksiyon skoru
451
Konum
Adana
İsim
Yiğit Özdemir
İlgilendiği Kategoriler
Telefon. Bilgisayar. Monitör. Kulaklık.
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Top Bottom