Clyde
80+ Bronze
- Katılım
- 27 Eylül 2022
- Mesajlar
- 1,261
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 602
- Konum
- Adana
- İsim
- Yiğit Özdemir
- İlgilendiği Kategoriler
- Telefon. Bilgisayar. Monitör. Kulaklık.
- amx_v2
- Discord
- amx_v2
17/06/2023 tarihinde Hepsiburada Sepetist adlı mağazadan NSI MPG B650 CARBON Wi-Fi Anakart satın aldım. İşlemcimi görmemesi ve ekran gelmemesi sorunu ile servise başvurdum. 3 hafta sonunda servisten değişim/iade kararı verildi. 1 Ağustos Salı günü Hepsiburada'yı aradım değişim istediğimi belirttim telefon kapandı bir daha da geri dönmediler (talep oluşturmama rağmen). Bugün talebim üzerinden beni aradılar Değişim istediğimi belirttim "İade talebi alabiliyoruz sadece iade talebi üzerinden değişim istediğinizi belirteceğim" dediler. Ben de iade istemediğimi bu 3. Anakartım önce ki 2 kartın yamuk geldiğini yine değişim yerine iade yapıldığını açıkça belirttim. İade oluşturulursa bize ulaşın tekrardan dediler. Herhangi bir iade işlemi yapılırsa Tüketici Hakem Heyetine başvurmam sonuç verir mi? Ben ürünü 9000 TL'ye aldım ürün şuan aynı sitede 14000 TL ki 1 1.5 aydır bu sorun ile uğraşıyorum.