!!!HEPSİBURADA REZİLLİĞİ!!!

%100 hatalısın demiş çoğu kişi ben buna katılmıyorum genel olarak HB sorunları var.
Mesela premium üyeliğin yok bir ürün alıyorsun premiumu sepetine otomatik ekliyor ve sadece 1 ay olarak değil sürekli devam ediyor. 1 TL ödetiyor ürünle birlikte ama diğer aylarda kendi parasını çekiyor. Mantıklı değil. Ben 1 ay ürün alıyorsam 2. ay ürün alıcam diye bir garanti yok ve ben bunu belirttim ödememi geri aldım.
İkinci bir sorun çok anlaşılmıyor ama yinede bir sorun. Her ay parayı 1 gün öncesinden çekiyor atıyorum sen ayın 20 sinde premium başlattın. Sonraki ay ayın 19 unda parayı hesaptan çekiyor. 30 ayda 31 ay parası ödüyorsun. Bunu hiç bir platform yapmıyor. 20 sinde ödemeye başladıysan hep 20sinde parayı çekiyor ama hepsiburada böyle değil. Ödemelerinizi kontrol edin göreceksiniz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Başka bir sorun daha söyleyim. Birden fazla kart varsa varsayılan kart dışında başka bir karttan diğer platformlar para çekmiyor. Hepsiburada çekebiliyor amaç üyeliği devam ettirmek. Diğer platformlarda 1 karttan ödeme alamadıysa üyeliği bitirir girmeye çalıştığında ise sana uyarı verir ödeme yapmadığınız için sonlandırılmıştır veya ödeme yapmadığınız için bunu kullanamazsınız vs diye.
Hocam öncelikle teşekkürler, ben de aynı şekilde düşündüğüm ve öyle olması gerektiğini bildiğim için böyle bir konu açtım. En başında mesela neden mobil uygulamadan iptal izni vermiyor, neden webe yönlendirdiğinde ücret çekilmeden iptal edemezsin diyor neden aramak zorunda ya da kartlarımı silmek zorundayım bu bir kalitesizlik değil midir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

aynısını amazonda yaşadım tabii ki amazonu suçlamadım kendi hatamı bunu amazonna anlattım sistem 3 aylık para iade edebilceğini soylkedi bana bende 3 aylık parayı iade edin ama kalan 9 ay için bir ticket acın 9 ayında iadesini gerçekleştirelim diye 2 3 güne sonuç geldi onaylanmış hepsini geri yatırdılar herhangi bir abonelik ozelliğinikulanmadığım
Sonuç olarak kartına iade aldın. Hepsi burada yapmıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

10 senelik üyelik alsan 10 sene sonra bittiğinde yine ücretini biryerlerden çekmesi gerekir değilmi :D
Bunun için süren bitmeye yakın arayıp üyelik yenilemek istemediğini söylersen müşteri hizmetleri seve seve yardımcı olur zaten.
Sen istemeden kartından para çekemezler.
Kardeş ısrarla ararsan diyorsun da aramak zorunda değilim kimseyle muhatap olmadan iptal edebilmeliyim diye düşünüyorum
 
Hocam öncelikle teşekkürler, ben de aynı şekilde düşündüğüm ve öyle olması gerektiğini bildiğim için böyle bir konu açtım. En başında mesela neden mobil uygulamadan iptal izni vermiyor, neden webe yönlendirdiğinde ücret çekilmeden iptal edemezsin diyor neden aramak zorunda ya da kartlarımı silmek zorundayım bu bir kalitesizlik değil midir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Sonuç olarak kartına iade aldın. Hepsi burada yapmıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Kardeş ısrarla ararsan diyorsun da aramak zorunda değilim kimseyle muhatap olmadan iptal edebilmeliyim diye düşünüyorum
Kartın ekli sözleşme kabul ediyorsun umrunda bile olmaz adamların kabul ettin zaten.
 
İçinde bakiye olmayan Papara'dan nasıl çekim yapabiliyor ben onu anlamadım. Daha önce çok kez hem Papara sanal kartı hem de fiziksel kartı abonelik ödemeleri için kullandım. İçinde bakiye olmadığında abone olduğum platform uyarıda bulundu fakat benim hiçbir zaman "olmayan bakiyem" çekilmedi ve abonelikler otomatik iptal edildi.
Sen hiç anlamamışsın paparadan çekemeyince akbanktan çekmiş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kartın ekli sözleşme kabul ediyorsun umrunda bile olmaz adamların kabul ettin zaten.
Teşekkür ederim fikirlerin için.
 
Bir başka sorun daha söyleyim. Geçenlerde uygun s21 FE almıştık hatırlar bazı arkadaşlar 3 ağustosta siparişi geçmişim. Ben ayın 7 sinde telefonla arayıp devam edeceğini bildiğim için üyeliği iptal ettirdim bu ay son olsun diye MH ile konuştuğumuzda kayıtlarda geçiyor. 11 ağustosta başka bir siparişimde benden tekrar premium parası istedi. Arayıp bunu söyledim. Aradan 8 gün geçmesine rağmen benden tekrar para alamaz. Ben telefon siparişimde zaten 1 ay parası ödüyorum. 7 gün sonra iptal edince direk üyeliğim iptal olamaz zaten bunu kendileri de söylüyor. 1 ay boyunca ben bunu kullanma hakkına sahibim. Ama ne hikmetse ayın 7sinde aradığım onlarda gözükmüş ama iptal ettiğim gözükmemiş. Tamam hadi diyelim buda sorun değil. E benden neden 11 inde başka bir siparişte niye premium parası alıyorsunuz dediğimde cevap veremediler. Madem iptal etmedim neden bir daha premium parası istiyorsunuz diyorum cevap yok. Bu çok büyük bir sorun.
 
Bir başka sorun daha söyleyim. Geçenlerde uygun s21 FE almıştık hatırlar bazı arkadaşlar 3 ağustosta siparişi geçmişim. Ben ayın 7 sinde telefonla arayıp devam edeceğini bildiğim için üyeliği iptal ettirdim bu ay son olsun diye MH ile konuştuğumuzda kayıtlarda geçiyor. 11 ağustosta başka bir siparişimde benden tekrar premium parası istedi. Arayıp bunu söyledim. Aradan 8 gün geçmesine rağmen benden tekrar para alamaz. Ben telefon siparişimde zaten 1 ay parası ödüyorum. 7 gün sonra iptal edince direk üyeliğim iptal olamaz zaten bunu kendileri de söylüyor. 1 ay boyunca ben bunu kullanma hakkına sahibim. Ama ne hikmetse ayın 7sinde aradığım onlarda gözükmüş ama iptal ettiğim gözükmemiş. Tamam hadi diyelim buda sorun değil. E benden neden 11 inde başka bir siparişte niye premium parası alıyorsunuz dediğimde cevap veremediler. Madem iptal etmedim neden bir daha premium parası istiyorsunuz diyorum cevap yok. Bu çok büyük bir sorun.
Hocam aslında benim burda derdim, hepsiburadanın aklınca yaptığı çakallıklar ve kalitesizlikler yani aboneliği 1 gün önceden yenilemek, iptal ettirmemek, iptal edilince hepsipay olarak yatırmak vs hepsi ayrı kalitesizlik yani böyle şirketlere yakışmıyor bence 3-5 liralık kurnazlıklar. Artık sadece amazon kullanacağım. Bezos zengin olsun bizimkiler olmasın.
 
farklı karttan çekerek sözleşmeye aykırı işlem yapıyor aslında. Konu sahibinin parasını nakit olarak geri alması gerekir, aksi halde kredi kartı suçuna giriyor. Banka ve mastercard/visa yoluyla itiraz edin. Yeterli şikayet gelirse 2 ay mastercard posları kapansın bakalım ne yapacaklar.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: agno
Aha madem bu kadar takintilisin sözleşmeyi okusaydım okunmadan onaylama saydın
 
Sen hiç anlamamışsın paparadan çekemeyince akbanktan çekmiş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Teşekkür ederim fikirlerin için.
Ben senin yazdığını bizzat alıntılayıp yazdığım için benim anlamamamdan ziyade sen anlatamamışsın demek ki. Çuvaldız başkasına...
 
Ben senin yazdığını bizzat alıntılayıp yazdığım için benim anlamamamdan ziyade sen anlatamamışsın demek ki. Çuvaldız başkasına...
Herkes anlamış hocam sen anlamamışsın neyse yine de tartışmaya gerek yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

farklı karttan çekerek sözleşmeye aykırı işlem yapıyor aslında. Konu sahibinin parasını nakit olarak geri alması gerekir, aksi halde kredi kartı suçuna giriyor. Banka ve mastercard/visa yoluyla itiraz edin. Yeterli şikayet gelirse 2 ay mastercard posları kapansın bakalım ne yapacaklar.
İşte sözleşmede yazdıklarını söylüyorlar yine de banka yoluyla itiraz etmeye çalışacağım teşekkür ediyorum tavsiyeniz için
 
Arkadaşlar gördüğüm kadarıyla çok ilginç yaklaşıyorlar insanlar. Böyle bir durumda hepsiburadaya hak verilmesine inanamıyorum. Bir arkadaş yazmış ben iptal ettim ama nasıl abone olduğuma dair fikrim yok diye. Benzeri benim başıma geldi. Şehir dışında uzun bir seyahattayken Hepsiburada premium abonesi olduğumu farkettim ve iptal etmek istediğimde uygulamadan yapamadım, müşteri hizmetlerini aradım telefonla olmuyor web üzerinden iptal yapabilirsiniz diyor. Sadece bu bile kötü niyet belirtisidir zaten. Üye olmayı uygulamadan yapıp iptali uygulamadan yapamamak kabul dahi edilemez. Burda sizin hatanız olabilir, ben oraya fazla takılmadım ama Hepsiburada gayet kötü niyetli yaklaşımlara sahip. Size tavsiyem internetten yapacağınız tüm alışverişleri sanal kartla anlık para yükleyerek yaparsanız bu tip durumlarda sıkıntı yaşamazsınız.
 
Herkes anlamış hocam sen anlamamışsın neyse yine de tartışmaya gerek yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İşte sözleşmede yazdıklarını söylüyorlar yine de banka yoluyla itiraz etmeye çalışacağım teşekkür ediyorum tavsiyeniz için
O konu hakkında tek yorum yapan benim nasıl herkes anlamış yargısını elde edebiliyorsun ki 💀
Komik. Hala agno pardon agro.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: agno
Sorun yaşayan herkes banka yoluyla itiraz etsin. Yasal olarak kartınıza iade etmek zorundalar, hepsipay filan ben bilmiyorum.

Yeterli chargeback işlemi gelince Mastercard-Visa kulaklarını çeker artık.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: agno
Arkadaşlar gördüğüm kadarıyla çok ilginç yaklaşıyorlar insanlar. Böyle bir durumda hepsiburadaya hak verilmesine inanamıyorum. Bir arkadaş yazmış ben iptal ettim ama nasıl abone olduğuma dair fikrim yok diye. Benzeri benim başıma geldi. Şehir dışında uzun bir seyahattayken Hepsiburada premium abonesi olduğumu farkettim ve iptal etmek istediğimde uygulamadan yapamadım, müşteri hizmetlerini aradım telefonla olmuyor web üzerinden iptal yapabilirsiniz diyor. Sadece bu bile kötü niyet belirtisidir zaten. Üye olmayı uygulamadan yapıp iptali uygulamadan yapamamak kabul dahi edilemez. Burda sizin hatanız olabilir, ben oraya fazla takılmadım ama Hepsiburada gayet kötü niyetli yaklaşımlara sahip. Size tavsiyem internetten yapacağınız tüm alışverişleri sanal kartla anlık para yükleyerek yaparsanız bu tip durumlarda sıkıntı yaşamazsınız.
Teşekkürler hocam yorumlarınız için. ben de bu kötü niyeti göstermek istedim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,096,667
Mesajlar
9,862,793
Üyeler
174,415
Son üye
melan112
Geri
Top