BLoodAnqeL
80+
- Katılım
- 28 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 111
- Reaksiyon skoru
- 50
Aldığım 24G4X monitör bozuldu bende servise verdim bana doa raporu verdiler şimdi hepsiburadayla iletişime geçtiğimde ürünü aldığım üyelik üzerinden yapabileceğimi söylüyorlar fakat o hesaba erişimim yok şirket üstüne fatura çünkü ben nasıl hakkımı alacağım bunların böyle bir hakkı olduğunu sanmıyorum araya üyeliği sokarak bahane sunuyorlar değiştirmek zorundalar program olmasada
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Son düzenleme: