- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Hocam öncelikle teşekkürler, ben de aynı şekilde düşündüğüm ve öyle olması gerektiğini bildiğim için böyle bir konu açtım. En başında mesela neden mobil uygulamadan iptal izni vermiyor, neden webe yönlendirdiğinde ücret çekilmeden iptal edemezsin diyor neden aramak zorunda ya da kartlarımı silmek zorundayım bu bir kalitesizlik değil midir%100 hatalısın demiş çoğu kişi ben buna katılmıyorum genel olarak HB sorunları var.
Mesela premium üyeliğin yok bir ürün alıyorsun premiumu sepetine otomatik ekliyor ve sadece 1 ay olarak değil sürekli devam ediyor. 1 TL ödetiyor ürünle birlikte ama diğer aylarda kendi parasını çekiyor. Mantıklı değil. Ben 1 ay ürün alıyorsam 2. ay ürün alıcam diye bir garanti yok ve ben bunu belirttim ödememi geri aldım.
İkinci bir sorun çok anlaşılmıyor ama yinede bir sorun. Her ay parayı 1 gün öncesinden çekiyor atıyorum sen ayın 20 sinde premium başlattın. Sonraki ay ayın 19 unda parayı hesaptan çekiyor. 30 ayda 31 ay parası ödüyorsun. Bunu hiç bir platform yapmıyor. 20 sinde ödemeye başladıysan hep 20sinde parayı çekiyor ama hepsiburada böyle değil. Ödemelerinizi kontrol edin göreceksiniz.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Başka bir sorun daha söyleyim. Birden fazla kart varsa varsayılan kart dışında başka bir karttan diğer platformlar para çekmiyor. Hepsiburada çekebiliyor amaç üyeliği devam ettirmek. Diğer platformlarda 1 karttan ödeme alamadıysa üyeliği bitirir girmeye çalıştığında ise sana uyarı verir ödeme yapmadığınız için sonlandırılmıştır veya ödeme yapmadığınız için bunu kullanamazsınız vs diye.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sonuç olarak kartına iade aldın. Hepsi burada yapmıyoraynısını amazonda yaşadım tabii ki amazonu suçlamadım kendi hatamı bunu amazonna anlattım sistem 3 aylık para iade edebilceğini soylkedi bana bende 3 aylık parayı iade edin ama kalan 9 ay için bir ticket acın 9 ayında iadesini gerçekleştirelim diye 2 3 güne sonuç geldi onaylanmış hepsini geri yatırdılar herhangi bir abonelik ozelliğinikulanmadığım
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kardeş ısrarla ararsan diyorsun da aramak zorunda değilim kimseyle muhatap olmadan iptal edebilmeliyim diye düşünüyorum10 senelik üyelik alsan 10 sene sonra bittiğinde yine ücretini biryerlerden çekmesi gerekir değilmi
Bunun için süren bitmeye yakın arayıp üyelik yenilemek istemediğini söylersen müşteri hizmetleri seve seve yardımcı olur zaten.
Sen istemeden kartından para çekemezler.