Yardım AMAZONDAN ALDIĞIM ACER MONİTÖRÜN İADE SÜRECİ

Servis raporundan önce ara gerekirse servisten onlar bilgi alır süreç hızlanır.
Öyle yapayım o zaman. Çünkü ACER yetkili servisinin bu işi çözeceği yok gibi gözüküyor. Açılan farklı konularda farklı markaların iptal iade formunu 1 gün sonra mail olarak ilettiklerini gördüm. Benim ürünüm ise ACER yetkili servisine ulaşalı 10 gün oldu hala daha form hazırlık aşamasında diyorlar. Çok oldu, ne zaman ileteceksiniz diyorum birde dalga geçer gibi, yoo daha çok olmamış 10 gün olmuş diyorlar.
 
Öyle yapayım o zaman. Çünkü ACER yetkili servisinin bu işi çözeceği yok gibi gözüküyor. Açılan farklı konularda farklı markaların iptal iade formunu 1 gün sonra mail olarak ilettiklerini gördüm. Benim ürünüm ise ACER yetkili servisine ulaşalı 10 gün oldu hala daha form hazırlık aşamasında diyorlar. Çok oldu, ne zaman ileteceksiniz diyorum birde dalga geçer gibi, yoo daha çok olmamış 10 gün olmuş diyorlar.
Alt tarafı belge çıkartacaklar zaten 1 gün bile çok 10 gün olması normal değil.
 
Alt tarafı belge çıkartacaklar zaten 1 gün bile çok 10 gün olması normal değil.
Şimdi ACER Yetkili Servis ile tekrar görüştüm. Farklı firmalarda bu raporun hazırlanmasının 1 gün sürdüğünü, sürecin kendilerinde neden bu kadar uzadığını sordum. Biz evrağı mail olarak göndermiyoruz, ıslak imzalı bir şekilde aslını kargoluyoruz, yurtdışından imza bekliyor, 1-2 hafta daha sürer bu süreç, ürün zaten şu anda imhaya gönderilmiş evrağınızın hazırlanması bekleniyor gibi bir cevap aldım. Beni bir süre daha bekletecekler gibi gözüküyor. Birde sizin dediğiniz gibi Amazonla görüşeceğim bu konuyu belki onlar süreci hızlandırırlar. Bu kadar basit bir iş nasıl bu kadar uzatılıyor anlam veremiyorum. Parça tedariğini beklememek için iade istiyoruz yine neredeyse aynı süreyi şu evrağı hazırlamaları için bekliyoruz.
 
Şimdi ACER Yetkili Servis ile tekrar görüştüm. Farklı firmalarda bu raporun hazırlanmasının 1 gün sürdüğünü, sürecin kendilerinde neden bu kadar uzadığını sordum. Biz evrağı mail olarak göndermiyoruz, ıslak imzalı bir şekilde aslını kargoluyoruz, yurtdışından imza bekliyor, 1-2 hafta daha sürer bu süreç, ürün zaten şu anda imhaya gönderilmiş evrağınızın hazırlanması bekleniyor gibi bir cevap aldım. Beni bir süre daha bekletecekler gibi gözüküyor. Birde sizin dediğiniz gibi Amazonla görüşeceğim bu konuyu belki onlar süreci hızlandırırlar. Bu kadar basit bir iş nasıl bu kadar uzatılıyor anlam veremiyorum. Parça tedariğini beklememek için iade istiyoruz yine neredeyse aynı süreyi şu evrağı hazırlamaları için bekliyoruz.
Islak imzayı nabacaz lan notere mi vercez :D bi tane kağıt parçası iade ya da değişim yazacak o kadar sen amazonla görüş.
 
Islak imzayı nabacaz lan notere mi vercez :D bi tane kağıt parçası iade ya da değişim yazacak o kadar sen amazonla görüş.
Bende buna benzer bir şey söyledim. Altı üstü bildiğimiz bir iade değişim formu değil mi bu ya dedim. Yok bizimki farklı yurtdışından ıslak imzalı, bizde böyle, her firmada farklı olur diyor 😂😂
Halbuki bana bir mail bile yeterdi 😂
 
Bu kadar uzun sürmez süremez burada sıkıntı var ters konuşun biraz, işlerim aksadı falan diyin, adamlara bak ne kadar rahatlar alt tarafı bir belge hazırlayacaklar imzala scan et pdf formatında kullanıcının mailine at ne bu tatava yurt dışından imza falan hikaye ne alakası var.

yurtdışından imzalı evrak mı bekliyorlarmış

arızalı ürün onların eline ulaştıktan sonra 20 iş günü tamamlandı mı? yasal olarak maks 20'inci iş günü sonunda süreci nihai olarak sonuçlandırmaları gerekir.
 
Herkese iyi günler, iyi forumlar.
Yaklaşık 1 sene önce Amazon üzerinden ACER NITRO VG240YM3BMIIPX isimli monitörü aldım. Monitörde ekranda dikey çizgiler halinde bozulmalar meydana geldi ve servise gönderdim. Birkaç gün sonra servisten aradılar, yedek parça beklediklerini, parçanın geliş süresinin 1.5 ayı bulabileceğini, istersem bekleyeceğimi, istersemde iade talebi oluşturabileceklerini söylediler. Bende iade talebi oluşturalım dedim ve tamamdır talebinizi aldık iade raporu oluşturup size göndereceğiz dediler. Üzerinden 10 gün geçti ve bugün ACER yetkili servisi aradım 1 hafta gibi bir sürede raporu göndereceklerini söylediler. Ben ise bu iade süreci nasıl ilerleyecek, ben ürünü Amazondan aldım ve iade et gibi bir seçeneğin uygulamada şu an gözükmediğini söyledim. Onu biz bilemeyiz gibi bir cevap aldım.

Şimdi benim sizden yardım talebim, rapor elime ulaştığında nasıl bir yol izleyeceğim. Amazon müşteri hizmetlerinin bir numarasını bulamadım. Uygulamada ürünü alalı 1 sene olduğu için iptal et gibi bir seçenekte yok. Ben amazonla nasıl iletişime geçeceğim, durumu nasıl izah edeceğim, ürünü nereye kargolayacağım gibi bir sürü cevabını bilmediğim sorular var.
Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum.
Hocam Neden iade ettiniz ki? Kim bilir o zaman kaç TL'ye almışwınızdır bence şuan daha pahalı olduğu için size böyle dediler

THH kurallarına göre para iadesi/Değişim eğer ürün yoksa! Muadili bir ürün verilmesi gerekiyor ve bunu'da alıcı seçiyor yani sen hangisini seçersen onu yapmak zorundalar yani keşke iade yerine ürün değisimi isteseydin

Forumda bir ara AOC mönüter alan biriminde başına böyle bir sorun gelmişti yani monitörü çizik falan çıkmıs tı iade teklif ettiler kabul etmedi malum ürünün fiyatı artmıştı değişi lm istedi ürün de ellerinde yoktu bu yüzden 2K çok daha güzel bir ürün vermişlerdi
 
Bu kadar uzun sürmez süremez burada sıkıntı var ters konuşun biraz, işlerim aksadı falan diyin, adamlara bak ne kadar rahatlar alt tarafı bir belge hazırlayacaklar imzala scan et pdf formatında kullanıcının mailine at ne bu tatava yurt dışından imza falan hikaye ne alakası var.

yurtdışından imzalı evrak mı bekliyorlarmış

arızalı ürün onların eline ulaştıktan sonra 20 iş günü tamamlandı mı? yasal olarak maks 20'inci iş günü sonunda süreci nihai olarak sonuçlandırmaları gerekir.
Hocam söylüyorum ama işte biliyorsunuz ellerine düşünce böyle oluyor. Kesinlikle çok saçma ne gerek var evrağa imzaya at pdf bitti gitti bende işimi göreyim. Yasal olarak süre dolmadı daha ellerine ulaşalı 15 gün yani 11 iş günü olmuş sonuna kadar bekletecekler heralde.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam Neden iade ettiniz ki? Kim bilir o zaman kaç TL'ye almışwınızdır bence şuan daha pahalı olduğu için size böyle dediler

THH kurallarına göre para iadesi/Değişim eğer ürün yoksa! Muadili bir ürün verilmesi gerekiyor ve bunu'da alıcı seçiyor yani sen hangisini seçersen onu yapmak zorundalar yani keşke iade yerine ürün değisimi isteseydin

Forumda bir ara AOC mönüter alan biriminde başına böyle bir sorun gelmişti yani monitörü çizik falan çıkmıs tı iade teklif ettiler kabul etmedi malum ürünün fiyatı artmıştı değişi lm istedi ürün de ellerinde yoktu bu yüzden 2K çok daha güzel bir ürün vermişlerdi
Hocam onuda düşündüm ama açıkçası monitörden pek memnun değildim zaten. Geçen sene yine forumda sıcak fırsatlar kısmında denk gelmiştim ve almıştım. Aldığım günden itibaren zaten ara ara ekranda dikey çizgi şeklinde oluşumlar git gel yapıyordu çok önemsememiştim sonradan tamamen gitti zaten. Aldığımdan beri sorunluydu çok yıldızımız barışmamıştı. Satıcının elinde ise aynı üründen stokta var şu an yani aynı üründen değişim yapılacaktı o sebeple istemedim. Bu süreçte zaten Forumda son zamanlarda çok önerilen LG Ultragear 24GS65F-B monitörü aldım. İade edeceğim monitörü geçen sene 3.300 TL ye almıştım. Şu an LG yi 4200 TL ye aldım. Çok bir fark olmadı arasında şu an ki monitörümden çok memnunum.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,093,154
Mesajlar
9,831,785
Üyeler
173,771
Son üye
brktncdmr
Geri
Top